Philips AquaTouch AT890/16 - Reviews

Afspoelbaar
Reinigingssysteem

8,1

Schollevaer 21-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

vervang je philips op tijd

na jaren weer een nieuwe philips. getwijfeld over nieuwe scheerkoppen. Wat een verschil, minder herrie en stuk gladder.

Pluspunten

• stil
  • batterijduur +

Schollevaer 29-06-2016 Product half jaar in bezit

prima ding

ik had al jaren een pholips die wellicht wat bot werd. Nieuw apparaat of nieuwe mesjes? gekozen voor deze en wat een verschil! stiller, gladder en sneller. geen spijt van

P 16-12-2015 Product half jaar in bezit

Ik heb een lichte baard (eens in de 2 dagen scheren) al vanaf de aankoopdatum moet ik met de hand na-scheren, De kleine haartjes pakt hij simpelweg niet.

Nu ik het apparaat een half jaar in bezit heb gaat de scheerkwaliteit verder achteruit.

Wanneer je bakkebaarden bijwerkt met de baardtrimmer maakt dit (te)veel lawaai in je oor.

Nu na een half jaar begint het mes van de baardtrimmer te roesten !!!! Hij ligt bij mij (droog) op de rand van mijn bad.

Ik baal dat ik de aankoopbon niet meer heb.

Edwinzp 13-10-2015 Product jaar of meer in bezit

5,8
Apparaat is na ruim een jaar vastgelopen. Volgens philips zou het vervangen van de scheerkop voldoende zijn. Uiteraard is dit niet het probleem. Probleem is dat het apparaat niet waterdicht is. Er zit dusdanig veel vocht in dat het motortje is gaan roesten en is vastgelopen.Nadat ik meerdere malen contact heb gehad met Philips heb ik het apparaat maar opengemaakt. Geen degelijk product en erg slechte service van Philips....ik kreeg 20% korting op een nieuw apparaat. Dit is alleen 20% op de adviesprijs...zelfs met de korting er af kon ik het apparaat elders veel goedkoper kopen. Ben direct op een ander merk over gestapt.

johanhouben 07-09-2015 Product half jaar in bezit

Zeer matig scheerresultaat, scheren duurt erg lang. Ik heb deze AT890 nu 7 maanden in mijn bezit en ik wil toch iedereen even waarschuwen voor de HQ8 mesjes die op dit scheerapparaat zitten (en dat doe ik niet snel). Het scheerapparaat op zich is prima, baterijen doen het goed en ligt prima in de hand. Probleem zit in de HQ8 mesjes welke voor ca 1/3e uit "kleine gaatjes" bestaat ipv de traditionele groeven. Hierdoor slaat hij snel langere haartjes over en duurt het scheren nogal wat langer dan mijn oude philips scheerapparaat. Nu moet ik altijd met een scheermesje na-scheren om evt langere haren weg te scheren. Dus heb je een iets zwaardere baard, dan is deze echt geen aanrader. Gr Johan

SanneMichiel 09-02-2015 Product maand in bezit

Scheert goed, snel en glad. Heel handig dat deze ook tijdens het douchen te gebruiken is, dit vind ik echte een pluspunt. Dus kortom super tevreden over dit apparaat.

familylovesphilips 31-01-2015 Product paar dagen in bezit

bevalt heel goed scheert prima goede tip van mijn vader die altijd al met philips scheert hoop dat ik er net zoveel plezier aan mag beleven

anoniem405 26-01-2015 Product paar weken in bezit

Prima apparaat, goede resultaten.
Scheergenot prima, eerdere ervaringen met vorige apparaten ook goed.

Giel93 15-01-2015 Product paar weken in bezit

Scheert goed kort, vooral erg handig dat hij ook onder de douche te gebruiken is. Het scheerresultaat is beter dan ik het verwacht, aangezien ik voor dit apparaat enkel met de hand scheerde en af en toe een bot oud scheerapparaat gebruikte.

A.F.Dirkse 14-01-2015 Product maand in bezit

het scheerapparaat ligt gemakkelijk in de hand, het scheert de baard goed kort weg,bij mijn laat het geen geiriteerde huid achter.en het is makkelijk in onderhoud

1969 Ron 11-01-2015 Product maand in bezit

4,8
Het apparaat scheert behoorlijk voor de prijs. Zoals bij al mijn eerdere apparaten moet ik altijd met een Gillette scheermes na scheren.
Wat ik een groot nadeel vind is dat de scheerkop makkelijk van het apparaat valt bij het schoonmaken.

KevinD1970 07-01-2015 Product paar dagen in bezit

Ook met een behoorlijke stoppelbaard gaat het echt glad best snel. Verder geluidsarm en gemakkelijk voor onder de douche.
Voelt licht aan, maar wel degelijk.

geert9087 05-01-2015 Product paar dagen in bezit

Fijn apparaat ligt goed in de hand .
niet zwaar en scheert goed
en de snelle op laad tijd is ook geweldig

BigData 04-01-2015 Product paar weken in bezit

Glad resultaat: sommige plekjes moet je wel nog een keer overheen omdat die dan niet alles heeft gepakt, maar wel snel een glad resultaat. Erg gemakkelijk dat je m zo onder de kraan kan schoonspoelen.

Bennie77 04-01-2015 Product paar dagen in bezit

Na heel even opladen gelijk getest. Prima resultaat bij redelijke baard (ca 1 week), makkelijk schoon te houden en te demonteren. Kind kan de was doen.

Ronald_W 31-12-2014 Product paar dagen in bezit

Het scheerapparaat werkt goed. Je kunt er zowel droog als nat mee scheren. Dat is een pluspunt. Daarnaast zat er ook nog een mooi opberg tasje bij.

Mart935 31-12-2014 Product paar dagen in bezit

Het is een prima apparaat, handig om tijdens het douche tegelijk te kunnen scheren. Ben er blij mee!

Frans2303 28-12-2014 Product paar dagen in bezit

Blij mee. Oordeel na één dag beperkt, maar hij laadt snel op. Hij ligt goed in de hand. En hij scheert glad.

pcjd 27-12-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb me altijd met kwast en scheermes geschoren. Het scheren met de AT890 geeft voor mij hetzelfde resultaat. Dat had ik niet verwacht! Het apparaat ligt prima in de hand en het scheren onder de douche is lekker makkelijk. Het lijkt mij een degelijk apparaat. Ik ben er in ieder geval blij mee!

engeluk 25-12-2014 Product paar dagen in bezit

Een multifunctioneel scheerapparaat die er ook nog is leuk en modern uitziet.
En dit voor een goede prijs en waarschijnlijk de oude vertrouwde Philips kwaliteit want het apparaat zit zeer degelijk in elkaar.