Makita 230 V Vlakschuurmachine - Reviews

Bekijk 4 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Makita 230 V Vlakschuurmachine op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Edith 10-08-2019

snel kapot

schuurapparaat op zich is prima. stofafzuiging wat minder.. Dit apparaat kan je niet instellen op toeren. Helaas al binnen vier maanden kapot.

Maaike 29-09-2016

Fijne punt

Hele fijne schuurmachine. Vooral omdat je met de punt tussen smalle ruimtes kunt.
Trilt minder dan onze vorige schuurmachine.

Pluspunten

• Fijne punt
  • Trilt minder
  • Fijne grip

jeroen klusser 26-03-2014

beste schuurmachine die ik heb gehad, erg krachtig; waar ik met een bosch of black en decker 15min moeten schuren haal ik met deze makita het zelfde resultaat in 2 a 3 min.
Veel effectiever en dat voor 25euro meer dan een goeie bosch of black en decker.
Deze had ik al veel eerder moeten aanschaffen, maakt klussen een stuk prettiger en makkelijker

Noefel 04-09-2010

Deze heb ik nu een maandje of twee.
Ter vervanging van mijn "Kress X-maal-click" die 20!!! jaar is meegegaan. (was een concept waarbij je op 1 motor verschillende hulpstukken kon aansluiten !geweldig!)
Deze schuurt wel beter. Maakt (veel) minder lawaai, en trilt veel minder in je hand.
De stof opvang, ach, verwacht er niet teveel van: Er komt behoorlijk wat stof in de opvangcontainer (met vervangbaar stofzakje), maar je huis zit echt wel ook onder het stof hoor.
Het viel mij wel op dat eenhoekje van de schuurvoet (schuimspul) losliet. Dat moet ik goed in de gaten houden. Als er meer afbrokkelt gaat hij terug.

nerood 18-05-2010

Prima apparaat. Loopt mooi rustig voor zo'n soort machine, en dan bedoel ik de trillingen... lawaai maken ze allemaal. Komt uit diverse testen goed tot zeer goed uit de bus. Schuurbladen makkelijk te verwisselen. Stofafzuiging dmv stofzakje werkt wel aardig goed, maar is nooit 100%. Schuurresultaat is prima (en daar gaat het om!!!) Dit is trouwens wel afhankelijk van de kwaliteit van het schuurpapier.

remy angel 23-05-2013

maar de delta-functie schuren met driehoek - doet die het ook goed ?