Philips SHAVER Series 5000 S5572

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 5000 S5572 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Ramuijt 05-06-2017

Zacht voor gevoelige huid

Met nu ruim twee weken het scheerapparaat in bezit ben ik een tevreden mens. Waar ik vaker last heb van gevoelige huid na het scheren, is na twee dagen mijn huid gewend geraakt aan dit scheerapparaat. Het is heerlijk om geen geïrriteerde huid meer te hebben na het scheren.

Het scheerapparaat ligt prettig in de hand en is licht van gewicht. Met een oplading gaat het scheerapparaat ruim een week mee. Het scheerresultaat is super glad en ik ben sneller klaar met een scheerbeurt.

Het scheerapparaat is stil en de scheerbladen glijden prettig langs de huid. Ook bij lastige plooien in de huid of wat lastiger te scheren delen is het resultaat boven verwachting.

Pluspunten

• Stil
  • Uitstekend scheerresultaat
  • Vrijwel geen irritatie van de huid

Minpunten

• Design niet het meest mooi

Amstel82 05-06-2017

Nat en droog zonder irritaties

Mooi apparaat erg handig nat en droog scheren.
Schoonmaakstation erg handig
Geen irritatie meer voelt alleen een beetje goedkoop

Pluspunten

• Nat scheren
  • Droog scheren
  • Schoonmaak station
  • Geen irritatie

Minpunten

• Voelt een beetje goedkoop aan

Mart 04-06-2017

Fijn scheerapparaat

Fijn scheerapparaat, bij zware baardgroei soms wel iets meer moeite om snel een goed resultaat te hebben, echter met iets geduld wel erg prettig scheren! Mooi design, nat/droog scheren prettig optie en goede accu.

Karin 03-06-2017

Philips shaver nat/droog + trimmer en Cleaning apparaat

Philips wet & dry shaver ( series 5000 ) voldoet uitermate aan mijn verwachtingen . Er zijn drie scheerkoppen die je zowel nat als droog kan gebruiken . Wat dus handig is als het 's morgens snel moet gaan . Onder de douche kan je je tegelijk vlug scheren . Naar keuze kan je dat gewoon onder de waterstraal doen of je kan eveneens een scheergel aanbrengen als je dat verkiest (om de huid nog meer te beschermen) .Het toestel beschikt over een Li-ion batterij die je een 50-tal minuten draadloos scheren garandeert.Er is ook een turbo functie voor de iets stuggere haren .Reinigen gaat simpel onder de waterstraal ; dus geen gepruts meer met borsteltjes.Volledig opladen duurt één uur .Als de batterij bijna leeg knippert , kan je mits een 5-tal minuten opladen toch nog één scheerbeurt doen . Er zit een smartclean bij met reinigingsvloeistof ( 10 tal minuten onderhoudsbeurt) die je slechts om de drie maanden moet verwisselen.De flex-scheerhoofden ( 5 draairichtingen) moet je eens om de twee jaar vervangen.Een precisietrimmer is handig om de bakkebaarden snel bij te werken.Oogt mooi , ligt goed in de hand en bespaart met vooral veel tijd ( snel scheren van stugge baard ,nog in het geheel geen irritatie ondervonden en vlug reinigen door even onder de kraan af te spoelen ). Na een kleine maand gebruikt te hebben , ben ik nog steeds tevreden van dit produkt.

Pluspunten

• ook nat te gebruiken (ev scheergel ) onder douche
  • draadloos
  • snel op te laden ( 1u)
  • alle LED symbooltjes die gaan branden
  • batterijstatus ( 3 blokjes)

Minpunten

• tot nog toe geen enkel

BC1979 03-06-2017

Snelle scheerbeurt, ook met nat.

De eerste indruk van het scheerapparaat vind ik overwegend positief. Het is een mooi design. Ook de SmartClean heeft een moderne en strakke look.
Niettegenstaande het oog ook wat wilt zijn natuurlijk de prestaties het belangrijkste criterium voor mij.
Ik heb hem de eerste dagen enkel gebruikt om droog te scheren.
Ik heb de gewoonte om mij eerst droog te scheren en daarna met een scheermesje.
Dit heb ik nu bewust niet gedaan. Het scheren gaat vlot en ik heb de indruk dat ik met mijn droge scheerbeurt een beter resultaat heb dan met mijn vorige toestel.
Zaterdag heb ik dan voor het eerst het toestel gebruikt om me nat te scheren. Het was toch een aparte ervaring. Het voelde wat onwennig om het elektrische scheerapparaat tegen het scheerschuim te plaatsen maar het ging verbazend vlot.
In no time was ik geschoren en het resultaat beviel mij.
Ik heb geen last gehad van irritatie.
Met de trimmer heb ik mijn bakkebaarden getrimd.
Dit lukt me nog niet perfect maar het resultaat mocht er best wezen. Ook het plaatsen van de trimmer ging probleemloos.
Ik vind dit een leuk concept. Op die manier kan je de accessoires aankopen die je zelf nodig hebt zonder telkens een ander toestel nodig te hebben. Plug & play als het ware.
Wat ik wel mis is een reiszakje voor het toestel. Dit is toch net iets hygiënischer.

Nu gebruik ik het apparaat al wat langer. Ik ben er nog meer tevreden over dan toen ik het net had. Nu gaat het scheren en trimmen vlotter dan in het begin. Ik ben heel tevreden over het resultaat.
Ook de SmartClean doet wat hij moet doen en is hierbij relatief stil in vergelijking met een ouder model.
Kortom het is voor mij een aanrader.

• Lange accuduur

Minpunten

• geen reisetui