Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Philips SHAVER Series 7000 S7960

Philips SHAVER Series 7000 S7940

Philips SHAVER Series 7000 S7940
7,9
Bekijk alle Scheerapparaten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 25 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 7000 S7960 op Kieskeurig.nl.

Papich 21-08-2020

Rasoir le plus efficace que j'ai possédé

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Il ne rase peut-être pas aussi bien qu'un rasoir mécanique mais il est moins agressif pour ma peau. J'ai 68 ans et c'est le meilleur rasoir électrique que j'ai connu. Il se nettoie très facilement. Maintenant, je ne sais pas dire si la tête va tenir dans la durée.

rhcp88 15-08-2020

A recommander

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

[Cet avis a été recueilli en réponse à une offre.] Ce rasoir est globalement très bien, bonne qualité, bonne ergonomie, bonne autonomie.
Avec une peau sensible , il n’y a aucune peur a avoir , aucune bouton après rasage . Rasage propre sans aucune rougeur apparente avec un rasage sur peau sèche.
Petit défaut : la brosse de nettoyage est un peu petite . L’utilisation d’une brosse plus grande rend le nettoyage beaucoup plus évident.
Connexion Bluetooth avec l’application Philips idéal ... Produit à recommander!

EljoM 13-08-2020

Werkt perfect en simpel zelfreinigend

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Verbazend, ik scheerde altijd met mesjes en kon nooit tegen een apparaat. Deze werkt en ik kan er tegen. Wat ik niet wilde is schoonmaken onder de kraan en uit elkaar trekken van de kop. Hoeft niet met deze kit. Ik scheer me elke dag, 2x per week zet ik de zelfreiniger aan en klaar, hij doet zelf schoonmaken en smeren.

Overgestaptnaarelektrisch 22-07-2020

Heel goed apparaat met enkele minpuntjes

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zoals je gewend bent van Philips-producten heeft het apparaat een heel goede build quality en ligt het aangenaam en gemakkelijk in de hand. In de doos zit ook een handig reisetui dat ook kwalitatief aanvoelt.

Het scheren zelf gaat heel soepel en het resultaat is een huid die zo glad is als je zou verwachten van een elektrisch scheerapparaat. De delen net onder mijn kaaklijn en op mijn adamsappel waren echter wat moeilijker bereikbaar en het resultaat was daar dan ook iets minder.
Ik ben wel heel tevreden over het feit dat ik op geen enkel moment scheerirritatie had na gebruik, vooral omdat ik dit meestal wel heb omwille van een gevoelige huid.
Ook heel handig is de bijhorende app, waarmee je het apparaat enerzijds kunt instellen en die je daarnaast begeleidt bij het scheren. Hoewel de app niet super duidelijk is, kon ik wel mijn weg erin vinden om de nodige functies te kunnen gebruiken.

Enkele minpuntjes:
- De SmartClick-functie (afnemen en terug opzetten van de scheerkop) is niet meteen volledig duidelijk en ik moest er even aan prullen om de scheerkop eraf te krijgen. Het opzetten en afnemen gaat niet zo soepel als je zou willen en vooral bij het opzetten moet je wat harder duwen en precies een beetje forceren.
- Geen plaats in de reisetui voor de lader en trimmerkop, enkel voor het apparaat en de scheerkop
- De bijhorende app is niet super duidelijk

Ydm1 16-05-2020

Déçu

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Le rasage est décevant, il faut se raser deux fois par jour pour être correct. De temps en temps il arrache un poil, ce qui est désagréable. J’étais passé de la lame au rasoir, en final, c’est un pour un résultat inférieur, un temps qui est supérieur et aucun bénéfice.

damitch300 16-03-2020

Philips S7930 shaver

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik scheerde altijd met een oudere type AquaTouch S5420/06 scheerapparaat . Echter trok deze constant haren uit mijn gezicht en had ik irritatie achteraf.
Ik ben daarom vaak gaan scheren met een gewoon scheermes.
Echter met deze 7000 serie krijg je een app erbij die je min of meer leert hoe je ervoor kunt zorgen geen irritaties te krijgen of haren eruit te laten trekken.
Elke week krijg je een nieuwe programma met verbeteringen en stelt de app het scheerapparaat in (snelheid).
Ik heb nu bijna tot geen irritatie meer en het trekken is nu weg.
Met andere woorden, scheren word gewoon minder irritant en doe het nu electrisch.

Enigste nadeel vind ik wel als je nat gaat scheren met scheerschuim dan je dan tussendoor moet afspoelen en weer schuim moet toevoegen aan je gezicht.
Maar als dit alles is, dan maakt dat ook niet meer uit!

Goed apparaat dus, en gebruik hem nu constant!

Het mooie eraan vind ik ook het bijgevoegde reishoesje en een borsteltje.
En het verwijderen van het klep mechanisme voor een klik mechanisme was ook een goed idee.
De scharnier ging na een tijdje roesten op oudere modellen en ging vuil in zitten.
Bij de 7000 serie kun je alles netjes schoon maken en het is ook los te halen met gladde handen.
Goeie ergonomie is ook aanwezig in het handvat.
T.o.v mijn oudere philips zit er nu een rubbere handvat gedeelte ipv plastic.

Nog een voordeel is dat je in de applicatie na een tijdje kunt zien hoeveel scheerbeurten je weg bent van een lege accu. Scheelt in laden en dus ook de batterij die minder snel verzadigt. Ik geloof hierbij dan ook dat de batterij langer mee gaat.

Goed apparaat dus, en gebruik hem nu constant!

Robbie 02-10-2019

Prettig scheren

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Scheert goed en glad zonder irritaties. Hetzelfde resultaat als met een mesje.
De app helpt je goed om efficiënt te kunnen scheren.
App werkt gemakkelijk is overzichtelijk en geeft goede tips.
Zowel nat als droog scheren gaat goed.

Pluspunten

• Scheert glad
  • Geen irritaties
  • Ligt prettig in de hand

Minpunten

• mis drukknop voor kopstuk

Alouatta 08-07-2019

Goed apparaat met verbeterpunten

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Een nieuw scheerapparaat is altijd wennen. Scheren met een mesje gaf me de laatst tijd een branderig gevoel: scheerbrand.
Dus toch nog maar eens een elektrisch apparaat proberen.
Bij die overstap heeft mijn huid toch enkele weken moeten wennen. In het begin had ik toch ook last van een branderig gevoel. Dit voornamelijk omdat je verschillende keren over dezelfde plekken moet scheren.
Dit betert dus wel (maar ook enkel als de mesjes scherp zijn).

De ergonomische vorm is goed en ligt prettig in de hand.
Het opladen gaat vrij snel en ik kom zeker 3 weken toe met één batterijlading (scheer wel niet elke dag)
De app is een leuke toevoeging, maar wordt al snel overbodig.
Nat scheren is aan te raden onder de douche. Er blijven druppels uit de scheerkoppen druppen en dan kan het een boeltje worden boven de lavabo.
De gladheid van een scheermes is moeilijk te evenaren, maar het is kiezen tussen huidirritatie en echte gladheid.
Voor de bijgeleverde baardstyler is het spijtig dat deze niet ingebouwd is. Het losse stuk wordt al snel ergens in een lade gelegd om er niet meer uit te komen.

Pluspunten

• Scherpe mesjes geeft weinig irritatie
  • Stil en lange batterijduur

Minpunten

• Bepaalde plekken moet veelvuldig overgegaan worden
  • Nat scheren aan lavabo kan een boeltje worden

van de Wagen 16-06-2021

Goede aankoop

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Tijdens mijn twijfeling toch nieuwe mesjes of een elektrisch scheerapparaat kopen, viel de keuze op de Philips 7000 serie. Door de prima handleiding, de app en de mogelijkheid om zowel nat als droog te scheren, is de aanschaf meer dan gerechtvaardigd. De verschillende instelmogelijkheden bieden de keuze om op meer gevoelige dagen het apparaat goed aan je huid aan te passen. Het resultaat is prima

Stef24 06-05-2021

Scheerapparaat met verstand

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Scheerapparaat aangeschaft vanwege gevoelige huid, ik kan zeggen HET WERKT.
in combinatie met de app wordt je prima begeleid in schepbeweging en tijd, het apparaat stelt zich in op normaal, soft en extra soft. Alles tezamen levert een prima resultaat af.Dik tevreden

Qwajonge 24-04-2021

Electrich scheren , een mes blijft toch gladder

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Fijn dat het scheerapparaat zowel droog als nat te bruiken is, minder knoeien maar ook minder glad dus. De Scherr app grappig Mar is mijn naam nu verge ten, heb Geen zin om dat telkens opnieuw in te vullen

Alfredo59 15-04-2021

Geweldig scheerapparaat met fijne ondersteuning!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Dit apparaat scheert zeer glad en doet dit comfortabel en stil.

De batterij gaat lang mee en de ondersteuning via de app werkt prima en ondersteunend!

Jojo11116 04-04-2021

Excellent rasoir, j’ai jamais eu un rasoir si bon

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Je n’ai plus aucune irritation, rase très très bien, très facile à utiliser, ce rasoir est parfait :D Je pourrais pas avoir mieux et demander mieux à un rasoir électrique

Spider Mensch 23-03-2021

Modern, stylish, and easy on the skin.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

My first shaver was a Philips/Norelco. It lasted me 17 years. In fact it still works, but when you pop open the lid to wash it the pieces fall out. I chose the S7960 for a number of reasons. I felt it had the best cost to feature ratio, and it comes with an app to help you shave without irritating your skin. Fancy! So far it's been fantastic. I get a smooth shave without pushing into my skin and a single charge lasts me over a month. The app makes you feel techy and sophisticated. The grip is comfortable and the quality is just as good as ever. I'm sure it will last for years. It's also very easy to wash. The add on for my beard line is a nice bonus.

Wimst123 10-02-2021

Prima scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Apparaat scheert soepel en glad en zonder irritatie. Gebruik van app helpt om goed en in een goede tijd te scheren.

Den Herk 18-01-2021

Goed scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Het scheert echt mooi glad als met een mesje.
Jammer dat er geen gebruiksaanwijzing bij zit en dat je instellingen alleen veranderen kunt via een app. Heel jammer dat daar zo op bezuinigd is.

Ceelbc 26-12-2020

Shaver not pearing

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

I had my shaver peated to my old phone. But when I switched to my new phone, It won't pear. I have removed the shaver from the app in my old phone removed it from Bluetooth on my old phone and pressed the power button for 10 seconds the reset it, but the shaver still won't pear with my new phone. My new phone (Poco x3 NFC) does fiend the shaver but when it wants to pear it says that I have to reset it and so. I have reset it 3 times but still not working, Bluetooth Is turned on and the shaver is just centimeters away from the phone.

Moods 02-12-2020

Uitstekende shaver

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Gebruik deze nu circa 2 maanden en bevalt uitstekend en heb na elke scheerbeurt een heerlijk glad gezicht.

Anoniem 05-11-2020

Batterij snel leeg

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Na 1 week moet ik hem al opladen. Scheer slechts enkele minuten per dag. Ben dit zeker niet geeend bij mijn eerdere Philips scheerapparaten.

Anoniem 31-10-2020

Het product voldoet.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7960

Het apparaat scheert niet echt glad,de stoppels zijn weg maar dat is het ook.
Ik scheer nat en ondanks dat is het op de kaaklijn niet echt glad te krijgen.Valt me tegen voor een apparaat dat zo duur is.
Het symbool voor het schoonmaken,kraantje, staat aan de verkeerde kant het wordt bedekt door je hand als je aan het scheren bent.