Fitbit Charge zwart / L - Reviews

Soort product
polsband
(Meet)-functies
actieve minuten, verbrande calorieën, afgelegde afstand, aantal trappen, aantal stappen, geslapen uren, eten & drinken, persoonlijke doelen
Verbindingstechnologie
draadloos

5,5

cherryf16 15-03-2015

het is heel fijne fitbit. af en toe moeite met het vinden van mijn telefoon(samsung note) maar even de telefoon opnieuw opstarten en klaar.
Super dat je binnenkomende telefoontjes kan zien op je fitbit.
Merk dat de motivatie om de ingestelde doelen te halen er nu echt is. Ben veel actiever!
Ben erg blij met deze fitbit en draag 'm 24 uur per dag m.u.v. af en toe opladen.

Heb ook nog een vraagje: heb de app geinstalleerd op de ipad en de telefoon. Kan ik bij beiden de call notifications aanzetten of kan dat maar met 1 telefoonnummer?
Geschreven voor: Fitbit Charge zwart / L

Mart 08-06-2017

Bandje en treden teller

Steeds gaat naar ongeveer 3 maanden het bandje opbollen en komt los van het harde gedeelte
Als ik hem terug stuurd krijg ik naar 2 weken wel weer een nieuwe maar die had na 3 maanden het zelfde probleem
De trap trede teller klopt helemaal niet

Minpunten

• Bandje
  • Trap trede teller
Geschreven voor: Fitbit Charge zwart / L