Fitbit Charge HR groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fitbit Charge HR groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Mira 05-06-2017

pijnlijk om mee te slapen/ meet niet alles

Geschreven voor: Fitbit Charge HR L

Ik heb deze gekozen om meer te weten te komen over mijn slaappatroon en mijn hartslag (inspanning/ ontspanning/ stress). De armband voelt erg vervelend zelfs tot pijn toe als ik in slaap probeer te komen. Ook meet hij maar één deel van de slaap. Als ik er bijvoorbeeld even uit ben geweest dan meet hij alleen het deel ervoor òf erna. Dus niet de hele nacht.

Minpunten

• pijnlijk
  • meet niet alles van de slaap
  • fietsen wordt niet gemeten
  • minimale tabellen
  • batterij maar 2 dagen ipv 5

Willem 09-01-2017

Fitbit Charge HR

Geschreven voor: Fitbit Charge HR L

Ik heb de fitbit nu drie maanden en hij bevalt me super goed. Is licht en duidelijk uit te lezen via de app. Ook de app is eenvoudig te installeren en uit te lezen. Per functie een duidelijke grafiek waar je kunt inzoomen.

Pluspunten

• Draag comfort
  • Batterijduur

Minpunten

• aflezen display bij felle zon

weterings 04-10-2016

technisch goed, afwerking matig

Geschreven voor: Fitbit Charge HR zwart / S

ik bezit deze al anderhalf jaar en heb hem met plezier elke dag om. met de fitbit app erg uitgebreid
ook de hartslag werkt goed, het motiveert echt om nog wat extra's te doen, klein nadeel, opladen gaat via een stekkertje met een te korte draad, groot nadeel de lijm laat langzaam los en na 7 maanden netjes een nieuwe tracker gekregen, maar deze vertoont na 5 maanden weer dezelfde ongemakken.

Pluspunten

• fijne apps
  • technisch goed
  • motiveert echt

Minpunten

• lastig opladen
  • lijm laat los na een tijd

Ronald 15-03-2017

Precies dezelfde bevindingen. Na anderhalf jaar aan de derde Charge HR toe. Gelukkig is Fitbit's support prima. Ik vind met name ook de stille alarmfunctie handig, zodat je gewekt wordt zonder dat de rest van het huis het hoort

R B 09-06-2016

Leuke gadget!

Geschreven voor: Fitbit Charge HR zwart / L

Dit als cadeau voor mijn man aangeschaft. Wat een leuke gadget! De watch zelf heeft een mooi design. Je kunt een aantal "scores" op je watch aflezen en de rest op je app via bijv smartphone. Wel jammer dat de app in het engels is, ook het eetplan is in engels.
Het heeft een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Rory 15-03-2016

Goede tracker, slechte kwaliteit....

Geschreven voor: Fitbit Charge HR zwart / S

Ik heb hem een klein jaar in gebruik gehad. Was blij met de nauwkeurigheid, 24uurs hartslag. Goed. Hartslag tijdens sporten, redelijk tot goed. Het motiveert enorm om te bewegen en te sporten.. Maar..... Al de fitbit horloges zijn niet waterdicht. Nooit onder water gehad, maar ik werk in de warmte. Een beetje zweet en handen wassen is al voldoende.... Waardeloos. Tot 2x toe kapot na 2 weken werken in de warmte. Voor mij geen fitbit meer. Wel netjes een nieuwe gehad van de shop. Nu hoef ik geen nieuwe meer. Heeft weinig zin. Ik ga kijken voor een waterdichte, gelukkig wordt het aanbod steeds groter.