Philips SHAVER Series 7000 S7930 - Reviews

tile-scheersysteem
vibrerende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse, precisietrimmer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 29 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 7000 S7930 op Kieskeurig.nl.

Hilko 05-07-2019

De 7000-serie verder verbeterd

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7930

Mijn oude S7510 had nieuwe scheerkoppen nodig en hoewel verder nog prima in orde, had ik de mogelijkheid om een geheel nieuwe S7930 aan te schaffen voor een zeer lage prijs. Eerste ervaring was direct al heel positief; nog minder irritatie na het scheren en glad.
Zoals met alle premium nieuwe apparaten van Philips is hier ook een app bij, waarmee je het scheerapparaat kan instellen op jouw huid om de minste irritatie te kunnen verwachten. Of de app het verschil maakt durf ik niet te zeggen, maar ik ben wel heel erg tevreden met het resultaat en hoe mijn huid aanvoelt.
Ideaal is ook hoe lang de batterij mee gaat, 2 weken is geen uitzondering. Het scheerapparaat is ook nog eens aangenaam stil.
Het enige wat ik mis eigenlijk is een kleine bakkenbaard-trimmer ingebouwd in het apparaat, maar daarvoor gebruik ik wel een mesje. Wisselen van de scheerkop naar een trimmer vind ik niet heel handig.
Al met al : top apparaat!

Pluspunten

• Geen huidirritatie
  • Goede accuduur
  • Makkelijk schoon te maken

Mesje 05-07-2020

Matig scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7930

Om er voor te zorgen dat kopers goed nadenken over aanschaf elektrisch scheerapparaat ter vervanging van scheren met een mesje. Scheerresultaat is aanzienlijk minder.

Critical Observer 06-06-2020

Efficiënt scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7930

Mijn nieuwe Philips Shaver series 7000 geeft een even goed (quasi perfect) scheerresultaat als met een nieuw Gilette manueel scheersysteem bij een natte scheerbeurt.
Handig ook het bijgeleverde reinigings- en onderhoudssysteem. Je Philpsshave blijft als nieuw. Bedankt Philips voor jullie high tech scheersysteem!

janvc 27-05-2020

scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7930

zie mijn opmerkingen tevreden over het scheerapparaat niet over de tondeuse (instellingen verschuiven tijdens gebruik )

Psycho71 24-05-2020

Scheert soepel en glad

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7930

Scheerapparaat gekocht, met begeleiding via app op telefoon
Werkt prima, ook mooi is dat je de instellingen van het apparaat kan aanpassen via de app, voor gevoelige huid bijvoorbeeld
De koppen bewegen prima mee met het gezicht zodat het beter alles bereikt

Ydm1 16-05-2020

Déçu

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7930

Le rasage est décevant, il faut se raser deux fois par jour pour être correct. De temps en temps il arrache un poil, ce qui est désagréable. J’étais passé de la lame au rasoir, en final, c’est un pour un résultat inférieur, un temps qui est supérieur et aucun bénéfice.

Japie1961 07-05-2020

Het verschil is weer voelbaar!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7930

Een prettig in de hand liggend scheerapparaat met een verbluffend resultaat. Pas nu merk ik weer wat het betekent om scherpe mesjes te hebben

berhard 30-04-2020

Het is een goed Apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7930

Hij scheert heerlijk. ligt goed in de hand en het zorgt er voor dat ik geen irritasies meer heb aan het gezicht na het scheren!

Rashed88 29-04-2020

Erg fijn, ben heel tevreden

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7930

Ik ben erg tevreden met deze machine, ligt fijn in de hand en doet zijn werk goed zonder huid irritatie.
Makkelijk onder de douche en een glad resultaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

ruud 28-04-2020

Geen huidiritaties meer

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7930

Voorheen altijd problemen met mijn huid gehad na het scheren. Echter na dit scheerapparaat nu een tijd in gebruik te hebben vrijwel geen last meer van irriaties.

Het apparaat is makkelijk schoon te houden doordat je het ook gewoon onder de douche zou kunnen gebruiken. Echter scheer ik wel droog maar spoel ik het scheerapparaat af onder de kraan.

Met behulp van de bijbehorende app is het makkelijk te zien wat je verkeerd doet bij het scheren. De app is dan ook zeer handig met het verbeteren van mijn scheertechniek. Wat het resultaat en het niet hebben van irritaties na het scheren ten goede komt.

Pluspunten

• Geen irritaties
  • Droog en natgebruik
  • Glad resultaat
  • App

Minpunten

• koppelen van de app

Joost71 24-04-2020

Snel en irritatieloos super glad scheren

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7930

Snel en irritatieloos scheren dankzij de flexibele scheerkop.
Nagenoeg tot geen irritatie geghad na het scheren
Kan nat een droog gebruikt worden
Ligt gemakkelijk in de hand, en gaat lang mee zonder opladen
Kortom een fijn scheerapparaat

Pluspunten

• Nat en droog
  • Geen irrritatie
  • Flexibeler kop

Minpunten

• Best prijzig

RobinDenHaag 21-04-2020

Geweldig scheerapparaat met extra functionaliteiten

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7930

Het scheerapparaat is zowel nat als droog te gebruiken en dat is een voordeel. Het scheren zelf gaat snel en goed dus het resultaat is goed. Ik heb zelf een gevoelige huid maar vanwege de goede scheereigenschappen heb ik nooit last gehad van irritatie. Dit in vergelijking met andere goedkopere apparaten die haren niet goed weghalen waardoor ze kunnen ingroeien of roodheid geven.
Wat tevens praktisch is is de app die je tips geeft over de manier van scheren op basis van jouw scheergegevens. Deze werkt via bluetooth. Dit hoeft niet aangezet te worden als je bang bent voor privacyissues
Al met al is dit apparaat een aanrader kijkende naar de prijs/kwaliteitsverhouding

Pluspunten

• Scheerresultaten
  • Geen irritatie
  • Tips op basis van apps

Sjoerd1234567 20-04-2020

Erg fijn

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7930

Werkt erg fijn, ligt fijn in de hand, de app is ook erg handig [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Steevn 18-04-2020

Super shaver

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7930

Uitstekend product! Nu al enige tijd in gebruik en ik heb nog geen slechte punten kunnen ontdekken. Het apparaat komt met een handige case en ligt prettig in de hand. Het glijdt soepel in alle lastige hoeken en het resultaat is dan ook prima! Nat scheren geeft wel een iets beter resultaat, maar ook droog doet het wat het moet doen. Daarnaast had ik voorheen erg last van huidirritatie, maar ook dat is verleden tijd.

Pluspunten

• Makkelijk in de hand
  • Soepel
  • Goed resultaat; zowel nat als droog
  • Voorkomt huidirritatie

Steev 18-04-2020

Uitstekende shaver

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7930

Al enige tijd in gebruik en op dit moment nog geen minpunten kunnen vinden. Het wordt geleverd in een handige case en ligt prima in de hand. Het resultaat mag er wezen en ondanks mijn gevoelige, snel geïrriteerde huid heb ik nu een glad resultaat zonder de irritaties! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

JoepV 15-04-2020

Mooi glad scheerresultaat zonder scheerirritatie

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7930

Ik ben super tevreden over dit scheerapparaat. Hij past in mijn Philips cleaning-station en Scheert heel mooi glad in korte tijd en zelfs met mijn gevoelige huid scheert hij zonder scheerirritatie. Ik ben er zeer tevreden over ! 1x per week in de cleaningstation om schoon te worden en op te laden is voldoende om er weer een hele week tegen te kunnen. Ook is het fijn dat je nat kunt scheren voor een extra glad resultaat.

+ Mooi glad scheerresultaat + Prijs kwaliteit verhouding prima + Zowel droog als nat scheren + Geen huidirritatie

Pluspunten

• Mooi glad scheerresultaat
  • Prijs kwaliteit verhouding
  • Zowel droog als nat scheren
  • Geen huidirritatie
  • Snel scheren

Minpunten

• heb er geen kunnen vinden

Bazzeman79 15-04-2020

Scheert leker glad

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7930

Het scheren met dit apparaat is erg fijn. Ik scheer me altijd onder de douche met schuim en dan scheert hij zeer glad. Bij het scheren zonder schuim, dus droog gaat het bij bij iets minder maar nog wel naar tevredenheid. Ik vind alleen het doosje wat erbij zit van mindere kwaliteit is en het ritjes niet lekker sluit. Maar boven al is dit een zeer fijn scheerapparaat.

Pluspunten

• Scheert glad
  • Ligt lekker in de hand

Minpunten

• Opberg doosje

Joost12345 14-04-2020

Top scheerapparaat, super glad zonder irritatie

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7930

Een heel stijlvol scheerapparaat met mooie accessoires zoals de meegeleverde trimmer en opbergtas. Hij scheert super glad, en het is dankzij de grote koppen snel gedaan. Ook heb ik bij dit apparaat geen last van trekkende haartjes en bultjes of irritatie aan de huid. Het ligt fijn in de hand en schoonmaken is ook heel eenvoudig, makkelijk te demonteren. Zeker een aanrader als je nog twijfelt

Pluspunten

• Super glad
  • Geen huid-irritatie
  • Batterij lang vol
  • Trimmer werkt goed
  • Ligt goed in de hand

Mark 14-04-2020
  • Product gekregen

Goed Scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7930

Goed Scheerapparaat. Makkelijk in de hand en het scheert echt goed en glad! Geen last meer van een geiriteerde huid!

J12345 14-04-2020

Super product, snel en pijnloos glad

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7930

Om te beginnen is het een mooi en stijlvol scheerapparaat. Ik gebruik hem onder de douche, hij scheert uitermate glad en doet dat zonder die vervelende trekjes, bij mijn oude apparaat trok hij weleens een haartje, maar dat is bij deze absoluut niet het geval. Kortom, makkelijk en snel een gladde huid en (bij mij) zonder irritaties. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]