Festool DTS 400 EQ-Plus

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Festool DTS 400 EQ-Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Kuijt 28-04-2021

Garantie

Geschreven voor: Festool DTS 400 EQ-Plus

Een waardeloze garantie bepaling als je niet op tijd aanmeld je garantie vervalt!!!!!!!
Ik zeg aankoop factuur is begin garantie periode maar NEE!!!!!
De meeste ondernemers zijn hiervoor te druk!
Het is alleen om onder hun garantie uit te komen!!!
Waardeloos bedrijf!!!
Ej kuijt

Marco 28-10-2018

Festool schuurmachine

Geschreven voor: Festool DTS 400 EQ-Plus

Zeer fijne schuurmache om mee te werken in combinatie met festool schuurpapier, machine doet nauwkeurig zijn werk zonder dat je hard moet drukken op je schuurmachine, licht in de hand en zonder dat deze heet wordt

Pluspunten

• Lichte machine
  • Wordt niet heet

Minpunten

• Klepje van longlife zak had beter gemogen

Red71 03-08-2008
Geschreven voor: Festool DTS 400 EQ-Plus

Naast deze heb ik nog een vlak, excenter en een delta schuurmachine, maar geen van alle kan tippen aan deze. Het is een zeer handzame machine die met zijn kleine strijkijzerzool overal bijkomt. Hij komt overal bij waar een kleine delta schuurmachine bijkomt, maar deze is aanzienlijk krachtiger en stiller. Op de grotere oppervlakken zoals deuren presteerd hij ook uitstekend. De schuuruitslag is 2mm en dat is meer dan de meeste in zijn formaat en veel meer dan kleine delta schuuurmachines. Indien je opzoek bent naar een goede, stille, trillingsarme alround machine, voor het schuren van kozijnen en deuren, dan is dit een aanrader. Voor heel zwaar werk gebruik ik een excenter.