Philips AquaTouch AT750

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AquaTouch AT750 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

mediafreak123 11-05-2019

snel stuk

Geschreven voor: Philips AquaTouch AT750

Op zich tevreden met scheerresultaat maar twee keer stuk in 6 maanden tijd. Gaat spontaan aan en uit. Ben klaar met philips.

Pluspunten

• scheert redelijk goed
  • gaat altijd stuk in garantieperiode

Minpunten

• niet degelijk/duurzaam
  • gaat niet lang mee

wjager 03-12-2018

zeer korte levensduur

Geschreven voor: Philips AquaTouch AT750

Met het scheerresultaat was ik wel tevreden, maar niet met de levensduur. Voor de tweede keer heb ik dit pparaat aangeschaft en binnen twee jaar doet de aan/uit knop het al niet meer. Bij het eerste apparaat dacht ik nog dat het ene productiefoutje was. Maar nu het tweede apparaat hetzelfde mankement vertoont, moet ik oordelen dat de contactknop niet gemaakt is voor een lange levensduur waardoor een apparaat binnen twee jaar al niet meer te gebruiken is,

kijkmijeensreviewenhiero 30-12-2016

Niet geschikt voor 1x per week hoofd scheren

Geschreven voor: Philips AquaTouch AT750

Ik heb dit scheerapparaat nu 4 maanden en gebruik m 1x per week om mijn hoofd kaal te scheren. Ik heb 1 kaal plekje van +/- 6 cm op mijn achterhoofd, verder groeit nog gewoon stevig haar. Het lukt na deze 4 maanden niet meer om in 1 scheerbeurt het hoofd kaargeschoren te krijgen, omdat de accu het niet meer volhoudt. Deze is blijkbaar na +/- 20 scheerbeurten teveel achteruit gegaan.

Mij lijkt dat philips goede scheerapparaten maakt, maar dit apparaat heeft gewoon te weinig power om je hoofd mee te scheren, tenminste voor mij. Mijn gezicht scheer ik met een scheermes, dus niet getest.

Op het moment dat de accu leeg is, werkt het apparaat niet verder aan een stroomkabel. Ik begrijp waarom: idioten tegen zichzelf beschermen die nat willen scheren met stroomkabel. Maar niet zo handig voor mij dus :-) Ik koop een nieuwe philips, een zwaardere.

Pluspunten

• goedkoop
  • nat scheren is relaxt
  • wellicht ok om je gezicht, nek, mee te scheren.

Minpunten

• niet geschikt voor scheren hoofd in 1 beurt
  • scheert niet met stroomkabel

pekike 25-06-2015
Geschreven voor: Philips AquaTouch AT750

Gekocht bij Blokker. Ronduit slecht apparaat. Mijn "scheercarrière" heeft een leeftijd van ongeveer 45 jaar en heeft zich steeds vergezeld met een Philips scheerapparaat. Helaas ga ik op zoek naar een ander merk. Ik heb nu geen vertrouwen meer. Bijna 80 Euro in het putje gegooid: scheert slecht; als accu halverwege leeg is, moet je met een halfgeschoren hoofd wachten tot de lader weer zijn werk heeft gedaan (tijdens het laden werkt het apparaat niet; geen tondeuse. Tussendoor maar naar een klassiek scheermes gegrepen. Volgens mij ontworpen door een designer die er een sik van had om wéér een scheerapparaat te moeten bedenken. Wat betekent "Philips Let's make things better"?

wible 08-02-2015
Geschreven voor: Philips AquaTouch AT750

Scheert veel slechter dan mijn vorige Philips. In mijn ogen echt een miskoop. Droog scheren iets beter maar bij nat scheren zie je haast niet dat je je hebt geschoren. Heb wel het idee dat hij in het begin beter was. Wel behoorlijk stil.

Godot 03-01-2015

Een top apparaat.
Hij scheert heel goed voor een scheerapparaat. Echter niet zo glad als een mesje.
Jammer dat er geen trimmer bij zit waardoor de bakkebaarden moeilijk strak te houden zijn.
Scheert bij mij beter droog dan nat, maar ook nat doet deze het zeer goed.
Batterij gaat zeer lang mee, ik laad hem 1 keer per 2 maanden op en gebruik hem dan dagelijks.

bertp 12-09-2014
Geschreven voor: Philips AquaTouch AT750

Na een Coolskin van Philips deze AT 750 aangeschaft. Wat een ramp! Na 10 minuten en een lamme arm is het resultaat pas bevredigend! Moeizaam proces om een goed resultaat te krijgen. Ik heb wel een zware baardgroei maar een scheerapparaat moet toch gewoon scheren! Ik zou niet weten welk apparaat wel naar behoren functioneert.

Pietje P. 22-06-2013
Geschreven voor: Philips AquaTouch AT750

Ik heb deze shaver bij Blokker gekocht. Daar staan de shavers in de vitrine. Nu heb ikzelf jarenlang shavers verkocht.
1 ding waar je blind van uit kon gaan (tot enkele jaren geleden) is dat er altijd een tondeuse opzat op een philips shaver.
In de vitrine was dit niet zichtbaar.
Werd overigens ook niet aangegeven dat er een tondeuse opzat, maar vroeger was dat standaard. Koopt u via een webshop zal dit ook niet direct opvallen, wat niet genoemd wordt valt minder op dat het er niet op zit.

Ik koos de machine dus vanwege de mogelijkheid om nat te scheren en dat het apparaat oplaadbaar was.

Dat er geen tondeuse opzat bleek pas bij het uitpakken waarmee je gelijk de verzegeling verbreekt. Eenmaal verzegeling verbroken is het niet meer mogelijk te ruilen vanwege hygiëne regels (begrijpelijk)

Mail naar Philips gestuurd dat ik het vreemd vond dat er geen tondeuse meer standaard bijgeleverd werd. De goedkope 2-kops Tracers hadden dit zelfs vroeger. Kreeg alleen de (domme!) reactie dat ik contact moest zoeken met de winkel.

Eenmaal in gebruik scheert het apparaat niet beter dan mijn 10-12 jaar oude Philips.

Verder valt me ook zéér tegen dat je niet mét snoer kunt scheren! Apparaat doet dan niets.
levensduur van accu's is meestal 5-6 jaar, dus daarna kan je 'm weggooien.
Mijn oude apparaat heb ik nog jaren gebruikt toen de accu's het niet meer deden. Daarom dus degelijkheid een lage score.

Vanwege de rare reactie van Philipsen het verwijderen van opties die er toch standaard op zou moeten zitten was dit mijn laatste apparaat van dit merk.

Tip voor jarenlange scherpe scheerkoppen:
Natuurlijk geregeld schoonmaken. Maar om ze écht scherp te houden geregeld in een 70% alcoholbadje leggen!

Vincent Amersfoort 13-04-2012
Geschreven voor: Philips AquaTouch AT750

Scheert goed, en inderdaad zoals iemand zei wat beter als je al even niet geschoren hebt; als het apparaat je haartjes echt goed kan pakken en dan "liften & cutten" zoals op de mesjes staat dan scheert ie gladder en mist hij ook niet steeds wat haartjes bij meermaals over zelfde plek meoten gaan. Nat deed ie het wat beter had ik het idee. Grootste nadeel vind ik de accuduur; heb behoorlijk stevige baardgroei en meestal houdt ie er na volledig opladen halverwege mijn 2e scheurbeurt ergens mee op. Knap lullig dat ie ook abrupt stopt en je niet verder kan, ook niet (zoals bij mijn vorige apparaat) met de stekker in het stopcontact. Deze werkt namelijk niet zolang deze is aangesloten; eerst weer genoeg opladen, dan pas weer scheren. Ik vermoed dat de accu vanwege overdreven vaak opnieuw opladen snel lui zal worden en ik misschien 1 scheerbeurt dan al niet meer haal, maar de tijd zal het leren. Verders uitstekend toestel.

LexDus 31-03-2012
Geschreven voor: Philips AquaTouch AT750

Scheert nat beter dan droog. Alleen al met water gaat het beter. Zeker met schuim heb ik geen irritatie, ook niet in de hals. Scheert minder glad bij dagelijks gebruik, na 2 dagen niet scheren scheert ie gladder !
Nu maar hopen dat de accu het langer volhoud dan de vorige HQ7390. Tondeuse mis ik niet. Aanrader !

Sometimess 24-03-2012
Geschreven voor: Philips AquaTouch AT750

Mijn oude scheerapparaat was ondertussen 10 jaar oud dus hoog tijd voor een nieuwe. Wilde wel een apparaat dat nat mag worden, maar geen verplichting om 'm in een reinigingsdock te zetten of iets dergelijks. Gebruiken met scheercreme/schuim was ik eigenlijk niet van plan.

Droog scheert dit apparaat redelijk. Beter dan mijn oude uiteraard - waarvan de mesjes ook al 10 jaar oud zijn - en prettig stil. Toch ook maar een keer met schuim geprobeerd. Rare en ook wat onnatuurlijke ervaring, maar scheert erg goed. Beter nog dan met een mesje.

Voelt verder vrij degelijk en licht aan. Het indicatorlampje van de oude (meerdere streepjes) was een stuk duidelijker dan het ene lampje van deze. De bakkebaardtondeuse van de oude mis ik wel.

senna01 16-12-2011
Geschreven voor: Philips AquaTouch AT750

Scheert prima (vooral "nat"). Veel en veel beter dan mijn Panasonic ES 7036. Met de Panasonic had ik mij uiteindelijk toch wel vergist. Ben dus tevreden met deze Philips. Alle haartjes (ook bij de hals) worden met gemak weggeschoren. Zou deze weer kopen.