Mobilize Edge-To-Edge Glass Screen Protector Samsung Galaxy MOB-ETEGBSP-GALS8 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Mobilize Edge-To-Edge Glass Screen Protector Samsung Galaxy MOB-ETEGBSP-GALS8 op Kieskeurig.nl.

DB 06-12-2017

Stevige maar maakt dat scherm traag of niet reageert

Geschreven voor: Mobilize Edge-To-Edge Glass Screen Protector Samsung Galaxy MOB-ETEGBSP-GALS8

Deze screen protector is niet zo'n dun laagje flexibel plastic, maar gemaakt van hard plastic. Op zich is ie super mooi vormgegeven en makkelijk aan te brengen. Ook beschermt hij je scherm beter dan zo'n dun laagje. Echter, de aanraakgevoeligheid van je scherm wordt er een stuk minder van. Mn aan de boven- en onderkant van je scherm (pull down notificatiescherm, share button in Facebook etc) De enige manier om die te laten werken is door heel hard te drukken. Persoonlijk vind ik dat super irritant en ik heb dus uiteindelijk een andere protector gekocht. Die was ook nog eens goedkoper. Helaas geen aanrader.

Pluspunten

• Mooi, stevige vormgeving, goede bescherming
  • Makkelijk aan te brengen (geen luchtbubbels)

Minpunten

• Touchscherm werkt niet goed meer
  • Duur