EWT Bizet

inbouw
Eurom Bracelona (363265)

9,6

Yentl 26-12-2015 Product maand in bezit

Mooi, makkelijk te gebruiken, nét echt, heel gezellige haard, weinig hinder van motor als hij warmte blaast

piet.ritmeester 20-11-2010 Product maand in bezit

een paar weken hem nu in bezit een prima sfeerhaard!
ook gelet op het motortje of het geen geluiden ging afgeven maar beslist niets te horen!
wij hebben er al veel leuke reacties van, dat hij heel dicht bij de werkelheid komt met zijn vlammenspel.
een goede koop geweest!
piet.ritmeester.

louis bakker 11-04-2010 Product paar weken in bezit

Let op; het is géén inbouw, maar een ópbouwhaard!! Je kunt hem inbouwen, maar dat vergt veel werk, vanwege het ventilatierooster voor de kachel aan de onderkant en het snoer aan de onderkant.
En, gebruik geen spaarlampen, lelijk vlameffect, maar heldere halogeen kaarslampen, 28 of liever 42 watt.
Mooi vlammenspel, en gloeiende houtblokken.
Mooi strak design, de zilver gespoten omlijsting is wat kitscherig/goedkoop, maar de haard is ook goedkoop. Prijzen varieren van 200,- tot 400,- euro of meer. Ik heb hem voor 199,- via internet.

chrisscross 08-05-2009 Product paar dagen in bezit

Vorige week heb ik deze haard besteld na veel vergeleken te hebben op site's en in winkels, hierbij heb ik vooral op de kwaliteit van het vlammenspel gelet.

De prijs/kwaliteitverhouding van deze haard kwam er bij mij het beste uit.

Bij de bouwmarkt koop ja al een sfeerhaard voor zo'n 100 euro. De realiteit van die haarden is stukken minder. Ze weken doordat er een lamp langs een stukje stof schijnt wat heen en weer wappert door een ventilator of motortje. Als je een beetje goed kijkt zie je het stukje stof gewoon hangen en de vlammen zijn niet echt vel, het moet echt donker zijn wil je ze goed zien.

Bij deze EWT is de werking anders. Er zit een soort spit wat ronddraaid zoals in een oven waar weer zilveren vlammetjes op zitten. Hier schijnt het licht op en dit weerkaatst tegen de achterkant van de haard. Gevolg is dat je een mooi rustig vlammenspel hebt wat beter zichtbaar is. Nadeel is dat je wel telkens dezelfde terugkerende vorm vlammen hebt.

Ik heb bij aanschaf dus alleen op het vlammenspel gelet en niet op de verwarmingsfunktie. Er zitten 2 standen op voor verwarmin en 1 voor het vlammenspel. Toch werkt de verwarming ook prima. Mooie extra is de afstandsbediening.

Een tip die al eerder is genoemd is de 2 lampen vervangen voor spaarlampen.

Tinus 06-05-2009 Product paar dagen in bezit

Deze sfeerhaard is echt een aanrader.Wij hebben hem ingebouwd heel simpel te doen.Erg mooi.

Roos23 22-11-2008 Product paar dagen in bezit

We zijn nu paar dagen in bezit van deze prachtige sfeerhaard, en we genieten er ook zeer van.
Het vlammenspel is nog mooier dan het fototje doet vermoeden, op afstand is het net echt.
Heel mooi van vormgeving, en mooi matriaal gebruikt in de omlijsting.

j de haan 07-11-2008 Product paar dagen in bezit

Heel mooie sfeerhaard, heel veel bekeken maar deze is voor ons veruit de beste, rekening houdend met de prijs.
Ophangen is wel zo eenvoudeig, 3 schroeven in de muur en klaar.
tip : vevang gelijk de 2 gloeilampen van 2x 60 watt in 2 spaarlampen van 8 of 11 watt maak voor de vlammen geen barst uit zelfde effect maar scheelt wel 100 watt.
Lijst kan je omdraaien in wit of zwart stelt ook niets voor, haard kan gewoon blijven hangen net als bij de lampen verwisselen.
Heel mooi effect haast echt. Aanrader.
Ook de warmte is prima, hij is gelijk warm dus, bij ons alleen voor de sfeer.