Philips SHAVER Series 7000 S7960 - Reviews

tile-scheersysteem
vibrerende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 7000 S7960 op Kieskeurig.nl.

Robbie 02-10-2019

Prettig scheren

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Scheert goed en glad zonder irritaties. Hetzelfde resultaat als met een mesje.
De app helpt je goed om efficiënt te kunnen scheren.
App werkt gemakkelijk is overzichtelijk en geeft goede tips.
Zowel nat als droog scheren gaat goed.

Pluspunten

• Scheert glad
  • Geen irritaties
  • Ligt prettig in de hand

Minpunten

• mis drukknop voor kopstuk

Alouatta 08-07-2019

Goed apparaat met verbeterpunten

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Een nieuw scheerapparaat is altijd wennen. Scheren met een mesje gaf me de laatst tijd een branderig gevoel: scheerbrand.
Dus toch nog maar eens een elektrisch apparaat proberen.
Bij die overstap heeft mijn huid toch enkele weken moeten wennen. In het begin had ik toch ook last van een branderig gevoel. Dit voornamelijk omdat je verschillende keren over dezelfde plekken moet scheren.
Dit betert dus wel (maar ook enkel als de mesjes scherp zijn).

De ergonomische vorm is goed en ligt prettig in de hand.
Het opladen gaat vrij snel en ik kom zeker 3 weken toe met één batterijlading (scheer wel niet elke dag)
De app is een leuke toevoeging, maar wordt al snel overbodig.
Nat scheren is aan te raden onder de douche. Er blijven druppels uit de scheerkoppen druppen en dan kan het een boeltje worden boven de lavabo.
De gladheid van een scheermes is moeilijk te evenaren, maar het is kiezen tussen huidirritatie en echte gladheid.
Voor de bijgeleverde baardstyler is het spijtig dat deze niet ingebouwd is. Het losse stuk wordt al snel ergens in een lade gelegd om er niet meer uit te komen.

Pluspunten

• Scherpe mesjes geeft weinig irritatie
  • Stil en lange batterijduur

Minpunten

• Bepaalde plekken moet veelvuldig overgegaan worden
  • Nat scheren aan lavabo kan een boeltje worden

janvc 27-05-2020

scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

zie mijn opmerkingen tevreden over het scheerapparaat niet over de tondeuse (instellingen verschuiven tijdens gebruik )

Psycho71 24-05-2020

Scheert soepel en glad

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Scheerapparaat gekocht, met begeleiding via app op telefoon
Werkt prima, ook mooi is dat je de instellingen van het apparaat kan aanpassen via de app, voor gevoelige huid bijvoorbeeld
De koppen bewegen prima mee met het gezicht zodat het beter alles bereikt

Ydm1 16-05-2020

Déçu

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Le rasage est décevant, il faut se raser deux fois par jour pour être correct. De temps en temps il arrache un poil, ce qui est désagréable. J’étais passé de la lame au rasoir, en final, c’est un pour un résultat inférieur, un temps qui est supérieur et aucun bénéfice.

Japie1961 07-05-2020

Het verschil is weer voelbaar!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Een prettig in de hand liggend scheerapparaat met een verbluffend resultaat. Pas nu merk ik weer wat het betekent om scherpe mesjes te hebben

Zoeza 30-04-2020

Geen huidiritaties meer

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Voorheen altijd problemen met mijn huid gehad na het scheren. Echter na dit scheerapparaat nu een tijd in gebruik te hebben vrijwel geen last meer van irriaties. Het apparaat is makkelijk schoon te houden doordat je het ook gewoon onder de douche zou kunnen gebruiken. Echter scheer ik wel droog maar spoel ik het scheerapparaat af onder de kraan. Met behulp van de bijbehorende app is het makkelijk te zien wat je verkeerd doet bij het scheren. De app is dan ook zeer handig met het verbeteren van mijn scheertechniek. Wat het resultaat en het niet hebben van irritaties na het scheren ten goede komt.

berhard 30-04-2020

Het is een goed Apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Hij scheert heerlijk. ligt goed in de hand en het zorgt er voor dat ik geen irritasies meer heb aan het gezicht na het scheren!

Rashed88 29-04-2020

Erg fijn, ben heel tevreden

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Ik ben erg tevreden met deze machine, ligt fijn in de hand en doet zijn werk goed zonder huid irritatie.
Makkelijk onder de douche en een glad resultaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Joost71 24-04-2020

Snel en irritatieloos scheren

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Fijn scheerapparaat voor zowel droog als nat scheren.
Nagenoeg geen irritatie na het scheren
Glad resultaat vanwege de flexibele scheerkop, het apparaat ligt fijn in de hand en is gemakkelijk te hanteren
Lange scheertijd voordat je weer moet opladen.
Al met al een fijn apparaat

Anoniem 21-04-2020

Geweldig scheerapparaat met extra functionaliteite

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Het scheerapparaat is zowel nat als droog te gebruiken en dat is een voordeel. Het scheren zelf gaat snel en goed dus het resultaat is uitstekend. Ik heb zelf een gevoelige huid maar vanwege de goede scheereigenschappen heb ik nooit last gehad van irritatie. Dit in vergelijking met andere goedkopere apparaten die haren niet goed weghalen waardoor ze kunnen ingroeien of roodheid geven. Wat tevens praktisch is is de app die je tips geeft over de manier van scheren op basis van jouw scheergegevens. Deze werkt via bluetooth. Dit hoeft niet aangezet te worden als je bang bent voor privacyissues. Ook opladen en schoonmaken gaan snel en gemakkelijk Al met al is dit apparaat een aanrader kijkende naar de prijs/kwaliteitsverhouding [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

TennerTien 21-04-2020

Geweldige scheerervaring

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Enorm goede ervaring met het scheerapparaat. Zowel voor droog als nat scheren, glad zonder irritatie. Ook de bijgeleverde trimmer heb ik kunnen gebruiken en die beviel heel goed. Hoesje om het scheerapparaat in op te bergen nog niet gebruikt maar eventueel handig voor vakantie.

Sjoerd1234567 20-04-2020

Erg fijn

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Werkt erg fijn, ligt fijn in de hand, de app is ook erg handig [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Steev 18-04-2020

Uitstekende shaver

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Al enige tijd in gebruik en op dit moment nog geen minpunten kunnen vinden. Het wordt geleverd in een handige case en ligt prima in de hand. Het resultaat mag er wezen en ondanks mijn gevoelige, snel geïrriteerde huid heb ik nu een glad resultaat zonder de irritaties! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

JoepV 15-04-2020

Mooi glad scheerresultaat zonder scheerirritatie

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Ik ben super tevreden over dit scheerapparaat. Hij past in mijn Philips cleaning-station en Scheert heel mooi glad in korte tijd en zelfs met mijn gevoelige huid scheert hij zonder scheerirritatie. Ik ben er zeer tevreden over ! 1x per week in de cleaningstation om schoon te worden en op te laden is voldoende om er weer een hele week tegen te kunnen. Ook is het fijn dat je nat kunt scheren voor een extra glad resultaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Pipooke 14-04-2020

Apparaat scheert zeer glad

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Het apparaat geeft een zeer glad scheerresultaat, al is bij stugge / langere haartjes wel wat tijd nodig om tot dit resultaat te komen. De scheerhulp-app is een leuke gimmick, welke voor sommigen wellicht echt een uitkomst is. Apparaat is makkelijk schoon te maken en absoluut prettig in gebruik qua handzaamheid en (gebrek aan) irritatie na het scheren. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

J12345 14-04-2020

Super product, snel en pijnloos glad

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Om te beginnen is het een mooi en stijlvol scheerapparaat. Ik gebruik hem onder de douche, hij scheert uitermate glad en doet dat zonder die vervelende trekjes, bij mijn oude apparaat trok hij weleens een haartje, maar dat is bij deze absoluut niet het geval. Kortom, makkelijk en snel een gladde huid en (bij mij) zonder irritaties. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

jansen1 23-03-2020

Perfect scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

dit scheer apparaat scheer goed glad en met weinig tot geen irritaties
omdat je het nat en droog kunt gebruiken dus echt een aanrader. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

damitch300 16-03-2020

Philips S7930 shaver

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Ik scheerde altijd met een oudere type AquaTouch S5420/06 scheerapparaat . Echter trok deze constant haren uit mijn gezicht en had ik irritatie achteraf.
Ik ben daarom vaak gaan scheren met een gewoon scheermes.
Echter met deze 7000 serie krijg je een app erbij die je min of meer leert hoe je ervoor kunt zorgen geen irritaties te krijgen of haren eruit te laten trekken.
Elke week krijg je een nieuwe programma met verbeteringen en stelt de app het scheerapparaat in (snelheid).
Ik heb nu bijna tot geen irritatie meer en het trekken is nu weg.
Met andere woorden, scheren word gewoon minder irritant en doe het nu electrisch.

Enigste nadeel vind ik wel als je nat gaat scheren met scheerschuim dan je dan tussendoor moet afspoelen en weer schuim moet toevoegen aan je gezicht.
Maar als dit alles is, dan maakt dat ook niet meer uit!

Goed apparaat dus, en gebruik hem nu constant!

Het mooie eraan vind ik ook het bijgevoegde reishoesje en een borsteltje.
En het verwijderen van het klep mechanisme voor een klik mechanisme was ook een goed idee.
De scharnier ging na een tijdje roesten op oudere modellen en ging vuil in zitten.
Bij de 7000 serie kun je alles netjes schoon maken en het is ook los te halen met gladde handen.
Goeie ergonomie is ook aanwezig in het handvat.
T.o.v mijn oudere philips zit er nu een rubbere handvat gedeelte ipv plastic.

Nog een voordeel is dat je in de applicatie na een tijdje kunt zien hoeveel scheerbeurten je weg bent van een lege accu. Scheelt in laden en dus ook de batterij die minder snel verzadigt. Ik geloof hierbij dan ook dat de batterij langer mee gaat.

Goed apparaat dus, en gebruik hem nu constant! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MrBM 12-03-2020

Super apparaat, ook voor minder snelle baardgroei!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Dit scheerapparaat is een uitkomst voor mannen zoals ik: Niet genoeg baardgroei om een baard te kunnen laten groeien, maar wel genoeg baardgroei om na 1 nachtje niet meer representatief te het werk te verschijnen. Met een scheermes had ik vaak irritatie na het scheren omdat de stoppels nog erg kort waren. Met dit apparaat heb ik geen irritatie ervaren. Iedere ochtend pak ik hem er even snel bij en binnen enkele minuten zie ik er weer representatief uit. Als bijkomend voordeel: doordat mijn scheerbeurten kort maar krachtig zijn, gaat de accu echt erg lang mee zonder opladen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]