Philips SHAVER Series 5000 S5550 - Reviews

Nat en droog
trimmerfunctie/tondeuse
Scheren met snoer

Beoordeling op basis van 22 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Richard 02-06-2017

handzame shaver van philips

Zeker een snelle manier van scheren, met deze Philips scheermachine die een batterij heeft
die erg lang mee gaat. Weinig irritatie bij het scheren. Kan ook met nat scheren gebruikt worden.
Prima te gebruiken met mee geleverde trimmer.

Pluspunten

• snelle oplaadbare batterij
  • goede indicatie batterij
  • glijd prima over gehele gezicht

Hendrik100 24-10-2017

matige presrtatie

Het scheren met dit apparaat duurt veel te lang. De scheerprestatie van dit apparaat voldoet niet aan mijn verwachtingen. Ik ben een Philips scheerapparaat gebruiker sinds mijn jeugd.

Richnl17 06-06-2017

Beetje een tegenvaller

Voor het eerst dat ik een Philishave heb die niet voldoet aan mijn verwachtingen. Scheerresultaat valt tegen, ook met de Turbostand. Daarnaast zit de schakelaar op een ongelukkige plaats waardoor je tijdens het scheren makkelijk het apparaat uitzet.

Ddg 02-06-2017

Ligt goed in de hand

Fijn scheerapparaat geen huidirritatie of wondjes scheert goed glad en als je wat langere of stugge haartjes heb gebruik je de turbo stand deze komt er gemakkelijk doorheen

Pluspunten

• Met een volle accu kan je heel lang scheren
  • Turbostand

Cyril75 02-06-2017

Prima scheerapparaat, zowel voor nat als droog gebruik

Het is een fijn apparaat wat ik vaak voor droog scheren gebruik, soms ook onder de douche met scheerschuim.Batterij gaat lang mee en het resultaat is prima.

Pluspunten

• zowel nat als droog te gebruiken

Jeroen2107 30-05-2017

Turbo scheerbeurt goed voor snel resultaat

Ik neem de Philips Shaver mee naar mijn werk. Voordat ik een afspraak heb, even snel en droog scheren, turboglad naar de klant! Ik voel me er goed bij: geen huidirritatie of wondjes, beter als ik gewend was met mijn scheermes. Als ik wat meer tijd heb, scheer ik nat met scheergel. Ook dat kan. Dat zorgt ervoor dat het langer glad blijft. Ik ben erg tevreden met deze Shaver. Aanrader wat mij betreft!

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • glad scheren, zonder irritatie van mijn huid
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• geluid

peer1958 30-05-2017

Glad resultaat

Een perfect scheerapparaat voor het juiste resultaat.
Het nat scheren is fijn als je bezweet bent.
Oplaadbar dus je kan deze overal gebruiken.
Bij het droog scheren kun je beter het apparaat schoon blazen of met een borsteltje.

Pluspunten

• Je kan ook nat scheren

peer1958 30-05-2017

voor een glad resultaat

Een perfect scheerapparaat voor het juiste resultaat.
Het nat scheren is fijn als je bezweet bent.
Oplaadbar dus je kan deze overal gebruiken.

Dano1976 29-05-2017

Snel glad geschoren

Ik was erg blij dat ik dit Philips scheerapparaat uit de Series 5000 mocht testen. Ik ben een luie scheerder en doe het maar twee keer per week. Daardoor is mijn haar dikker en stugger en dus lastiger doorheen te komen met een scheerapparaat. Maar met deze lukte het wel, want er zit een ‘turbo’motor in en dat was te merken ook. Wat normaal lastig gaat ging met deze veel makkelijker. Ik ben een droge scheerder maar je kan met dit scheerapparaat ook onder de douche scheren. Erg fijn dus. Ik loop altijd door het hele huis heen als ik aan het scheren ben en dat kan ook, want het scheerapparaat is draadloos en zeker 50 minuten te gebruiken. Na een uur is hij al weer opgeladen. Met de scheerhoofden die 5 richtingen op draaien ben ik in een handomdraai weer gladgeschoren. Ik vind dit scheerapparaat dus echt een aanrader.

Kees80 28-05-2017

Superfijn scheerapparaat

Scheert perfect ook door mijn stugge baard, ideaal met de flexibele scheerkoppen die goed de lijnen van het hoofd volgen.
Makkelijk te reinigen
Ook erg fijn dat hij tijdens het douchen is te gebruiken.

Marcdehaas 27-05-2017

Zeer fijn scheerapparaat

De eerste scheerbeurt (droog) ging een stuk sneller dan met mijn oud philips dat is samen met het resultaat een welkome verrassing! Ik heb geen irritatie gehad en een baard van drie dagen was zo weg. De eerste indruk is dus prima!
Na bijna een maand in gebruik ben ik nog steeds zeer tevreden. Vooral de turbo knop gebruik ik alleen nog maar, deze snelheid zou wat mij betreft standaard mogen zijn. Naast het mooie design is hij licht in de hand en snel schoon na gebruik.

Pluspunten

• Snel
  • Licht
  • Lange batterij duur

Minpunten

• Geen gevonden

Anoniem 27-05-2017

Zeer fijn scheerapparaat

edprijs 26-05-2017

Scheert snel en makkelijk

Scheerapparaat ligt lekker in de hand, is niet te zwaar.Scheert makkelijk en soepel.Heeft wel wat moeite als je een dag niet geschoren hebt. Gelukkig met de turbo mode gaat het scheren dan een stuk sneller.Reinigen gaat makkelijk door aftespoelen onder de kraan.Een borsteltje zou handig zijn voor de reiniging.Apparaat laat snel op. Goed product voor zijn prijsklasse.

Pluspunten

• Scheert snel en makkelijk
  • Turbo modus
  • Makkelijk te reinigen
  • Laad snel op
  • Ligt lekker in de hand, is niet zwaar

Minpunten

• geen reinigingsborsteltje
  • geen scheerapparaattasje

reviewer1 26-05-2017

Scheert snel en makkelijk

Scheerapparaat ligt lekker in de hand, is niet te zwaar. Scheert makkelijk en soepel. Heeft wel iets moeite als je een dag niet geschoren hebt. Gelukkig met de turbo mode gaat het scheren dan een stuk sneller. Reinigen gaat makkelijk door aftespoelen onder de kraan. Een borsteltje zou handig zijn voor de reiniging. Apparaat laat snel op. Precisie trimmer een enkele maal gebruikt, werkt goed. Goed product voor zijn prijsklasse.

Richnl17 25-05-2017

Philishave HS5550

Na meerdere Philips apparaten te hebben gehad ben ik nu aangekomen bij de HS5550. Na alle goede ervaringen met Philips is dit helaas een beetje een tegenvaller. Scheerresultaat valt tegen en ook de TurboStand voegt niets toe. Jammer

Minpunten

• Scheerresultaat
  • Turbostand voegt niets toe

Cedric71 24-05-2017

Fast shave

Super fijn scheerapparaat snel en glad in de ochtend onder de douche of droog ik ben er zeer tevreden mee ook het reiningssysteem vind ik super

Yiannis 24-05-2017

In alle opzichten een mooi en glad resultaat !

Dit is een mooi stoer scheerapparaat v.w.b. kleursetting en design. Hij is zo lekker stil; met toch een stevige grip. Vering en hoek van het scheermechanisme zijn OK. Een glad en verzorgd resultaat!
(... en ook snel en gemakkelijk schoon te maken ... )

famvandijk 22-05-2017

Degelijk lichtgewich scheerapparaat

Het apparaat is erg licht van gewicht en ligt lekker in de hand. De scheerkop beweegt mooi met de huid mee tijdens het scheren.

De turbo stand gaat iets sneller, maar het werkt niet beter bij moeilijke of dikke haren. Het opladen gaat snel en je kan er lang genoeg mee aan de slag!

Het display is erg duidelijk, als je klaar bent zie je duidelijk een kraantje afgebeeld als herinnering dat je het apparaat nog kan schoonspoelen. Het display is ook met fraaie witte verlichting dat je in het donker (sochtends vroeg) ook goed ziet!

De bovenzijde gaat makkelijk met één druk op de knop open om de baardharen te kunnen verwijderen en is makkelijk te reinigen.

De trimmer werkt wel goed, maar is een lost hulpstuk. Hoewel makkelijk te koppelen vind ik het niet praktisch om in de douche tijdens het scheren een andere hulpstuk te plaatsen, dat is handiger als het op de machine zit. Bij het apparaat ontbreekt een handige etui, dat is jammer.

Het scheren gaat prima, hij voelt goed aan en scheert goed! Goede aankoop!

Pluspunten

• snel laden
  • duidelijk display, ook in donker
  • goed schoon te maken onder de kraan

Minpunten

• turbo sneller maar niet veel beter
  • losse trimmer is niet zo handig

rietkerk 22-05-2017

fijn aparaat

erg fijn scheerapparaat dat glad scheert zowel nat als droog
in het begin even wennen maar ben er erg tevreden over

Minpunten

• er zit geen opbergt tasje bij

muskymania 17-05-2017

Glad Resultaat!!!

Nu twee weken in bezit van de Philips scheerapparaat 5000 series. Scheerapparaat voel goed aan en scheert goed met de roterende kopen. De extra turbo wat erop zit heb ik vaak gebruikt en ik merk dat het resultaat hierdoor een stuk gladder is. Ook zit er een opzetstukje wat mij niet goed is bevallen. Ik heb meerdere keren lijnen geprobeerd te maken in mijn baard maar het opzet stukje scheerde bijna niets weg! Nat scheren gaat ook perfect! Kortom goed scheerapparaat maar het opzetstukje is geen toevoeging!

Pluspunten

• Degelijk apparaat
  • Scherpe messen
  • Glad resultaat
  • ook onder de douche goed scheren

Minpunten

• opzetstuk werkt niet naar behoren