Remington Power Advanced Foliescheerapparaat

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 56 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington Power Advanced Foliescheerapparaat op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Jan 23-07-2019

gewoon goed

Na een Braun en enkele Philishavers: dit werkt prima. Minstens even glad als de toenmalige Braun, en voelbaar beter als de Phili's. Goeie batterijduur. Tondeuze kan beter: je hebt geen goed zicht op waar je knipt. Prijs-kwaliteit verhouding: buiten concurrentie! Basic display, maar meer moet dat niet zijn.

Pluspunten

• glad en snel (turbo stand gebruiken!)
  • scheert prima, nat of droog
  • batterij houdt het lang uit

Minpunten

• tondeuze is minder nauwkeurig

Popmart1970 22-07-2019

geweldig voor zwaardere baardgroei...

geweldig apparaat...prijs/kwaliteit verhouding is prima! Batterijduur helemaal perfect en ook nog eens makkelijk schoon te houden! AANRADER!!

Pluspunten

• batterij
  • scheert goed bij zwaardere baardgroei
  • makkelijk schoon te houden

Remington F9200 17-07-2019

Soepele en krachtige scheerkop

Altijd nat geschoren, tijd om dit voortaan met een nieuwe F9200 van Remington te doen. Het oude Remington scheerapparaat (40 jaar) voldoet niet meer aan de huidige eisen.

Pluspunten

• Ligt heel Goed in de hand
  • Turbo stand / zeer wendbaar

Meme 10-07-2019

Scheerapparaat

Net gekocht en direct uitgeprobeerd. De scheerapparaat is erg handig in gebruik en scheert super glad. Snel opgeladen.

Pluspunten

• Scheert super glad
  • Snel opgeladen
  • Gaat makkelijk over de contouren

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Lei 14-03-2019

Goede accu

Fijne shaver, scheert goed glad. Houder is makkelijk. Laad snel op en een acculading gaat lang mee. Aĺeen de kleur doet een beetje goedkoop aan (goudkleur)

Pluspunten

• accu duur
  • houder

Minpunten

• beetje bling bling

wout woltz 22-02-2019

Helaas , helaas

Eerder heb ik een nogal positieve (en te snelle) beoordeling geschreven. Voorbarig. Want na een paar dagen bleek het mooie design verpakking te zijn voor een slecht scherend apparaat. Elke scheerbeurt werd een langdurige, pijnlijke affaire. Ik begreep waarom Remington zo veel korting gaf. Dus in de prullemand. ( Nee, milieubewust bij de overbodige apparaten van de vuilstort.)
Dom van mij, te goedkoop is geen goede koop. Ik beveel het produkt NIET aan.

Pluspunten

• vormgeving

Minpunten

• scheert slecht
  • trekt aan de huid
Mr RR 15-01-2020

Bij mij precies hetzelfde, ik was de eerste scheerbeurten ook enthousiast en had zodoende een positieve review geschreven op de site van de webwinkel waar ik het scheerapparaat gekocht had. Na een aantal scheerbeurten lijkt het echter alsof de messen al bot zijn en is scheren bij mij praktisch onmogelijk geworden (dit schijnt bij meerdere mensen voor te komen als je de reviews op diverse sites naleest). Jammer, want van zo'n gerenommeerd merk als Remington zou je eigenlijk meer mogen verwachten. Ik heb in de loop der jaren vele scheerapparaten van diverse merken gebruikt, Philips, Panasonic, Braun en dus deze Remington maar Braun gaf mij eigenlijk altijd de beste resultaten, ik heb nu dus maar weer een Braun besteld, 1 uit de 5 serie, de gunstig geprijsde 5030S. Gelukkig was de aanschafprijs van de Remington niet al te hoog, hij staat nu mooi te zijn en stof te vergaren op een kastje in mijn slaapkamer.

John 09-01-2019

Mooi product voor mooie prijs

Scheert glad. Door de cashback zeer goedkoop. Prijs-kwaliteitsverhouding daardoor onverslaanbaar. Nog maar kort in bezit daardoor nog geen oordeel over degelijkheid.

Pluspunten

• Scheert glad

Alexander Kopt 07-01-2019

Super apparaat met de super prijs !

Ik was altijd fanatieke gebruiker van andere merk tot dat dit apart had geprobeerd. Verbazend goede resultaat. Scheert zacht en schoon. Met turbo functie is Remington F9200 niet alleen effectief maar is ook heel snel. Ligt goed in hand. Body voelt stevig en sterk. Kopje beweegt zonder gevoel dit kapot te krijgen. Super goede apart tegen een zachte prijs.

Pluspunten

• Stevige construktie
  • Goede resultaat
  • Goede prijs

J. 04-01-2019

Review F9200

Het scheerapparaat doet wat het moet doen, makkelijk te reinigen, het scheren is niet pijnloos, het opzetstuk is makkelijk te roteren.

Paul 04-01-2019

f9200

Na beoordelingen op kieskeurig gelezen te hebben, voor dit scheerapparaat gekozen. Nu 2x geschoren en resultaat lijkt goed. Moet nog wennen want scheerde voorheen met mes, maar de eerste indruk is goed. Weinig huidirritatie en mooi glad.

Pluspunten

• scheert mooi glad
  • weinig irritatie
  • weinig geluid
  • mooi design

John 02-01-2019

Goed scheerblad en duidelijke bediening

Ik heb dit product gekocht voor mijn vader van boven de 80. Ook die scheert zich met dit apparaat goed glad.

Pluspunten

• scheert goed

Minpunten

• wat groot met de oplader samen

Emil 31-12-2018

Nice design,goed quality

Really nice set for real men. Good quality,fast charging. I have not been using shavers like this for some time but this one made me come back! No more razor blades ! I do recommend this product.

Pluspunten

• Charging times
  • Nice set
  • Good price

Mario 21-12-2018

goede accuduur

goedkoop, mooi product, ligt lekker in de hand, goede accu, resultaat erg goed, meerdere mogelijkheden

Jan Enuma 20-12-2018

goede foliescheerder

actieprijs maakt attent op Remington, ook al ben ik al jaren en jaren gebruiker van Braun scheerapparaten; scheert zo mogelijk nog beter dan Braun, en, hij heeft een slimme trimmer

Pluspunten

• langdurige accu
  • scheert diep

p vlietland 18-12-2018

prima apparaat

het is een goede prijs voor zo een fijn scheerapparaat.heb hem nu 2 weken. had eerst een duurdere maar deze is net zo goed.zo niet beter.

Pluspunten

• de accu

Minpunten

• geen

Gerrit 15-12-2018

Handzaam stil apparaat

Het scheerapparaat ligt fijn in de hand en is geluidarm. Dit maakt dat het een fijn apparaat is om dagelijks te gebruiken. Tevens beschikt dit apparaat over een accu die snel weer op te laden is.

Pluspunten

• accuduur
  • handzaamheid
  • oplaadstandaard

scheerapparaat 13-12-2018
  • Product gekregen

Mooie uitvoering

mooi scheerapparaat met een goed resultaat en een hele goede uitstraling ben er erg blij mee heb het cadeau gekregen van mijn vrouw

J. Roos 13-12-2018

Op zoek naar een goed en betaalbaar scheerapparaat

Werkt zoals verwacht, fijn scheerapparaat, ligt lekker in de hand in vergelijking tot vorig scheerapparaat.

Pluspunten

• scheerresultaat
  • accuduur

Minpunten

• ik mis de oplaadstandaard
  • geluid

Arturs 12-12-2018

F9200

It is a good shaver. I have hard beard an it does the work good. It is not perfect with one time going over but after couple times it finishes job very well and it is weary nice to side beard it leaves straight lines. Charges fast and battery last long.

Pluspunten

• Feels good in hand
  • Good battery.
  • Perfect price.

Hans 12-12-2018

Doeltreffend en simpel

Prima scheerapparaat voor de ochtend scheerbeurt. Geen poespas, gewoon simpel en doeltreffend. Ik heb dit apparaat nu bijna 2 weken en nog niet in de oplader gehad, dus de batterij duur is dik in orde lijkt me.

Pluspunten

• batterij
  • eenvoudig

Hans 07-12-2018

scheerapparaat

mooi en volledig apparaat voor een lage aanschafprijs ; gemakkelijk schoon te houden; ligt lekker in de hand en de stand van het apparaat is te wijzigen in de door jou gewenste stand

Pluspunten

• licht
  • lange accuduur

Minpunten

• geen

J.J. 07-12-2018

Stijlvol premium scheerapparaat

Het apparaat laadt snel op en scheert zeer glad. Mooi design en van premium kwaliet voor een zeer scherpe prijs. Prijs kwaliteit verhouding wint het van alle concurrenten.

T.Houkes 06-12-2018

scheeraparaat F9200

Prima apparaat voor een redelijke prijs prima prijs kwaliteits verhouding zeker aan te bevelen ,persoonlijk zeer tevreden

Steven 05-12-2018

Scheert beter dan een dure Braun

Scheert goed glad, beter dan veel duurdere Brauns. Laadt snel op. Ligt goed in de hand, niet zwaar en maakt niet veel herrie. Makkelijk te reinigen. Zeer goede prijs/kwaliteit-verhouding.

Pluspunten

• scheert goed glad
  • niet zwaar
  • stil
  • gemakkelijk te reinigen
  • gunstig geprijsd

Minpunten

• beetje te veel bling bling uiterlijk.

Frans 05-12-2018

Functioneel en goede scheermogelijkheden

Ik vind het een top product, zeker voor de aangeboden prijs, veel scheermogelijkheden door extra verende- en zelf in te stellen trimmers, aan te bevelen.

Pluspunten

• prima product
  • veel instelmogelijkheden met diverse trimmers

Minpunten

• geen
  • geen