De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch PSM 80 A op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

Vuyk01 10-09-2013
Geschreven voor: Bosch PSM 80 A

Op zich een heerlijke schuurmachine, alleen de duurzaamheid laat te wensen over. Na een jaar of twee is het binnenwerk niet meer wat het moet zijn: gewoon versleten na standaard gebruik door een hobbyist.

Vuyk01 10-09-2013

Van Hartingsveldt 16-01-2012
Geschreven voor: Bosch PSM 80 A

ruim 2 jaar in gebruik. Schuurt goed. Geen degelijke machine, de zool kwam los en nu maakt de machine kortsluiting.

van Hartingsveldt 05-02-2012

Bosch heeft de schuurmachine PSM 80 A in reparatie genomen. Wat er mis is gegaan weet ik niet, maar ik heb van Bosch een nieuwe machine gekregen. Ik ben zeer tevreden over de afhandeling. Een fabrikant die voor z'n product staat.

thuis48 03-08-2011
Geschreven voor: Bosch PSM 80 A

Zojuist gekocht en gebruikt.
Tot nu toe goed resultaat en weinig trilling in handpalm.

wodan124 24-10-2010

nu al stuk,
na nog geen 10 uur gebruikt te hebben,
morgen maar ruilen voor een nieuwe??

RdR 21-02-2008
Geschreven voor: Bosch PSM 80 A

Ik heb deze machine in gebruik en hij bevalt goed.
Stof afzuiging door micro filter aanwezig, na verwijdering micro filter is de Ventaro van Bosch aan te sluiten wat nog veel beter werkt.