Fitbit Flex roze

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Fitbit Flex roze op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jelf 22-05-2015
Geschreven voor: Fitbit Flex zwart

De metingen zijn redelijk goed hoewel ze afwijken met andere metingen via bijvoorbeeld een smartphone. Ik laat even in het midden welke correct zou moeten zijn.

XX De website of App.XX

Via een website of APP kun je de stappen zien die je hebt genomen. Je kunt veel invullen en veel informatie over jezelf kwijt. Als je iemand bent die veel tijd over heeft kun je deze tot in het detail invullen.

XXSluitingXX
De sluiting is absoluut bagger, zelfs wanneer het bandtje volledig dicht zit, valt hij vaak ongemerkt van je pols. Weg 80 euro. Gevolg, of een nieuwe aankoop of je laat het er maar bij zitten. Stupide foutje in de ontwikkeling van dit project of expres zo ontworpen? Ook de fibit clip vertoonde namelijk het zelfde euvel.Als iemand die gevonden heeft hoor ik het graag ;) Gewoon een horlogenbandtje sluiting zou veel veiliger zijn.
Een reservebandtje met hetzelfde bagger ontwerp kun je voor rond de 12 euro kopen.WIN-WIN voor de fabrikant.