Philips AquaTouch AT890 - Reviews

Best Reviewed maart 2013
Accu indicator
Afspoelbaar
Reinigingssysteem

Beoordeling op basis van 64 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Edwinzp 13-10-2015 Product jaar of meer in bezit

5,8
Apparaat is na ruim een jaar vastgelopen. Volgens philips zou het vervangen van de scheerkop voldoende zijn. Uiteraard is dit niet het probleem. Probleem is dat het apparaat niet waterdicht is. Er zit dusdanig veel vocht in dat het motortje is gaan roesten en is vastgelopen.Nadat ik meerdere malen contact heb gehad met Philips heb ik het apparaat maar opengemaakt. Geen degelijk product en erg slechte service van Philips....ik kreeg 20% korting op een nieuw apparaat. Dit is alleen 20% op de adviesprijs...zelfs met de korting er af kon ik het apparaat elders veel goedkoper kopen. Ben direct op een ander merk over gestapt.

ross 01-02-2016

Klopt met mijn bevindingen. Apparaat is niet waterdicht en de accu loopt nu ook snel terug. Dit na twee jaar gebruik. Scheer mijn hele leven met Philips, maar dit type liever mijden.

Ronald_W 31-12-2014 Product paar dagen in bezit

Het scheerapparaat werkt goed. Je kunt er zowel droog als nat mee scheren. Dat is een pluspunt. Daarnaast zat er ook nog een mooi opberg tasje bij.

Erson 26-04-2017 Product paar weken in bezit

Laad snel vreet weinig

Ik gebruik het nu al een paar weken en vergeleken met andere scheerapparaten heb ik geen irritatie omdat het nat en droog gebruikt kan worden. Accuduur is ook lang wat het ideaal maakt om mee te nemen zonder snoeren bij een weekendje weg. Al met al een aanrader.

Pluspunten

• Accu
  • Licht
  • Zijmesje
  • Droog en nat te gebruiken

Minpunten

• Inhoud

Cobus 07-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

neem de tijd

Apparaat ligt lekker in de hand, accu gaat erg lang mee.
Scheerresultaat is acceptabel maar echt glad krijg je het niet.
Neem ruim de tijd voor een scheerbeurt. Gebruik scheergel.
Tijdens het scheren raakt de scheerkop verzadigd door het scheerschuim. Het motortje gaat dan minder toeren draaien, dus je moet herhaaldelijk de kop spoelen.
Vooral in de hals en onder de kin blijft het stoppelig.

Pluspunten

• Accuduur
  • gebruiksgemak

Minpunten

• scheerresultaat
  • herhaaldelijk kop spoelen

Schollevaer 21-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

vervang je philips op tijd

na jaren weer een nieuwe philips. getwijfeld over nieuwe scheerkoppen. Wat een verschil, minder herrie en stuk gladder.

Pluspunten

• stil
  • batterijduur +

Schollevaer 29-06-2016 Product half jaar in bezit

prima ding

ik had al jaren een pholips die wellicht wat bot werd. Nieuw apparaat of nieuwe mesjes? gekozen voor deze en wat een verschil! stiller, gladder en sneller. geen spijt van

P 16-12-2015 Product half jaar in bezit

Ik heb een lichte baard (eens in de 2 dagen scheren) al vanaf de aankoopdatum moet ik met de hand na-scheren, De kleine haartjes pakt hij simpelweg niet.

Nu ik het apparaat een half jaar in bezit heb gaat de scheerkwaliteit verder achteruit.

Wanneer je bakkebaarden bijwerkt met de baardtrimmer maakt dit (te)veel lawaai in je oor.

Nu na een half jaar begint het mes van de baardtrimmer te roesten !!!! Hij ligt bij mij (droog) op de rand van mijn bad.

Ik baal dat ik de aankoopbon niet meer heb.

emhafores 16-10-2015

Prima voor nat-scheren

De scheerkoppen zijn goed voor nat-scheren minder goed voor droogscheren waarvoor ik de Arciteg gebruik.

Arjen888 14-10-2015

Scheert met een goed resultaat

Dit apparaat scheert uitstekend. Het apparaat ligt goed in de hand en is eenvoudig te bedienen. Ook ideaal is dat het apparaat een waarschuwing geeft als de scheermesjes vervangen moeten worden. Het haar wordt opgevangen in het compartiment achter de mesjes. Dit is eenvoudig leeg te maken. Wel moeten de mesjes af en toe helemaal gereinigd worden door ze eruit te halen. Dit kan met het bijgeleverde borsteltje. Om het apparaat goed schoon te krijgen kost dit wel wat tijd, dit is een kleine nadeel. Verder scheert het apparaat erg fijn met een mooi glad resultaat. Al met al een dikke voldoende.

racn 21-09-2015

goed scherend scheerapparaat

Sinds anderhalve maand en voldoet goed.
T.o.v. van mijn vorige Philps is het Dual Pricision scheerhoofd een verbetering.
De batterijcapaciteit is geweldig. Na in gebruikname nog niet weer bijgeladen.
ik ben tot nog toe erg tevreden

johanhouben 07-09-2015 Product half jaar in bezit

Zeer matig scheerresultaat, scheren duurt erg lang. Ik heb deze AT890 nu 7 maanden in mijn bezit en ik wil toch iedereen even waarschuwen voor de HQ8 mesjes die op dit scheerapparaat zitten (en dat doe ik niet snel). Het scheerapparaat op zich is prima, baterijen doen het goed en ligt prima in de hand. Probleem zit in de HQ8 mesjes welke voor ca 1/3e uit "kleine gaatjes" bestaat ipv de traditionele groeven. Hierdoor slaat hij snel langere haartjes over en duurt het scheren nogal wat langer dan mijn oude philips scheerapparaat. Nu moet ik altijd met een scheermesje na-scheren om evt langere haren weg te scheren. Dus heb je een iets zwaardere baard, dan is deze echt geen aanrader. Gr Johan

lormar 15-04-2015

Het apparaat is niet waterdicht !

Heb 2 keer het zelfde probleem gehad dat er water inkomt,ze zouden het zeker niet mogen uitgeven voor waterdicht.
Het eerste was nog geen jaar oud en het tweede heb ik iets langer
gehad.

Anoniem 17-02-2015

Dit product heeft niet aan mijn verwachtingen voldaan.

Ik heb mijn 2e AquaTouch (AT890 / 5134480 /b)/) en ben net als met de 1e erg ontevreden. Het eerste toestel gaf er na ca. 1 jaar de brui aan en omdat ik een verzekering had afgesloten met Philips kreeg ik zonder problemen een nieuw exemplaar. Dat gebruik ik nu ca. 9 maanden en gisteren hield ook dit apparaat er mee op. Ik heb altijd de instructies voor het schoonmaken etc. gevolgd en vraag mij af of er meer klachten over dit apparaat bekend zijn. Ik heb de producten van Philips hoog in het vaandel staan, maar met dit product ben ik absoluut niet tevreden.

SanneMichiel 09-02-2015 Product maand in bezit

Scheert goed, snel en glad. Heel handig dat deze ook tijdens het douchen te gebruiken is, dit vind ik echte een pluspunt. Dus kortom super tevreden over dit apparaat.

familylovesphilips 31-01-2015 Product paar dagen in bezit

bevalt heel goed scheert prima goede tip van mijn vader die altijd al met philips scheert hoop dat ik er net zoveel plezier aan mag beleven

anoniem405 26-01-2015 Product paar weken in bezit

Prima apparaat, goede resultaten.
Scheergenot prima, eerdere ervaringen met vorige apparaten ook goed.

Giel93 15-01-2015 Product paar weken in bezit

Scheert goed kort, vooral erg handig dat hij ook onder de douche te gebruiken is. Het scheerresultaat is beter dan ik het verwacht, aangezien ik voor dit apparaat enkel met de hand scheerde en af en toe een bot oud scheerapparaat gebruikte.

A.F.Dirkse 14-01-2015 Product maand in bezit

het scheerapparaat ligt gemakkelijk in de hand, het scheert de baard goed kort weg,bij mijn laat het geen geiriteerde huid achter.en het is makkelijk in onderhoud

1969 Ron 11-01-2015 Product maand in bezit

4,8
Het apparaat scheert behoorlijk voor de prijs. Zoals bij al mijn eerdere apparaten moet ik altijd met een Gillette scheermes na scheren.
Wat ik een groot nadeel vind is dat de scheerkop makkelijk van het apparaat valt bij het schoonmaken.

KevinD1970 07-01-2015 Product paar dagen in bezit

Ook met een behoorlijke stoppelbaard gaat het echt glad best snel. Verder geluidsarm en gemakkelijk voor onder de douche.
Voelt licht aan, maar wel degelijk.