Fitbit Charge 2 Black/Silver Small - Reviews

Touchscreen
Activiteitsmonitoring
verbrande calorieën, afgelegde afstand, slaapkwaliteit, aantal stappen
Bluetooth

Erwin K 16-01-2017

Looks en Feels zijn goed maar ...

Hij ziet er in vergelijking met haar concurrenten goed uit, plat, zit lekker en makkelijk in de bediening. Het aanraken van het scherm werkt nog niet goed, soms reageert het horloge niet op de aanraking. De "maar" zit hem in de ondersteuning van het horloge voor Bluetooth. Helaas is Fitbit er nog niet in geslaagd om het merendeel van de bluetooth technologien te ondersteunen. Dit houdt in dat, voordat je overweegt dit horloge aan te schaffen, eerst naar de site van Fitbit moet om te kijken welke devices (phones) ze ondersteunen. Fitbit stelt dat Android in "veel gevallen" ondersteunend wordt maar helaas is dat (nog) niet waar.

Onderzoek dus eerst of jouw telefoon/device de fitbit koppeling via bluetooth aan kan!

Pluspunten

• Gebruik
  • Ziet er goed uit
  • Zit lekker
  • Fitbit App met veel functionaliteit

Minpunten

• Koppeling via Bluetooth
  • Geen kleurscherm
  • Geen universeel oplaadsysteem

Dirk 29-12-2016

Top fitness tracker

Zeer tevreden over dit fitness apparaat. Tijdens het sporten merk je niet dat het om je pols zit. De app is helder en duidelijk. Op www.fitbit.com kan je alles lezen over de app.

Bert 31-12-2017

probleem met sync Fitbit charge 2 met Huawei P10 lite

De Fitbit charge 2 ziet er mooi uit, zit lekker om de pols maar kan (nog) geen verbinding maken met diversen Android telefoons waaronder mijn Huawei P10 lite dit was voor mij een grote teleurstelling en vooral omdat Fitbit dit niet aangeeft op haar site.
Dus gaat hij terug naar de leverancier.

Pluspunten

• ziet er mooi uit
  • draagt lekker om de pols
  • bandjes wisselbaar

Minpunten

• niet te verbinden met diversen Adroid telefoons