Philips Scheerkop HQ9 HQ 9/50 - Reviews

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Kees 10-09-2017

Scheerkwaliteit

Goede scheerkwaliteit en waarschuwing wanneer scheermesjes vervangen moeten worden. Vervanging was eenvoudig

Johans 01-10-2015

goed

Ik had een complete scheerkop verwacht, zoals afgebeeld; maar kreeg 3 losse mesjes. Installeren is, met slechte ogen, lastig, omdat je de nokjes niet ziet, waar de vleugeltjes van de buitenmesjes moeten stuiten. Scheerprestaties OK.

RicoH 12-08-2015

Goede kwaliteit

Na 1,5 jaar heb ik mijn scheerkoppen vervangen voor deze nieuwe scheerkoppen. Toen ik mijn scheerapparaat gebruikte met de nieuwe koppen, had ik het gevoel alsof ik weer een nieuwe scheerapparaat had. De mesjes zijn scherp en nemen alle haartjes soepel mee en het scheelt echt enorm vergeleken met de mesjes waarmee ik begon. Ik zou iedereen aanraden om na 1,5 á 2 jaar je mesjes te vervangen!

Manderswieanders 23-07-2013

wat lastig te monteren, maar ze doen het daarna wel goed

Ik had wat moeite om ze goed vastgezet te krijgen, ze zijn wat lastig te monteren.
Maar ze doen het verder wel goed.

Miclo 22-07-2013

Product is goed, maar wel duur

goed product, al vind ik het wel aan de dure kant, maar goed het gaat dan ook wel minimaal 2 jaar mee, netjes op tijd afgeleverd zoals afgesproken, ik ben dik tevreden.

Blackfuse 20-10-2012

Uitstekend product, maar wel aan de dure kant.

De mesjes zijn van uitstekende kwaliteit en makkelijk te verwisselen.
De prijs zou met een procent of twintig omlaag moeten.