Garmin vívosmart HR+ zwart, paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Garmin vívosmart HR+ zwart, paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MB 28-03-2019

Begin prima maar begint nu te happeren

Wilde eens kijken of dit product wat was. In het begin is het een prima product. Makkelijk te bedienen en dergelijke. Maar hoe ouder vanaf een jaar in gebruik gaat er steeds meer haperen. Dus eigenlijk heeft dit product maar een echte goede levensduur van een jaar wat natuurlijk veel te kort is.

Volgens de HR+ loop ik nu ongeveer 37 trappen omhoog! Nou hier klopt dus niets van. Ook als ik ergens loop waar het totaal vlak is geeft het aan dat ik mijn goal qua trappen lopen opeens heb gehaald. Verhelpen gaat niet. Ik heb al alles geprobeerd wat op het net wordt aanbevolen om dit probleem te verhelpen. Het is een algemeen bekend probleem.
Synchroniseren met mobiel gaat ook steeds slechter. Maar goed kan natuurlijk ook aan de telefoon liggen.

Het is natuurlijk een van de goedkopere smartwatches maar dat het na een jaar gewoon over is en dat je naar iets anders op zoek moet gaan vind ik toch vrij slecht. Daarom vraag ik mij af of het überhaupt zin heeft om € 600 of meer uit te geven, want dit heeft toch echt een slechte indruk achter gelaten.

Pluspunten

• makkelijk in gebruik

Minpunten

• Trappen lopen klopt niet meer
  • Levensduur van +- 1 jaar

Marlene 10-07-2018

Niet enthousiast

Geschreven voor: Garmin vívosmart HR+ zwart

Omdat ik voor de racefiets al een Garmin Edge had en de app leek het mij makkelijker om dan ook met het zelfde merk smartband te werken. Ik draag deze nu 1 week en heb mijn twijfels of ik hier blij mee ben. Scherm kun je niet echt vel zetten, is moeilijk leesbaar. Waar de kast zit, die vrij dik is, doet mijn pols zeer, als ik wil beginnen met een training loopt deze band vast, waardoor ik hem niet kan starten. Met de app kun je handmatig een activiteit erin zetten maar op de band is de keuze sport erg beperkt. Alleen cardio binnen of buiten, hardlopen en overig. In het donker is het scherm ook heel slecht leesbaar. Ik heb eigenlijk spijt van mijn aankoop

Pluspunten

• Doet in de basis wat je verwacht

Minpunten

• Schermverlichting slecht
  • Dikke kast
  • Loopt af en toe vast of valt uit
  • Moet op pc aansluiten om batterij te lezen
  • Je kunt niet desgewenste training aanzetten

Maaike 09-07-2017

Garmin vivo smart hr+

Geschreven voor: Garmin vívosmart HR+ zwart

Ik gebruik het horloge nu een jaar maar hij bevalt me steeds minder. Het bandje is zeer stroef. Als je er kleding over aan hebt geeft dit niet mee zo stroef is het band. Ook blijkt bij navraag dar het bande niet verwisseld kan worden. Is het band dan kun je je horloge niet meer gebruiken.

Minpunten

• stroef bandje
  • bandje niet verwisselbaar