Philips SHAVER Series 5000 S5550

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 5000 S5550 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Richard 02-06-2017

handzame shaver van philips

Zeker een snelle manier van scheren, met deze Philips scheermachine die een batterij heeft
die erg lang mee gaat. Weinig irritatie bij het scheren. Kan ook met nat scheren gebruikt worden.
Prima te gebruiken met mee geleverde trimmer.

Pluspunten

• snelle oplaadbare batterij
  • goede indicatie batterij
  • glijd prima over gehele gezicht

Ddg 02-06-2017

Ligt goed in de hand

Fijn scheerapparaat geen huidirritatie of wondjes scheert goed glad en als je wat langere of stugge haartjes heb gebruik je de turbo stand deze komt er gemakkelijk doorheen

Pluspunten

• Met een volle accu kan je heel lang scheren
  • Turbostand

Cyril75 02-06-2017

Prima scheerapparaat, zowel voor nat als droog gebruik

Het is een fijn apparaat wat ik vaak voor droog scheren gebruik, soms ook onder de douche met scheerschuim.Batterij gaat lang mee en het resultaat is prima.

Pluspunten

• zowel nat als droog te gebruiken

Jeroen2107 30-05-2017

Turbo scheerbeurt goed voor snel resultaat

Ik neem de Philips Shaver mee naar mijn werk. Voordat ik een afspraak heb, even snel en droog scheren, turboglad naar de klant! Ik voel me er goed bij: geen huidirritatie of wondjes, beter als ik gewend was met mijn scheermes. Als ik wat meer tijd heb, scheer ik nat met scheergel. Ook dat kan. Dat zorgt ervoor dat het langer glad blijft. Ik ben erg tevreden met deze Shaver. Aanrader wat mij betreft!

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • glad scheren, zonder irritatie van mijn huid
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• geluid

peer1958 30-05-2017

Glad resultaat

Een perfect scheerapparaat voor het juiste resultaat.
Het nat scheren is fijn als je bezweet bent.
Oplaadbar dus je kan deze overal gebruiken.
Bij het droog scheren kun je beter het apparaat schoon blazen of met een borsteltje.

Pluspunten

• Je kan ook nat scheren

Marcdehaas 27-05-2017

Zeer fijn scheerapparaat

De eerste scheerbeurt (droog) ging een stuk sneller dan met mijn oud philips dat is samen met het resultaat een welkome verrassing! Ik heb geen irritatie gehad en een baard van drie dagen was zo weg. De eerste indruk is dus prima!
Na bijna een maand in gebruik ben ik nog steeds zeer tevreden. Vooral de turbo knop gebruik ik alleen nog maar, deze snelheid zou wat mij betreft standaard mogen zijn. Naast het mooie design is hij licht in de hand en snel schoon na gebruik.

Pluspunten

• Snel
  • Licht
  • Stil
  • Lange batterij duur

Minpunten

• Geen gevonden

edprijs 26-05-2017

Scheert snel en makkelijk

Scheerapparaat ligt lekker in de hand, is niet te zwaar.Scheert makkelijk en soepel.Heeft wel wat moeite als je een dag niet geschoren hebt. Gelukkig met de turbo mode gaat het scheren dan een stuk sneller.Reinigen gaat makkelijk door aftespoelen onder de kraan.Een borsteltje zou handig zijn voor de reiniging.Apparaat laat snel op. Goed product voor zijn prijsklasse.

Pluspunten

• Scheert snel en makkelijk
  • Turbo modus
  • Makkelijk te reinigen
  • Laad snel op
  • Ligt lekker in de hand, is niet zwaar

Minpunten

• geen reinigingsborsteltje
  • geen scheerapparaattasje

Richnl17 25-05-2017

Philishave HS5550

Na meerdere Philips apparaten te hebben gehad ben ik nu aangekomen bij de HS5550. Na alle goede ervaringen met Philips is dit helaas een beetje een tegenvaller. Scheerresultaat valt tegen en ook de TurboStand voegt niets toe. Jammer

Minpunten

• Scheerresultaat
  • Turbostand voegt niets toe

famvandijk 22-05-2017

Degelijk lichtgewich scheerapparaat

Het apparaat is erg licht van gewicht en ligt lekker in de hand. De scheerkop beweegt mooi met de huid mee tijdens het scheren.

De turbo stand gaat iets sneller, maar het werkt niet beter bij moeilijke of dikke haren. Het opladen gaat snel en je kan er lang genoeg mee aan de slag!

Het display is erg duidelijk, als je klaar bent zie je duidelijk een kraantje afgebeeld als herinnering dat je het apparaat nog kan schoonspoelen. Het display is ook met fraaie witte verlichting dat je in het donker (sochtends vroeg) ook goed ziet!

De bovenzijde gaat makkelijk met één druk op de knop open om de baardharen te kunnen verwijderen en is makkelijk te reinigen.

De trimmer werkt wel goed, maar is een lost hulpstuk. Hoewel makkelijk te koppelen vind ik het niet praktisch om in de douche tijdens het scheren een andere hulpstuk te plaatsen, dat is handiger als het op de machine zit. Bij het apparaat ontbreekt een handige etui, dat is jammer.

Het scheren gaat prima, hij voelt goed aan en scheert goed! Goede aankoop!

Pluspunten

• snel laden
  • duidelijk display, ook in donker
  • goed schoon te maken onder de kraan

Minpunten

• turbo sneller maar niet veel beter
  • losse trimmer is niet zo handig

rietkerk 22-05-2017

fijn aparaat

erg fijn scheerapparaat dat glad scheert zowel nat als droog
in het begin even wennen maar ben er erg tevreden over

Minpunten

• er zit geen opbergt tasje bij

muskymania 17-05-2017

Glad Resultaat!!!

Nu twee weken in bezit van de Philips scheerapparaat 5000 series. Scheerapparaat voel goed aan en scheert goed met de roterende kopen. De extra turbo wat erop zit heb ik vaak gebruikt en ik merk dat het resultaat hierdoor een stuk gladder is. Ook zit er een opzetstukje wat mij niet goed is bevallen. Ik heb meerdere keren lijnen geprobeerd te maken in mijn baard maar het opzet stukje scheerde bijna niets weg! Nat scheren gaat ook perfect! Kortom goed scheerapparaat maar het opzetstukje is geen toevoeging!

Pluspunten

• Degelijk apparaat
  • Scherpe messen
  • Glad resultaat
  • ook onder de douche goed scheren

Minpunten

• opzetstuk werkt niet naar behoren