De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series9 Elekt. Scheerapparaat Mannen 9297cc, Clean&Charge Station En Lederen Reisetui - Chroom op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Erik 10-11-2018
  • Product gekregen

Stijlvol en nauwkeurig apparaat

De Braun 9297cc is een erg stijlvol apparaat met een mooi design. Tijdens het scheren merkte ik dat hij moeiteloos om de hoeken van de kaak heen scheert en nauwkeurig te werk gaat. Het schoonmaakstation wat er bij zit is een duidelijke plus voor het apparaat. Aangezien ik het apparaat gekregen heb om te testen was ik erg benieuwd naar de functionaliteiten en ik kan met een gerust hart zeggen dat ik niet teleurgesteld ben. Een top apparaat!

Pluspunten

• Nauwkeurigheid
  • Schoonmaakstation

Mitchell van D. 05-11-2018
Het is een scheerapparaat dat fijn in de hand ligt en goed glad scheert. Haartjes vliegen wel alle kanten op, waardoor je de wasbak elke keer schoon moet maken. Het cleaning station werkt goed en is stil, maar is ook vrij groot. Dit apparaat heb ik gratis ontvangen om te testen. Prijs/kwaliteit vind ik niet helemaal in verhouding.

Pluspunten

• Scheert glad
  • Stil cleaningstation

Minpunten

• Haartjes vliegen alle kanten op
  • Groot cleaningstation