Philips Scheerkop HQ9 HQ 9/50 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

BoboJan 10-04-2018

scheermesjes perikelen.

O.K. de scheermesjes doen hun best al vind ik de rotatie snelheid iets te laag van mijn scheerapperaat,waardoor bij snel scheren de haren er worden uitgetrokken. maar het ergste is de hoge bruto prijs waarvoor ze worden verkocht. die prijs varieert nogal, en wat ik het vaakste hoor is dat je beter een nieuw scheerapparaat kunt kopen dan mesjes. jammer en slecht voor het milieu.

Kees 29-12-2017
  • Product gekregen

Lekker glad

Nog steeds uitermate tevreden met dit product. Scheerkop inmiddels vervangen en reiniging- onderhoudsspray is toegevoegde waarde.

Kees 10-09-2017

Scheerkwaliteit

Goede scheerkwaliteit en waarschuwing wanneer scheermesjes vervangen moeten worden. Vervanging was eenvoudig

Johans 01-10-2015

goed

Ik had een complete scheerkop verwacht, zoals afgebeeld; maar kreeg 3 losse mesjes. Installeren is, met slechte ogen, lastig, omdat je de nokjes niet ziet, waar de vleugeltjes van de buitenmesjes moeten stuiten. Scheerprestaties OK.

RicoH 12-08-2015

Goede kwaliteit

Na 1,5 jaar heb ik mijn scheerkoppen vervangen voor deze nieuwe scheerkoppen. Toen ik mijn scheerapparaat gebruikte met de nieuwe koppen, had ik het gevoel alsof ik weer een nieuwe scheerapparaat had. De mesjes zijn scherp en nemen alle haartjes soepel mee en het scheelt echt enorm vergeleken met de mesjes waarmee ik begon. Ik zou iedereen aanraden om na 1,5 á 2 jaar je mesjes te vervangen!

Manderswieanders 23-07-2013

wat lastig te monteren, maar ze doen het daarna wel goed

Ik had wat moeite om ze goed vastgezet te krijgen, ze zijn wat lastig te monteren.
Maar ze doen het verder wel goed.

Miclo 22-07-2013

Product is goed, maar wel duur

goed product, al vind ik het wel aan de dure kant, maar goed het gaat dan ook wel minimaal 2 jaar mee, netjes op tijd afgeleverd zoals afgesproken, ik ben dik tevreden.

Blackfuse 20-10-2012

Uitstekend product, maar wel aan de dure kant.

De mesjes zijn van uitstekende kwaliteit en makkelijk te verwisselen.
De prijs zou met een procent of twintig omlaag moeten.