ZAGG InvisibleShield Original

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de ZAGG InvisibleShield Original op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Erwin 17-04-2016

Dure folie...

Het exacte type dat ik aangeschaft heb is: "ZAGG InvisibleShield HD Screen Protector Samsung Galaxy S7 Edge"

Ik heb deze protector voor €19,95 aangeschaft om mijn dure GSM (onzichtbaar en onvoelbaar) te beschermen maar helaas....het produkt is werkelijk tenenkrommend slecht!

Om te beginnen is het net of er een rubber laagje is aangebracht, het scherm is zeker niet meer zo glad als voorheen. Daarmee is het luxe gevoel verdwenen.
Wat helemaal storend is, is dat de kleine luchtbelletjes niet verdwijnen na 48 uur zoals wel geclaimed wordt in de beschrijving!
En last but not least....deze folie heeft last van de kromming van het Edge-scherm. Ik heb de randjes al meerdere keren moeten glad strijken omdat deze al een beetje op aan het "krullen"/ los aan het laten waren.
Dit zal waarschijnlijk nog wel gaan verergeren wanneer je de telefoon uit en in je broekzak doet.
Als er dan uiteindelijk stof en vuil onder de randje van de protector komt dan is het natuurlijk over en uit met de dure folie!

Dus bezint eer ge begint en kies liever een ander produkt en zeker geen folie die over de gebogen randen gaat, maar koop er bijvoorbeeld een backcover bij die de zijkant misschien nog een beetje beschermd