EWT Cheriton

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de EWT Cheriton op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

J.Noordhof 25-11-2008
Geschreven voor: EWT Cheriton

Onze twee gashaarden werden na plm. 40 jaar trouwe dienst afgekeurd. We lieten daarom cv in onze huurwoning plaatsen, maar de 86 cm hoge schoorsteenmantel bleef daardoor kaal achter, met ook nog een gat erin voor de rookafvoer... De Cheriton sfeerhaard was precies wat we zochten! Mooie sfeervolle open haard-design, niet te hoog, prachtige vlammeneffect, uitschakelbare warmteafvoer bovenin. Het postorderbedrijf kon hem per direct leveren en weinig ruimte vergend.
We zijn er bijzonder blij mee!

FJ2 06-01-2008
Geschreven voor: EWT Cheriton

Ik heb deze sfeerhaard bij een bouwmarkt gekocht.
Kachel heeft een gezellige uitstraling, ook als hij uit is.
Als hij aan is, geeft hij een realistisch vlammenspel.
Gebruik hem alleen als sfeerhaard.
Ik heb de lampen die er in zitten vervangen door 2 mini spaarlampen van 11 watt. Hiermee gaat het energieverbruik in de sfeerstand van 120 naar 22 watt.

Officiële reactie van BCC 11-01-2021

Beste Schipper,

Bedankt voor jouw review over onze online service en snelle levering.

Groetjes,
Team BCC

lgizandbergen 01-11-2013

ik heb ook deze kachel gekocht ,de vorige precies de zelfde heb ik 10 jaar gehad .
maar mijn vraag is blijft het vlammenspel net zo intensief als je spaarlampen gebruikt