Philips SW5700

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SW5700 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Patrick 23-12-2017

Philips SE5700 Serie

Geschreven voor: Philips SW5700

Een goed on de hand liggend scheeraparaat, goede scheer resultaat en een batterij die makelikk een uur mee gaat

Pluspunten

• Ligt lekker in de hand
  • Uitstekende batterij
  • Leuke kleuren in starwars
  • Makelijk gebruik onder de douche

Minpunten

• Jammer dat er geen borsteltje meer bij zit

Karel 18-12-2017

Prima apparaat.

Geschreven voor: Philips SW5700

Het voldoet volledig aan de verwachtingen. Apparaat is gemakkelijk te reinigen onder de kraan. Je kunt het zelfs onder de douche gebruiken. De precisie-trimmer die je er gemakkelijk op kunt zetten, is ook ideaal.

Pluspunten

• accu duur
  • accu snel opgeladen
  • scheert glad
  • weinig tot geen irritaties

Minpunten

• geen standaard

ThePino 15-12-2017

Dit scheerapparaat werkt fijn en prima.

Geschreven voor: Philips SW5700

Dit scheerapparaat werkt fijn, normaal krijg ik met dit soort scheerapparaten altijd uitslag in mijn nek, met deze totaal niet. Ook werkt hij snel, hoef niet steeds over dezelfde plekken voordat de haartjes weg zijn. Ook het schoonmaken onder de kraan is zo gebeurd. Alleen onder mijn neus gaan de haartjes niet zo goed weg, maar met de Oneblade is dat zo verholpen.

Pluspunten

• snel
  • schoonmaken zo gebeurd
  • geen irritatie in de nek

Minpunten

• haartjes onder de neus gaan niet goed weg

DennisS1980 15-12-2017

Voor een gladde huid

Geschreven voor: Philips SW5700

Ik heb dit scheerapparaat nu enkele weken in mijn bezit.
Hiervoor gebruikte ik al een aantal jaren een soortgelijk scheerapparaat van Philips.
Dit nieuwe model, met als extraatje in een Star Wars theme doet precies wat het moet doen. Zeer glad scheren zonder irritatie van de huid.
Dit nieuwere type apparaat zorgt voor een nog gladder resultaat in nog minder tijd. Ikzelf gebruik het apparaat alleen om droog te scheren. Waar ik eerder nog wel eens last had van lichte irritatie van de huid, heb ik dat met dit apparaat niet meer.
Het reinigen van het apparaat gaat heel eenvoudig.
Ook fijn is dat dit scheerapparaat compatible is met het reinigingsstation welke ik al in mijn bezit had.
Wanneer het apparaat opgeladen is, gaat deze zeker een week mee.
Echt een aanrader voor een ieder die zich snel, glad wilt scheren.

Pluspunten

• Accu gaat lang mee
  • Eenvoudig schoon te maken

Minpunten

• geen standaard meegeleverd

BoukeA 12-12-2017

Erg goed scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SW5700

De Philips Shaver SW5700/07 scheert erg goed en snel, beter dan voorgaande scheerapparaten die ik had. Daarbij is het apparaat relatief stil tijdens gebruik en had ik minimale huidirritaties na de scheerbeurt, iets waar ik normaal wel snel last van heb. Zeker aan te raden.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Stil
  • Geen huidirritaties

Ronald010 11-12-2017

Uitstekende accuduur en scheerresultaat

Geschreven voor: Philips SW5700

De Philips SW700/07 is een fijne en comfortabel scheerapparaat. Hij scheert snel en scheert erg goed. (Hij doorstaat de test van mijn zoontje van twee, papa prikt niet meer). Het scheerapparaat is toch weer een enorme verbetering ten opzichte van mijn oudere Philips sensotouch 3D. Je merkt dat het scheren een stuk sneller gaat. De turbostand is erg prettig om het scheren nog net iets sneller te laten verlopen, hij werkt echt.

Het scheerapparaat doet het erg lang zonder opladen. Het scheerapparaat kan ik zeker drie weken dagelijks gebruiken zonder hem te moeten opladen. Het scheerapparaat ligt goed in de hand bij het scheren, in het begin drukte ik een aantal maal op de uit- en aan knop tijdens het scheren. Dit was even wennen.

Wat mij tegenvalt is dat er geen houder bij zit om het scheerapparaat staand op de wastafel neer te kunnen zetten. dat zou voor mij een erg welkome toevoeging zijn en het product compleet maken. Het ontbreken van een houder is het enige minpuntje wat ik afgelopen maand heb kunnen ontdekken.

Pluspunten

• Accuduur
  • Scheerresultaat
  • Turbostabd

Minpunten

• Ontbreken standaard voor op de wastafel

Mark213 11-12-2017

Een perfect snel en gladscherend scheerapparaat.

Geschreven voor: Philips SW5700

Het scheerapparaat scheert zeer glad, ook na een aantal dagen niet geschoren te hebben heeft dit scheerapparaat geen moeite met de langere baardharen.
Het scheren duurt minder lang en is veel sneller dan met mijn huidige scheerapparaat van Philips en andere merk. Wat helemaal fijn is, is dat je het apparaat gewoon kunt gebruiken onder de douche.
De oplaadtijd is perfect, na 1 uur opladen scheer je meer dan 60 minuten. Het scheerappraat is makkelijk te reinigen je kan hem gewoon afspoelen onder de kraan, ook de precisietrimmer voor nek en bakkebaarden werkt goed.
Kortom, een perfect snel en gladscherend scheerapparaat!

Pluspunten

• Scheert glad
  • Makkelijk te reinigen
  • Laadt snel op
  • Geen moeite met langere baardharen

MIZ 10-12-2017

Goed scheerapparaat voor de Star Wars fan

Geschreven voor: Philips SW5700

Een goed product, het scheert prima en is bijzonder mooi verpakt voor de Star Wars fan.

Dagelijks schoonhouden is belangrijk, ik raad het gebruik van speciale schoonmaakmiddel aan. Dat houdt de scheerbladen schoon en soepel.

Pluspunten

• scheereigenschappen
  • mooie (geschenk)verpakking

BB82012 09-12-2017

Heerlijk glad

Geschreven voor: Philips SW5700

Voor Philips mocht ik dit scheerapparaat testen. Wat een fijn apparaat. Hij scheert superglad, is ontzettend stil (ideaal als alle andere bewoners nog slapen), ligt goed in de hand en volgt de contouren van het gezicht prima. Door het scheren met de 3 draaiende messen duurt het scheren beduidend minder lang dan met mijn huidige scheerapparaat van het 'andere' merk. Ook het feit dat je het apparaat kunt gebruiken onder de douche is een fijne toevoeging. Je kunt het apparaat alleen gebruiken zonder snoer, maar na 5 minuten aan de lader heb je alweer voldoende stroom voor 1 scheerbeurt.

Pluspunten

• Superglad
  • Fluisterstil
  • Makkelijk onder de kraan te reinigen