Braun WaterFlex WF2s

Bekijk alle Scheerapparaten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Meganiekje 10-02-2018

Eindelijk de perfecte scheermethode gevonden !!

Na tientallen jaren lang met een Philips geschoren te hebben, viel het me op dat de kwaliteit van de Philips scheerkoppen steeds minder werd. Ik kreeg ook steeds vaker last van een rode, gevoelige, schrale huid na het scheren.
Dus uiteindelijk (gelukkig) naar deze Braun overgestapt.
Het was even wennen, maar nu heb ik het gevonden:
Ik scheer onder de douche: doe eerst een klein kneepje Andrelon iedere dag zonnebloem shampoo op je hand, en verdeel dat over je kin (je kan ook een andere goedkope iedere dag shampoo gebruiken, die je lekker vind ruiken, en waar je niet allergisch voor bent) Laat dit een halve minuut intrekken, en begin dan vanuit je nek naar boven te scheren.
Daarna het scheerblad los klikken en de mesjes en het blad 5 tellen onder douchekop uitspoelen, het apparaat is dan weer perfect schoon, daarna met je handdoek de buitenkant droogmaken is voldoende.
Dit alles kost slechts 3 minuten tijd, en daarna een heerlijk zachte, gladde, lekker ruikende, niet rode of schrale kin. Perfect !
Wat me opvalt: als je droog scheert, ligt de hele wasbak vol met haartjes. Dit was met de Philips machines niet zo, daar bleven de haartjes in de scheerkop zitten, wat ook gelijk weer problemen opleverde met schoon maken/houden van de Philips.

Pluspunten

• werkt heel goed onder de douche
  • goede accu duur
  • heel gemakkelijk schoonmaken
  • kan goed omgaan met langere haartjes

Minpunten

• laat veel haartjes los bij droog scheren
  • trimmer is matig, gebruik mijn Philps daarvoor

LaurensDijkman 05-02-2018

Zeker een aanrader

De Braun WF2 Wet & Dry is zeker een indrukwekkend scheerapparaat, met name wegens de uitstekende kwaliteit van het product en de gebruiksvriendelijkheid van het apparaat. Zowel normaal scheren als trimmen is simpel en effectief met dit scheerapparaat. Ook is het product waterdicht, waardoor deze onder de douche kan worden gebruikt. Hierdoor is het product ook zeer makkelijk schoon te maken. Ik heb dit product gratis mogen testen, en ik ben zonder twijfel een tevreden consument.

Al met al, zeker een aanrader!

Teun 30-01-2018

Top ding!

Heb erg veel plezier aan dit scheerapparaat. Scheert makkelijk en goed en heb hem ook nog eens gratis gekregen. Het apparaat scheert goed glad, de accu gaat lang mee. Wanneer het apparaat leeg is laad hij ook nog eens snel op! Kortom, een top apparaat, ben er erg blij mee.

R.Dekker 24-01-2018

Kwalitatief goed!

Ik heb dit apparaat een periode gratis mogen testen. Wat mij voornamelijk opvalt is hoe goed/fijn hij in de hand ligt. Ik had hiervoor een wat goedkoper model en je merkt wel echt dat dit een iets duurder product is. Verder; goede prestaties, de batterij gaat lang mee en fijn dat het apparaat onder de douche te gebruiken is. Ik raad dit model zeker aan.

Pluspunten

• stevig
  • batterijduur

Ralf G 11-01-2018

Uitstekend product

De Braun Waterflex is een zeer positief scheerapparaat. Ik heb het product gratis mogen testen en vond het heel fijn om te gebruiken. Normaal krijg ik altijd een geïrriteerde huid wanneer ik mezelf met mesjes scheerde maar met dit apparaat kreeg ik dat niet. Dit is zeker een pluspunt. Verder gaat de batterij lang mee, ik moest hem 1x in de maand opladen. Daarnaast is die gemakkelijk schoon te maken. Al met al een prima scheerapparaat dus!

Pluspunten

• Geen huidirritaties
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Goedkope verpakking

Doeke 10-01-2018

Top apparaat

De Braun WF2s black Wet&Dry onlangs gratis ontvangen om te testen. Voorheen gebruikte ik een roterend scheerapparaat maar ik moet zeggen dat ik meer te spreken ben over deze Braun! Het apparaat voelt kwalitatief goed aan en ligt lekker in de hand. Scheren gaat erg gemakkelijk dankzij de flexibele kop en ook het trimmen werkt erg prettig en kan zeer nauwkeurig gedaan worden.
De Braun is waterdicht en kan dus ook gemakkelijk onder de douche worden gebruikt, daarnaast is het erg gemakkelijk schoonmaken onder de kraan. De mesjes zijn eenvoudig te verwijderen en weer aan te brengen waardoor je hem goed kan reinigen na het scheren.

Kortom: een aanrader!

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Gemakkelijk schoonmaken
  • Goed scheren dankzij flexibele kop
  • Precisietrimmer

Minpunten

• Geen reisverpakking meegeleverd

Niels 08-01-2018

Geweldig vlot apparaat

Dit apparaat, het WF2s Braun scheerapparaat, heb ik gratis ontvangen. Ik gebruik hem ondertussen 2 maanden. Ik heb ondervonden dat dit apparaat op alle vlakken goed scoort bij mij. De batterij gaat zeer lang mee en de scheerbeurten zijn vlot, snel en efficiënt. Ik vind eerlijk gezegd geen nadelen. Het is een mooi en efficiënt apparaat. Ik blijf het dan ook met plezier gebruiken.

Pluspunten

• batterijduur
  • vlotheid

Jellevanhoudt 04-01-2018

Braun doet wat het moet doen

Ik heb het scheerapparaat gratis ter review gekregen. Zonder deze eerst op te laden ben ik het apparaat gaan gebruiken. Het apparaat ziet er mooi uit. Er zit een goede handleiding bij. Als je deze goed volgt krijg een glad resultaat. De batterij gaat zo'n 21 scheerbeurten mee en is vrij snel weer opgeladen. Door het ontwerp is met name de scheerkop vrij fragiel en moet je opletten dat je na het schoonmaken het blad goed terugzet anders scheert het niet glad

Ivan 27-12-2017

Zeer comfortabel en fijn hanteerbaar

Het scheerapparaat, Waterflex S5 heb ik gratis ontvangen en mogen testen. Het apparaat is compact en ligt fijn in de hand. De beweegbare kop vind ik ideaal om van mijn nek tot mijn kin in één keer alle haren te verwijderen. Persoonlijk ben ik ook een grote fan van de trimfunctie, die zowel voor gezichtsbeharing als lichaamsbeharing fijn werkt. In natte omstandigheden scheren werkt prima. Bij droog scheren is het schoonmaken simpel door slechts de haren weg te vegen, echter bij het nat scheren moet je de kop wat beter afspoelen en de onderdelen uit elkaar leggen om te laten drogen. De batterij gaat verassend lang mee en zelfs wanneer het lampje rood brandt kon ik nog 2 beurten scheren zonder dat het apparaat uitviel! Het scheren in de omgeving van acné of mijn litteken valt goed mee, enkel met de trimfuntie is voorzichtigheid belangrijk. Al met al een uitstekend product!

Pluspunten

• Batterij
  • Comfortabel
  • Fijn in de hand
  • Trimfunctie

Minpunten

• Redelijk veel geluid

JorisM 12-12-2017
  • Product gekregen

Ziet mooi uit; scheert goed

Ik heb de Braun Waterflex 5 series gratis ontvangen om te testen en ik ben er tevreden mee!
Hij ziet goed uit en ligt lekker in de hand.
Daarnaast is bijkomend voordeel dat je hem kan gebruiken onder de douche.
De flexibele scheerkop zorgt ervoor dat ik goed bij alle plekken kan.
Enig minpuntje vind ik de trimfunctie die bij mij niet het gewenste resultaat behaald.

Al met al een ontzettend fijn apparaat!

Pluspunten

• ziet mooi uit
  • ligt lekker in de hand
  • waterbestendig

Minpunten

• Trimfunctie

Sjoerd22 08-12-2017

Dik tevreden!

Na jaren gebruik te hebben gemaakt van Philips scheerapparaten heb ik de kans gekregen deze Braun WF2s gratis uit te proberen. Ik zal in dit review even kort toelichten wat mijn bevindingen zijn.

Allereerst was ik wat sceptisch, de roterende scheerkop van Philips leek mij veel handiger, je gezicht is immers ook niet vlak. Toch had ik het hier compleet bij het verkeerde eind, het systeem van Braun werkt namelijk veel prettiger!
Natuurlijk is het aan het begin even wennen, maar na wat oefening scheert dit apparaat vele malen beter. Niet meer eindeloos over hetzelfde plekje heen scheren maar gewoon in een keer glad, daarnaast kom je dankzij het flexibele scheerhoofd ook goed op lastige plekken.

Het apparaat voelt erg solide aan, ziet er prachtig uit & ligt dankzij de rubberen grip prettig in de hand. De batterij gaat lang mee en is na verloop van tijd binnen no-time opgeladen dankzij de bijgeleverde snellader. De uitschuifbare precisietrimmer op de achterkant doet zijn werk ook goed, erg handig dat je dus geen aparte trimmer meer nodig hebt.

Al met al ben ik dik tevreden over dit apparaat, zeker een aanrader!

Pluspunten

• Scheert goed glad
  • Flexibele scheerkop
  • Solide bouwkwaliteit
  • Precisietrimmer
  • Snellader bijgeleverd

Minpunten

• Maakt vrij veel geluid

Gilianv 01-12-2017

Makkelijk en scheert goed

Ik heb de kans gekregen dit product gratis ge testen en ik kan zeggen dat dit scheermachine één van de degelijkste is die ik tot nu toe heb gebruikt. Zelf heb ik een redelijk zware baard en moet ik me dagelijks scheren. Het viel me op dat ik maar 2 keer per week moet opladen wat ruim voldoende is. In gebruik valt het lawaai goed mee en het voelt ook aangenaam op de huid. Dankzij de bewegende kop is het makkelijk om in één keer van onder naar boven te bewegen. Wat iets minder is is dat de kleine haartjes niet allemaal worden opgenomen en er wat naar beneden valt maar dat valt moeilijk op te lossen. Verder geeft het geen trekkerig gevoel of irritatie achteraf. Onder de douche heb ik het niet getest maar dat zal waarschijnlijk ook geen probleem zijn.

Pluspunten

• Scheert glad
  • Bewegende kop

Minpunten

• Laat haartjes vallen