Philips S6650

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips S6650 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

AA 23-07-2020

Waardeloos apparaat

Geschreven voor: Philips S6650

Het apparaat scheert ontzettend moeizaam en krijgt absoluut geen glad scheer resultaat.
Daarnaast ook veel last van huidirritatie doordat het scheren zo moeizaam gaat.

Pluspunten

• Handig te reinigen
  • Handige opbergtas

Minpunten

• Scheren gaat moeizaam
  • Veel huidirritatie
  • Trimmer werkt niet

Maurice 03-12-2019

Prima

Geschreven voor: Philips S6650

Redelijk goed apparaat. Scheert glad en soepel. Had met mijn vorige apparaat minder irritatie. Dat was er een uit de 9000 serie van Philips.

Pluspunten

• Glad
  • Accu

Minpunten

• Irritatie in de hals

Marc Z 03-12-2019
  • Product gekregen

Fijn apparaat voor glad resultaat

Geschreven voor: Philips S6650

Ik gebruik het scheerapparaat nu enkele weken en ben er erg zeer tevreden mee. De machine is stil tijdens gebruik en scheert goed zonder huidirritaties of snijwondjes. De kop en scheermesje kunnen onafhankelijk bewegen wat ervoor zorgt dat hij de contouren goed volgt. Het opladen gaat zeer vlot en op de indicator kun je goed zien hoeveel capaciteit er nog in zit. De scheerkop kan niet veel haartjes opslaan, maar schoonmaken is zeer eenvoudig te doen. Het is niet meer dan de kop opklappen en onder de kraan houden, ideaal!

Het apparaat wordt geleverd in een harde case wat handig is voor vakanties, etc. Ook de trimmer (voor de bakkebaarden) en neustrimmer zijn gebruiksvriendelijke accessoires.

Pluspunten

• Volgt contouren
  • Anti-wrijvingscoating is merkbaar!
  • Stil
  • Incl. handige accessoires

TheFreeze 02-12-2019

Fijn scheerapparaat!

Geschreven voor: Philips S6650

Het scheerapparaat scheert fijn en snel. Hij volgt goed de contouren van mijn gezicht. Persoonlijk vind ik nat scheren met het apparaat fijner dan droog scheren. Ik merk dat na het scheren mijn huid nog wel een klein beetje ruw is. Na gebruik is het scheerappraat heel simpel schoon te maken door op een knopje te drukken de scheerkop onder kraan te houden. Ook zijn de tondeuse en de neustrimmer super.

Pluspunten

• Snel
  • Volgt goed de contouren van het gezicht
  • Eenvoudig schoon te maken

Minpunten

• Scheert niet zo glad als een mesje

Steveoxxx 23-07-2019

zeer tevreden over dit toestel

Geschreven voor: Philips S6650

Na jarenlang scheren met scheermesjes ben ik overgestapt naar een elektrisch scheerapparaat. Ik koos hierbij voor Philips en na enkele weken deze in gebruik te hebben ben ik zeer tevreden. De lithium batterij laadt snel op , en zorgt ervoor dat ik het apparaat makkelijk kan meenemen als ik 1 of enkele nachten weg ben voor het werk. Het toestel ligt goed inde hand wat het leuk maakt in gebruik. Afspoelen kan zeer makkelijk onder de kraan. Het leuke is ook dat je zelf de snelheid kan kiezen. Je hebt ook keuze tussen nat en droog scheren. Zelfs bij droog heb ik geen irritatie of rode vlekken na het scheren, wat wel een groot pluspunt is voor mij. Het resultaat is dat ik glad geschoren ben. Het LED display geeft een batterij indicatie weer, dus je weet tijdig als het moment er is om te herladen. Ik ben overtuigd en verkies deze boven scheermeskes! De Philips is een aanrader, en zeker prijs / kwaliteit .

OnnoH 17-07-2019

Heel prettig en veelzijdig apparaat!

Geschreven voor: Philips S6650

Ik heb het apparaat nu 2 weken in mijn bezit. Eerst heb ik hem droog gebruikt, maar ben er nu achter dat ik hem onder de douche fijner vind werken. Heb hiervoor altijd met gilette mesje gescheerd onder de douche, maar was toch wel benieuwd naar een electrische. Het apparaat scheert goed glad en de indicatoren voor het omspoelen en de accu spanning zijn heel handig. Ik heb helemaal geen last gehad van huidirritatie en de batterij is nog op 1 van de 3 streepjes na 2 weken bijna dagelijks gebruik. Ook de meegeleverde neustrimmer en tondeuse zet je er met gemak op en werken meteen. Enige minpuntje is dat het nat scheren wat stroef aanvoelt en het wordt niet zo glad als met een scheermesje.

Pluspunten

• Zowel nat als droog te gebruiken
  • Makkelijk schoon te maken
  • Compleet met tondeuse en neustrimmer opzetstuk
  • Indicator accu en schoonmaken

Minpunten

• Niet zo glad als mesje
  • Nat scheren is wat stroef

Thijs1983 17-07-2019

Degelijk en makkelijk

Geschreven voor: Philips S6650

Twee maanden in gebruik. Ik heb een gevoelige vette huid met zacht haar en plukjes hier en daar. Met een scheermes krijg ik het goed glad. Met dit scheerapparaat moet ik wat meer moeite doen voor hetzelfde resultaat. Beste resultaat is met scheerschuim.

Apparaat werkt super, ligt lekker in de hand, makkelijk te reinigen en batterij duur is lekker lang. Kan overal gebruikt worden.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Accuduur
  • Geen irritatie

Minpunten

• Scheerresultaat soms minder
  • Trekt soms haren pijnlijk eruit

Wilmo 13-07-2019

Tester van shaver 6000

Geschreven voor: Philips S6650

Geweldig apparaat zowel droog als nat scheren en ook een goed glad resultaat. Ook een pluspunt dat er een instelbare tondeuse bij zit. Fijn en licht apparaat .

Pluspunten

• Instelbare tondeuse
  • Nat en droog scheren
  • Goede accu

HenkBallon 13-07-2019

Droog scheren met een resultaat gelijk nat scheren

Geschreven voor: Philips S6650

Prima toestel. Al jaren gebruik ik een Philishave voor als ik haast heb. Moet het echt netjes en glad dan scheer ik me met losse mesjes. Dat laatste is tijdrovend en duur.
Nu heb ik met dit apparaat iets fraais in handen. Ik scheer met een apparaat en het resultaat is gelijk of beter dan nat scheren. En zonder irritatie of geklieder.
Echt een toestel voor de moderne man.
Voor mij was dit een openbaring!

Pluspunten

• Geweldig resultaat
  • Geen irrititatie tijdens scheren
  • Snel opgeladen
  • Zeer licht toestel

Minpunten

• Aan/uit knop zit verkeerd

PeterN 12-07-2019

Philips shaver 6000 series boven mijn verwachtingen

Geschreven voor: Philips S6650

De philips shaver 6000 reeks is beter dan ik had kunnen verwachten. Tot een maand geleden scheerde ik mij nog steeds met eem mesje.
Na enige twijfel toch de stap gemaakt naar dit toestel, nat scheren werkt zeer goed, droog scheren ook maar je moet wel best even wat water over de wangen doen dan werkt het perfect.
Voor mij ook geen uitslag meer na het scheren, ik kan dit product zeker aanraden, ook makkelijk voor onderweg of op reis

Pluspunten

• Scheren gaat zeer vlot
  • goede ergonomie
  • goede levensduur van de batterij

Minpunten

• De wangen nat maken met water voor droog scheren

Dirk__ 10-07-2019

Prettig scheerapparaat, solide ding

Geschreven voor: Philips S6650

Ik heb de shaver nu een week in gebruik. En hoewel Philips adviseerd om de huid 2 weken te laten wennen, ben ik na één week al erg tevreden met het scheerapparaat. Ik heb eerst een aantal dagen droog geschoren. Lichte rode huid was het gevolg; normaal bij een nieuw apparaat. Rode huid trok weg na een kwartiertje. Nat scheert het apparaat beter en met minder irritatie. Gisteren weer droog geschoren, en de irritatie was er niet meer! Reden om de eerste review te lanceren :) Ook de trimmer heb ik er op geklikt. Voelt enigzins fragiel aan, maar als je het een paar keer gedaan hebt merk je dat het niet fragiel is, maar dat dat komt doordat er een prettige flexibele koppeling tussen zit. Kheb het nog eens goed bekeken (ik ben techneut :) ) maar dat zit echt wel stevig. Nadeeltje; de oplader is een los snoer, geen docking. Dat is wel een stap terug in de tijd in mijn beleving. Mijn 8 jaar oude Philips had al een docking. En die was nog weer een stuk goedkoper dan deze!

Pluspunten

• Goed design
  • Doet lang met een accu
  • Nat en droog doet hij allebei prima
  • Solide design
  • Glijdt prettig over de huid

Minpunten

• Geen docking maar een los laadsnoer

CeesEarly 08-07-2019

Nat scheren gaat beter

Geschreven voor: Philips S6650

Scheerapparaat uitvoerig uitgeprobeerd. Tegenvallend resultaat. Met gel of nat scheren geeft bij mij een veel beter resultaat. De huid is geheel glad. Geen irritaties achteraf.

Pluspunten

• Nat scheren prima

Minpunten

• Droog scheren tegenvallend

lei67 07-07-2019

een snel en goed glad resultaat

Geschreven voor: Philips S6650

Ik gebruik het Philips Shaver Elektrisch scheerapparaat nu enkele weken en heb tot dusver nog geen last gehad van het scheren een snel glad resultaat
handig is ook de bij geleverde neustrimmer

Pluspunten

• glad scheerresultaat
  • neustrimmer

ludwigb 07-07-2019

schitterend apparaat

Geschreven voor: Philips S6650

Het design is heel mooi en het ligt mooi in de hand. Ik was ook verrast in de lange batterijduur. Het scheerapparaat is een stukje duurder dan we gewoon zijn. Maar prijs-kwaliteit is navenant. We mochten het apparaat gratis testen maar ik ben overtuigd van de kwaliteit. Het scheren duurt veel minder lang en ook de kleine haartjes worden meegeschoren. Je huid voelt dus langer zacht aan. Ook de neustrimmer is heel handig. Het wisselen koppen gaat heel gemakkelijk.

Pluspunten

• batterijduur
  • zacht resultaat

Minpunten

• prijs

vissertje 07-07-2019

review Philips Shaver series 6000

Geschreven voor: Philips S6650

erg goed scheerresultaat, zonder huidirritatie. Eenvoudig en snel in gebruik, met handige turbofunctie
Handige grip met prima attributen
lange batterijduur comfortabel in gebruik

Pluspunten

• prima scheerresultaat
  • geen huidirritatie
  • snel resultaat

swimmie 05-07-2019

Scheermachine voor glad en zacht scheren

Geschreven voor: Philips S6650

Deze scheermachine scheert bijna even hard als een scheermes. Enkel in de huidplooi en de kleine hoekjes heeft deze machine iets mindere wending als een scheermes en moet er iets voorzichtiger gewerkt worden. Ook erg handig is de knop voor nat scheren en de indicatie van de batterij, die trouwens ook erg lang stand houdt. Zowel de langere als de kortere haartjes worden netjes afgeschoren, wat een groot pluspunt is.

Pluspunten

• zeer gladde scheerbeurten
  • zowel droog als nat
  • batterij gaat erg lang mee

Minpunten

• iets minder handig in plooi nek/kin

Hoegje 04-07-2019

Smooth scheerapparaat

Geschreven voor: Philips S6650

Dit scheerapparaat ligt goed in de hand, is niet te zwaar en geeft een heel glad resultaat. Het gevoel na de scheerbeurt is er ook niet eentje van irritaties aan de huid. Of de extra knop om de scheermesjes een beetje trager te doen draaien echt een pluspunt is zou ik niet kunnen zeggen. Ik heb deze geprobeerd, maar niet direct een groot voordeel ondervonden van de trager draaiende scheerkoppen. Wel positief is de accessoires die er bij zitten: een "reiskoffer" waardoor een reeds gebruikt toestel heel gemakkelijk en vooral proper in je koffer of toilettas vervoerd kan worden, een trimmer voor de (bakke)baarden, en een neustrimmer. Deze laatste leek me op het eerste zicht nogal gevaarlijk, maar dat kwam uiteindelijk wel goed. Er zat ook een borsteltje bij om het apparaat schoon te maken en je kan het bovendien ook onder een lopende kraan afspoelen, wat zeer handig is. De batterij gaat zeer lang mee, en eens ze leeg is kan je ze snel en eenvoudig opladen met het bijgeleverde snoer. Een chargepad of laadstation neemt voor mij te veel plaats in in mijn badkamer, en daarom prefereer ik ook een eenvoudige kabel die je kan wegsteken als je hem niet gebruikt. Je kan wel niet verder scheren terwijl het toestel aan het opladen is, dus hou je best het batterijniveau in het oog als je niet met een half geschoren baard wil achterblijven 's ochtends.
Al bij al is dit een toestel dat doet wat het moet doen, en dat eenvoudig te gebruiken en te reinigen is. Daardoor is het zijn ietwat hogere prijs zeker waard volgens mij.

Pluspunten

• Goed resultaat
  • Eenvoudig te reinigen
  • Lange batterijduur en snel op te laden
  • Goede accessoires

Laurentke 03-07-2019

Goed scheermachine

Geschreven voor: Philips S6650

Licht toestel, lange batterijduur en is snel opgeladen ook. Ik vind het persoonlijk gemakkelijker als je met nat scheert, maar dat is persoonsgebonden natuurlijk. Ik ondervind geen irritatie aan de huid. Het is ook makkelijk schoon te maken zelfs wanneer je met scheerschuim werkt. Het mag voor mij persoonlijk nog iets gladder, maar al bij al prijs kwaliteit een goed toestel!

Pluspunten

• Licht toestel, ligt goed in de hand
  • Lange batterijduur
  • Kan zowel nat als droog gebruikt worden

Minpunten

• Scheert niet echt heel glad

Vegas 02-07-2019

Geweldig scheerapparaat

Geschreven voor: Philips S6650

Wat een heerlijk scheerapparaat. Afgelopen tijd heb ik de Phillips S6650/48 dagelijks gebruikt. Vooral onder de douche met een klein beetje scheerschuim. Niet één keer een geïrriteerde huid gekregen. Het scheerresultaat is super glad. Makkelijk schoon te maken, gewoon even afspoelen. Jaren geleden ben ik volledig gegaan voor het nat scheren met een scheermes. Van het scheren met elektrische apparaten kreeg ik vaak een geïrriteerde huid. Dat brandige gevoel en de irritatie aan mijn huid heb ik nu helemaal niet, dat voelt echt super fijn.

Een bijgeleverde opzet stukje is ideaal voor het trimmen van neus en oor haren.

Pluspunten

• Scheert glad
  • Geen geïrriteerde huid
  • Goede batterij
  • Makkelijk schoon te maken

Joost81 01-07-2019

Werkt zowel nat als droog erg goed!

Geschreven voor: Philips S6650

Ben op zich tevreden met het scheerapparaat. Maar overtreft niet mijn verwachtingen. Heb tot dusver altijd nat gescheerd en dat verschil blijf ik merken. Blijven toch kleine haartjes achter en zelfs na 2 weken heb ik onder de kin last van kleine irritaties (dat heb ik met nat scheren niet). Ten opzichte van eerdere elektrische scheerapparaten ben ik wel erg positief, duidelijk beter en stuk sneller dan dat ik gewend was. De skinguard werkt en merk dat in de lagere stand minder irritaties op de huid zie, jammer is dat dan niet alle stoppels verdwijnen (alleen bij hard drukken). Batterijduur is echt super, gaat echt heel lang mee en dat is fijn! Ligt lekker in de hand en hij ziet er mooi uit!! Met nat scheren met scheerschuim werkt het echt top, dan is het voor mij ideaal alternatief voor scheren met mesjes. Alleen het schoonmaken is dan vervelend vind ik. Wat ik wel echt een groot gemis is is een docking station, het opbergen is vervelend (kan hij alleen maar liggen) is ook een groot nadeel met opladen (staat slordig en draad ligt dan in de weg). De trim functies werken goed. Al met al tevreden!

• Batterij levensduur
  • Werkt met scheerschuim

Minpunten

• Geen docking station
  • Schoonmaken met de hand

Martijntjeee91 01-07-2019

Veelzijdig apparaat

Geschreven voor: Philips S6650

Afgelopen week mijn scheerapparaat binnen gekregen. Ik was vooral gewend om nat te scheren, dus het was voor mij helemaal nieuw. Het leek me altijd ideaal, maar nooit de stap gezet. Het scheren ging goed, en had alleen bij mijn keel ietsje uitslag, maar dat was minimaal. Het stond ook goed op de verpakking beschreven dat je huid er aan moet wennen, dus voor de eerste keer mocht ik niet klagen. Mooi lichtgewicht apparaat met veel functies. Ik had verwacht dat het sneller was dan nat scheren, maar dat maakt niet zoveel uit. Ik heb wel het idee dat nat scheren gladder is, en dat de haargroei ook irrts minder snel terugkomt. Batterijduur is prima, 4x haalde ik makkelijk, ik weet niet hoe dat na een 2 jaar is uiteraard. Het schoonmaken gaat goed, en snel. Ideaal dat je niet voorzichtig hoeft te zijn met water. Voor rest beveel ik dit apparaat zeker aan.

Pluspunten

• Nat en droog te gebruiken

Minpunten

• Mesje is nét iets gladder

GT 29-06-2019

Mooi design

Geschreven voor: Philips S6650

Ik heb de Philips shaver S650/48 twee weken in gebruik.
Mooi design, ligt lekker in de hand, scheert glad. Binnen 1 uur is hij weer opgeladen.
De SkinGuard-modus heeft voor mij geen meerwaarde. Hierdoor wordt het aantal rotaties van de mesjes verlaagt.
Er zit ook een smartclick neustrimmer en precisietrimmer bij. Deze heb ik nog niet getest.
Dit apparaat is een aanrader.

Pluspunten

• mooi design
  • snel opladen
  • glad scheren

Minpunten

• SkinGuard modus

bertblomme 24-06-2019

Topper

Geschreven voor: Philips S6650

Doet wat je van een scheerapparaat verwacht: vloeiend glad scheren zonder irritatie!
Door zijn anti-wrijvingscoating en skin-protection systeem ben je er zeker van de je geen irritatie meer krijgt na het scheren. Wat ik voornamelijk belangrijk vind is in welke mate hij vloeiend en volledig glad scheert en dit toestel doet dit uitstekend. Hij heeft onmiddellijk alle haartjes mee, zodat je zonder veel tijdsverlies je dag glad kan starten. Makkelijk te reinigen en enkele accessoires erbij maken dit toestel compleet. Aanrader dus!

Pluspunten

• Snel glad
  • Makkelijk te reinigen
  • Geen irritatie
  • Verschillende accessoires
  • Batterij gaat lang mee

Minpunten

• Handmatig te reinigen