Wolfgang 3 in 1 Multischuurmachine - 260 Watt

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Wolfgang 3 in 1 Multischuurmachine - 260 Watt op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Shirley 19-06-2019

Na 1 jaar al kapot geen garantie

Het product werkte goed fijn schuuraparaat, maar heb het in april 2018 gekocht en het is nu al kapot juni 2019. Wolfgang geeft maar 1 jaar garantie zeggen ze en willen niks voor me doen. Ondanks dat ik het product maar misschien hooguit 10x gebruikt heb. Vorig jaar juni en juli en nu alleen in juni 3x en toen waarschijnlijk is er iets doorgebrand. Het verteld wel iets over de kwaliteit van de producten van wolfgang als je maar 1 jaar garantie geeft. En de klant ook niet een tip geeft wat je kan doen of ergens in tegemoet komt.

Pluspunten

• Hij schuurde goed
  • Heeft 3 verschillende koppen.

Minpunten

• Is na 10x gebruik al kapot
  • De koppen kan je niet snel verwisselen.
  • Koppen zitten vastgeschroefd.

Chantal 17-04-2018

Meteen kapot

Goed in elkaar gemonteerd. Met moeite maar t is gelukt. Na een half uurtje schuren zitten alle schrpeven las en daardoor is t apparaat al kapot.