Remington XR1400

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Remington XR1400 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ger 07-09-2018

Te vermijden

Geschreven voor: Remington XR1400

Scheert totaal niet zoals het zou moeten of zoals ik had verwacht. Dacht nochtans dat Remington een goede naam had en wou het eens proberen.
Was niet écht tevreden meer met Phillips en had geen zin om gelijk enige honderden euros in alternatieven uit te geven. Maar de huidige ervaring is ronduit slecht: Moet 15 tot 20 keer over bepaalde plekken gaan voordat haren verdwenen zijn. Daarna voel je nog steeds stoppels. Droog gebruik ik hem helemaal niet meer, want ik heb niet het gevoel dat er iets geschoren wordt. Volstrekt nutteloos is het toestel dan. Met scheerschuim gebruik ik hem dagelijks en ik dien dan 2 tot 3x scheerschuim op te doen om goed te kunnen scheren. Mocht hem 3 maanden proberen. Toen ik aangaf na 2 maanden, dat ik het papiertje (ong 4 cm groot, kwijt was), gaf men Bij Remington aan niets meer te kunnen (willen) doen. Dus, afgeschreven na 3 maanden. Het lijkt een goedkoop toestel, maar om elke paar maanden een andere te moeten gebruiken is het wel wat duur. Wat vooral tegenvalt was de service van Remington 1 x kans gehad...nooit meer Remington! Heb ondertussen meer dan 25 jaar ervaring met scheerapparaten, maar blijkbaar is goedkoop toch echt duurkoop. Begrijp niet waarom zo'n hoge score wordt gegeven aan dergelijk slecht functionerende toestel.

Pluspunten

• accu, geen klagen over

Minpunten

• Droog lijkt hij helemaal niets te scheren
  • Nat scheren....tja....het werkt, maar niet goed

Officiele reactie van Remington 10-09-2018

Beste Ger,

Wat vervelend dat jij zo'n negatieve ervaring hebt gehad met ons product! Graag lossen wij dit voor jou op. Zou je contact op kunnen nemen met Marketing-BNL@eu.spectrumbrands.com? Dan kunnen we kijken wat we voor jou kunnen doen.

Kevin van Remington

Modboy 21-12-2017

Geweldig product

Geschreven voor: Remington XR1400

Zoals alle voorgaanders een geweldig scheerapparaat, scheert mooi zonder haartjes uit te trekken en maakt niet veel lawaai.

Pluspunten

• scheert glad
  • stil
  • makkelijk in de hand
  • deksel sluit goed
  • rukt geen haartjes uit maar snijd ze af

Minpunten

• trimmer is wat aan de kleine kant