Philips SHAVER 6000 S6680

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER 6000 S6680 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Joost 04-12-2019

Philips S6680

Geschreven voor: Philips SHAVER 6000 S6680

Ik heb gekozen voor dit scheerapparaat omdat ik na het scheren wel een last heb van irritatie. Daarnaast vind ik het handig om ook nat te kunnen scheren en het apparaat ook onder de douche te kunnen gebruiken. Omdat ik mijn baard ook wel eens wat langer laat staan is het ook handig als er een trimmer bij aanwezig is. Dit alles heb ik gevonden in de Philips S6680. Alleen de eerste keer scheren had ik nog last van irritaties, daarna niet meer. Ik ben erg tevreden met het gladde resultaat. Ook zijn er handige accessoires meegeleverd en het apparaat is eenvoudig schoon te maken.

Pluspunten

• Geen huidirritatie
  • Nat scheren
  • Onder de douche te gebruiken
  • Glad resultaat
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• De trimmer is niet verstelbaar.

Marc Pruntel 02-12-2019

Zorgt voor een glad scheerresultaat

Geschreven voor: Philips SHAVER 6000 S6680

Ik heb sinds 2 weken dit scheerapparaat in huis en ben hier erg tevreden over. Ik heb een gevoelige huid en daardoor snel last van huidirritatie. Met dit apparaat heb ik dit alleen nog in de nek doordat hier de haren wat lastiger te scheren zijn. Ik heb tot nu toe alleen nog ervaring met droog scheren.

Dit scheerapparaat ligt goed in de hand en de kop beweegt met de contouren mee.

De accu gaat ook lang mee zodat deze niet continu aan de stroom hoeft te liggen.

Pluspunten

• Weinig huidirritatie
  • Glad resultaat

Joostem 27-11-2019

Scheert goed glad en zonder irritatie!

Geschreven voor: Philips SHAVER 6000 S6680

Omdat ik nogal eens last heb van geïrriteerde huid na het scheren ben ik op zoek gegaan naar een beter apparaat. De keuze werd deze van Philips, deze is zeer gebruiksvriendelijk en makkelijk schoon te maken apparaat. Het scheert goed glad en ik heb sindsdien geen last meer van een geïrriteerde huid.

Pluspunten

• Glad
  • Zonder irritatie
  • Makkelijk schoonmaken
  • Lange accu duur

Chris 19-07-2019

Scheert lekker glad en makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Philips SHAVER 6000 S6680

Na jaren met mesjes geschoren te hebben weer eens een scheerapparaat geprobeerd. In het begin moest mijn huid even aan het nieuwe scheerapparaat wennen, maar na een paar keer scheren is dit voorbij. Het 'nat'scheren met een apparaat was nieuw voor mij, maar geeft een goed glad scheerresultaat. Ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• glad scheerresultaat
  • makkelijk reinigen

Minpunten

• reinigingsapparaat neem best veel ruimte in

ron 04-07-2019

Goed apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER 6000 S6680

Top apparaat zowel nat en droog scheren. Ligtt goed in de hand en makkelijk schoon te houden
Apparaat is ook uitgerust met schoonmaak diskette

Pluspunten

• Licht
  • Wendbaar

Ronny1963 04-07-2019

Een verheerlijking

Geschreven voor: Philips SHAVER 6000 S6680

Mensen, wat een goed gevoel! Zonder bultjes en uitslag glad geschoren zijn. En dat elke dag!
Lekker in de hand, makkelijk schoon te maken. Nat en droog en ik doe bijna een week zonder op te laden. Zooooooo makkelijk!

Pluspunten

• Nat en droog
  • Geen irritatie meer
  • Makkelijk en snel schoon
  • Lange batterijduur

Franc 01-07-2019

Fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER 6000 S6680

Fijn scheerapparaat met grote koppen dus veel sneller klaar met scheren. Glad resultaat zonder huidirritaties. Ik was een aantal jaren geleden geswitcht van jarenlang Philips naar Braun en nu weer terug naar Philips vanwege de mogelijkheid om te testen. Ben er heel tevreden mee

Pluspunten

• grote koppen dus snel klaar
  • glad scheerresultaat
  • geen huidirritaties

Minpunten

• geen

Marc112 28-06-2019

Pareltje in handformaat

Geschreven voor: Philips SHAVER 6000 S6680

Scheerapparaat ligt erg fijn in de hand. Scheerervaring is zeer positief. Hij scheert makkelijk glad en heeft zelfs geen moeite met langere haren. Ook de altijd lastige gebieden als kaaklijn en overgang naar hals worden zonder moeite glad geschoren. Wanneer de huid wat gevoelig is, kan de snelheid aangepast worden met 1 druk op de knop. Hier was ik erg sceptisch over, maar het werkt echt! Batterij gaat zeer lang mee. Philips heeft enkele jaren geleden een methode gevonden om de batterijen lang mee te laten gaan en past dit in steeds meer apparaten toe, gelukkig ook in dit scheerapparaat.
Daarnaast zit bij deze versie een reinigingsstation. Na een kleine 10 minuten komt het scheerapparaat hier weer schoon en fris uit. Wat mij echter niet helemaal duidelijk is, is in hoeverre het scheerapparaat op moet drogen na deze actie of dat het nog afgespoeld moet worden. Onder de messen zit namelijk een flinke hoeveelheid schuim.

Al met al een zeer fijn apparaat.

Pluspunten

• Gewicht
  • Batterij
  • scheerkwaliteit