Philips AquaTouch AT750 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AquaTouch AT750 op Kieskeurig.nl.

5,9

pekike 25-06-2015
  • Product jaar of meer in bezit

1,5
Gekocht bij Blokker. Ronduit slecht apparaat. Mijn "scheercarrière" heeft een leeftijd van ongeveer 45 jaar en heeft zich steeds vergezeld met een Philips scheerapparaat. Helaas ga ik op zoek naar een ander merk. Ik heb nu geen vertrouwen meer. Bijna 80 Euro in het putje gegooid: scheert slecht; als accu halverwege leeg is, moet je met een halfgeschoren hoofd wachten tot de lader weer zijn werk heeft gedaan (tijdens het laden werkt het apparaat niet; geen tondeuse. Tussendoor maar naar een klassiek scheermes gegrepen. Volgens mij ontworpen door een designer die er een sik van had om wéér een scheerapparaat te moeten bedenken. Wat betekent "Philips Let's make things better"?

Pietje P. 22-06-2013

4,5
Ik heb deze shaver bij Blokker gekocht. Daar staan de shavers in de vitrine. Nu heb ikzelf jarenlang shavers verkocht.
1 ding waar je blind van uit kon gaan (tot enkele jaren geleden) is dat er altijd een tondeuse opzat op een philips shaver.
In de vitrine was dit niet zichtbaar.
Werd overigens ook niet aangegeven dat er een tondeuse opzat, maar vroeger was dat standaard. Koopt u via een webshop zal dit ook niet direct opvallen, wat niet genoemd wordt valt minder op dat het er niet op zit.

Ik koos de machine dus vanwege de mogelijkheid om nat te scheren en dat het apparaat oplaadbaar was.

Dat er geen tondeuse opzat bleek pas bij het uitpakken waarmee je gelijk de verzegeling verbreekt. Eenmaal verzegeling verbroken is het niet meer mogelijk te ruilen vanwege hygiëne regels (begrijpelijk)

Mail naar Philips gestuurd dat ik het vreemd vond dat er geen tondeuse meer standaard bijgeleverd werd. De goedkope 2-kops Tracers hadden dit zelfs vroeger. Kreeg alleen de (domme!) reactie dat ik contact moest zoeken met de winkel.

Eenmaal in gebruik scheert het apparaat niet beter dan mijn 10-12 jaar oude Philips.

Verder valt me ook zéér tegen dat je niet mét snoer kunt scheren! Apparaat doet dan niets.
levensduur van accu's is meestal 5-6 jaar, dus daarna kan je 'm weggooien.
Mijn oude apparaat heb ik nog jaren gebruikt toen de accu's het niet meer deden. Daarom dus degelijkheid een lage score.

Vanwege de rare reactie van Philipsen het verwijderen van opties die er toch standaard op zou moeten zitten was dit mijn laatste apparaat van dit merk.

Tip voor jarenlange scherpe scheerkoppen:
Natuurlijk geregeld schoonmaken. Maar om ze écht scherp te houden geregeld in een 70% alcoholbadje leggen!

piet 1849 13-08-2020

Waardeloos

Geschreven voor: Philips AquaTouch AT750

Ik heb dit apparaat gekocht om dat het bij sommigen goed aangeprezen word. Niets is minder waar. Scheert niet glad net zo als mijn vorige apparaat van een ander merk. Ik krijg hier ook nog een lekkere bijkomstigheid bij namelijk een branderige rode huid ondanks de scheerschuim die ik gebruik. Weggegooid geld. Dit apparaat gaat in de kliko

wjager 03-12-2018

zeer korte levensduur

Geschreven voor: Philips AquaTouch AT750

Met het scheerresultaat was ik wel tevreden, maar niet met de levensduur. Voor de tweede keer heb ik dit pparaat aangeschaft en binnen twee jaar doet de aan/uit knop het al niet meer. Bij het eerste apparaat dacht ik nog dat het ene productiefoutje was. Maar nu het tweede apparaat hetzelfde mankement vertoont, moet ik oordelen dat de contactknop niet gemaakt is voor een lange levensduur waardoor een apparaat binnen twee jaar al niet meer te gebruiken is,

Godot 03-01-2015
  • Product half jaar in bezit

Een top apparaat.
Hij scheert heel goed voor een scheerapparaat. Echter niet zo glad als een mesje.
Jammer dat er geen trimmer bij zit waardoor de bakkebaarden moeilijk strak te houden zijn.
Scheert bij mij beter droog dan nat, maar ook nat doet deze het zeer goed.
Batterij gaat zeer lang mee, ik laad hem 1 keer per 2 maanden op en gebruik hem dan dagelijks.

Vincent Amersfoort 13-04-2012

Scheert goed, en inderdaad zoals iemand zei wat beter als je al even niet geschoren hebt; als het apparaat je haartjes echt goed kan pakken en dan "liften & cutten" zoals op de mesjes staat dan scheert ie gladder en mist hij ook niet steeds wat haartjes bij meermaals over zelfde plek meoten gaan. Nat deed ie het wat beter had ik het idee. Grootste nadeel vind ik de accuduur; heb behoorlijk stevige baardgroei en meestal houdt ie er na volledig opladen halverwege mijn 2e scheurbeurt ergens mee op. Knap lullig dat ie ook abrupt stopt en je niet verder kan, ook niet (zoals bij mijn vorige apparaat) met de stekker in het stopcontact. Deze werkt namelijk niet zolang deze is aangesloten; eerst weer genoeg opladen, dan pas weer scheren. Ik vermoed dat de accu vanwege overdreven vaak opnieuw opladen snel lui zal worden en ik misschien 1 scheerbeurt dan al niet meer haal, maar de tijd zal het leren. Verders uitstekend toestel.

senna01 16-12-2011

Scheert prima (vooral "nat"). Veel en veel beter dan mijn Panasonic ES 7036. Met de Panasonic had ik mij uiteindelijk toch wel vergist. Ben dus tevreden met deze Philips. Alle haartjes (ook bij de hals) worden met gemak weggeschoren. Zou deze weer kopen.

Robbyoo1 24-02-2021

Top product

Geschreven voor: Philips AquaTouch AT750

Doen wat het moet doen. Batterij gaat lang mee alsook de scheermessen.
Je kan hem zowel onder de douche gebruiken.

Behanger 18-12-2020

Philips gouwe ouwe

Geschreven voor: Philips AquaTouch AT750

Er is weinig veranderd. Precies zo’n scheerapparaat had ik al eerder. Hij ligt prettig in de hand en hij scheert fantastisch.

Pjtor 27-04-2020

Scheert perfect glad met gel scheerschuim

Geschreven voor: Philips AquaTouch AT750

Scheert perfect glad met gel scheerschuim. Alleen jammer dat dit mijn 3e apparaat is in 3 jaar. Nu wel een nieuwe gekregen van Philips. Op zich wel goede service maar het apparaat moet langer mee kunnen dan een jaar.

gladmaker 11-04-2020

shave surp[rise

Geschreven voor: Philips AquaTouch AT750

Na 2 dagen gebruik ben ik al onder de indruk van het apparaat: het scheert geluidsarm, snel en glad, gladder dan mijn vorige philishavers.

Edmundo 20-10-2019

Scheert superglad.

Geschreven voor: Philips AquaTouch AT750

Heb enkele oudere scheerapparaten daar ik Philips al 30 jaar gebruik.
Een van mijn vorige was de HQ8894 wat een heel goed apparaat was.
Scheerde heel goed en glad maar was aan vervanging toe.
Ging van een HQ8894 naar een S9000 wat een compleet miskoop was.

De S9000 scheert helemaal niet glad, zelfs na 6 keer overheen. En nog duur ook.
Ben daarom naar een andere gaan zoeken en op vakantie in het buitenland de AT940 aangeschaft wat een goede koop bleek te zijn.
Aangezien het niet makkelijk is om een goed scheerapparaat te vinden, heb ik er meteen nog 2 van dezelfde gekocht. 1 van de AT940 viel jammergenoeg op de vloer en maakt een raar geluid tijdens het scheren.

Heb momenteel daarom alleen nog maar 2 werkende AT940 en 1 duurdere uit de S9**** serie wat een echte miskoop was. Philips zou er goed aan doen om een lift and cut mesje voor de S9*** te ontwikkelen.
AT 940 is een goed apparaat. Raad het zeer zeker aan mocht je ,net als ik, een stevige baardgroei hebben en je het ergens in het buitenland nog op de kop kan tikken.

Anoniem 13-10-2019

Scheerapparaat

Geschreven voor: Philips AquaTouch AT750

Prijs / kwaliteit een goed scheerapparaat .
Wel geen ingewerkte trimmer wat maakt dat het toestel minder geschikt is voor mensen met een baard.

Hans JCK 05-09-2019

Lekker ding

Geschreven voor: Philips AquaTouch AT750

Tevreden met m"n nieuwe scheer apparaat. Loopt snel en soepel. Schoon maken? even leeg kloppen en klaar. IK ben er bij mee.

Nikedis 15-08-2019

Scheer resultaten

Geschreven voor: Philips AquaTouch AT750

Het scheer resultaat, na b.v. een dagje niet scheren, valt een beetje tegen. het duurt lang voor je helemaal weer "glad" bent geschoren.

Piet3142 18-06-2019

Gauw stuk

Geschreven voor: Philips AquaTouch AT750

Binnen één jaar twee scheerapparaten Philips Aqua Touch aangeschaft. De eerste ging binnen een paar maanden al stuk; apparaat ging in het geheel niet meer aan... Een tweede apparaat aangeschaft en deze geeft nu (binnen 4 maanden) al problemen: binnen één dag is de accu leeg en er wordt steeds aangegeven dat de scheerkoppen vervangen moeten worden...
Heb ook een scheerapparaat van Philips met draaiende scheerkoppen; de scheerkop vliegt er onder het scheren steeds vanaf.
Ik begin redelijk genoeg te krijgen van de Philips scheerapparaten...

mediafreak123 11-05-2019

snel stuk

Geschreven voor: Philips AquaTouch AT750

Op zich tevreden met scheerresultaat maar twee keer stuk in 6 maanden tijd. Gaat spontaan aan en uit. Ben klaar met philips.

Pluspunten

• scheert redelijk goed
  • gaat altijd stuk in garantieperiode

Minpunten

• niet degelijk/duurzaam
  • gaat niet lang mee

Nelis65 17-03-2019

Het apparaat is niet waterdicht

Geschreven voor: Philips AquaTouch AT750

Het apparaat is niet waterdicht. Na een klein jaar dagelijks gebruik (vanaf april 2018) begon het apparaat bij aanzetten te haperen en bleek er water bij de "waterdicht" afgeschermde elektronica te zitten. Ook de motor laat aan de buitenzijde behoorlijk corrosie verschijnselen zien.
Apparaat scheert zeker goed en is fijn in gebruik maar is niet bestand tegen vocht.

Ganita 11-03-2019

Heerlijk aparaat.

Geschreven voor: Philips AquaTouch AT750

Een bijna geruisloos scheeraparaat wat ook nog zijn werk uitstekend doet. En dat niet alleen, werkt ook nog heel lang na te zijn opgeladen. Perfecte vervanger/ opvolger van mijn vorige.

henkzelf 21-12-2018

Perfect

Geschreven voor: Philips AquaTouch AT750

Zo hoort een scheerapparaat te werken.
Scheert snel, maakt makkelijk schoon en gaat heel lang mee met één acculading.