Philips 1000 series S1520

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 1000 series S1520 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

NiekB 29-06-2016

Snel en pijnloos glad

Geschreven voor: Philips 1000 series S1520

Ik ben erg tevreden over het gemak en de snelheid waarmee de Series 1000 scheert. Dit is het eerste scheerapparaat waarmee ik een volledig glad resultaat behaal. Geen last van rode plekken of irritaties, terwijl mijn huid gewend is aan nat scheren met een mesje. Dankzij de ingebouwde trimmer kan ik mijn bakkebaarden er ook mee netjes houden.

a 24-06-2016

Prettig scheerapparaat

Geschreven voor: Philips 1000 series S1520

De Philips Shaver series 1000 verwijdert snel en gemakkelijk alle haartjes. Tevens weegt het apparaat weinig en ligt het prettig in de hand. Het enige wat voor mij ontbreekt is een flexibele kop.

sanbon 22-06-2016

super machine

Geschreven voor: Philips 1000 series S1520

Deze doet waar het voor gemaakt is, scheren en glad scheren. Mijn andere scheerapparaat is ook van phillips maar scheer ik lang niet zo glad mee als dit type. Sterker nog, ik schoor mijzelf onder de douche met een scheermesje glad. Dat hoef ik niet meer te doen, dit resultaat is verbluffend.
Het enige nadeel is dat ik mijn apparaat niet meer kan schoonmaken onder de kraan. Dat is het enige wat ik vind tegenvallen:).

Debsterella 22-06-2016

Even wennen

Geschreven voor: Philips 1000 series S1520

Mijn huid had er eerst echt even last van. Maar gelukkig is het nu een stuk beter.
Maar dat was me van te voren ook verteld. Neem die tijd wel echt.

MickDundee 21-06-2016

Prima scheerapparaat

Geschreven voor: Philips 1000 series S1520

Ik heb nogal last van een gevoelige huid en scheer daarom maar 2 keer in de week. De 1000 serie scheert een baard van drie a vier dagen zonder moeite. De irritaties van mijn huid is te overzien. Het is wel zo dat ik, mede volgens de beschrijving, niet te hard met het apparaat op mijn huid druk. Hij scheert goed glad. Wel een nadeel vind ik dat het apparaat niet werkt als de stekker aangesloten is en dat het apparaat niet af te spoelen is. De haartjes zitten al na de eerste beurt overan tussen en is met het meegeleverde borstel lastig weg te halen. Over het algemeen ben ik tevreden over het resultaat.

M.Slaats 21-06-2016

Zeer tevreden!

Geschreven voor: Philips 1000 series S1520

Nu ongeveer drie weken de eigenaar van dit Philips scheerapparaat. Het scheerapparaat doet wat hij moet doen. Ik ben zeer positief over het gebruik van dit apparaat.

Daar waar ik bij vele andere scheerapparaten last had van huidirritatie heb ik bij dit apparaat nooit last gehad van enige irritatie aan de huid. Bij het scheren worden de contouren van de huid goed gevolgd waardoor er minimale wrijving ontstaat. De bewegende scheerkoppen zorgen daarnaast voor een zeer glad resultaat.

De batterij gaat extreem lang mee. Met een gebruik van om de dag ongeveer drie weken. Het apparaat is eenvoudig schoon te maken wat de hygiëne zeker ten goede komt. Door de vormgeving ligt hij lekker in de hand wat het gebruikersgemak zeker ten goede komt.

EK89 15-06-2016

Goed apparaat

Geschreven voor: Philips 1000 series S1520

Makkelijk te bedienen scheerapparaat welke alle haartjes moeiteloos meeneemt. In het begin zelfs geen last gehad van enige huid irritatie. Ook de trimmer in het apparaat is top!

Tsuijkerbuijk 14-06-2016

Goed scheerapparaat

Geschreven voor: Philips 1000 series S1520

Fijn scheerapparaat, laad snel op, maakt weinig geluid en scheert haar goed en feilloos weg. Enige probleem wat ik ondervond was dat de meebuigende koppen voor mij niet genoeg meebogen waardoor ik soms lastig bij plekken kom.

Timmes86 06-06-2016

Prima scheerapparaat !

Makkelijk in gebruik.

Redelijk tot een goed en glad resultaat.

Neemt de nekharen ook goed mee.