Braun Series 3 Shave&Style 3010BT 3-In-1 Wet&Dry Elektrisch Scheerapparaat Met Precisietrimmer - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 3 Shave&Style 3010BT 3-In-1 Wet&Dry Elektrisch Scheerapparaat Met Precisietrimmer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Bas Peet 19-11-2019

Fijn scheerapparaat

Ze worden elke keer beter, vanaf 1960 nooit anders gehad dan Braun.
Deze scheert erg fijn, moet wel wennen aan die dubbele messen, enkel mes werkt wat preciezer rond m'n snor.
Accu gaat erg lang mee, ik denk dubbele scheertijd.
Bas Peet.

WouterE 03-09-2018

Degelijk scheerapparaat

Ik ben best tevreden over dit scheermachine.
Het apparaat ligt goed in de hand, het heeft een aangename vorm om vast te houden. Aangezien het draadloos is, kan je je vrij bewegen tijdens het scheren en hang je niet vast aan kabel.
Het scheert glad en bezorgt mijn huid geen irritaties. Ook de haartjes op moeilijkere plaatsen (bv. de nek) worden goed bereikt.
Nadat ik de 3010BT een tijd geprobeerd heb (ik heb dit toestel gratis ontvangen om het uit te testen), heb ik vastgesteld dat de batterij behoorlijk lang meegaat, na ongeveer een week moet ik het opnieuw opladen.
Er is ook een handige beschermkap inbegrepen, die zorgt dat de mesjes intact blijven, ook als je het toestel bijvoorbeeld in een koffer steekt als je op reis gaat. Tevens is het toestel makkelijk zuiver te maken.
Een nadeel is dat het apparaat best veel geluid maakt, voor mensen met gevoelige oren is het daarom wellicht niet ideaal.

Pluspunten

• Gladde scheerbeurt
  • Goede batterij
  • Handige beschermkap
  • Makkelijk zuiver te maken

Minpunten

• Veel geluid

Rene F. 31-08-2018

goed scheerapparaat, doet meer als dat ik verwacht had

Ik heb de Braun 3010BT nu een aantal weken in mijn bezit en na jaren van nat scheren was ik verrast hoe goed het scheerapparaat zijn werk doet en een glad resultaat opleverd. Het meest verrassende vondt ik dat je er nat mee kan scheren, hiervan had ik nog nooit gehoord, het werkt erg goed en de huid voelt goed aan na het scheren.
Toen mijn vriendin de trimmer zag, wilde ze hem testen voor mijn hoofd (normaal gebruik ik een tondeuse) te scheren, hier is het trimhoofd, zonder kamopzet uitermate geschikt voor, hij scheert mijn hoofd nog korter als een tondeuse.
Het scheerapparaat heb ik gratis gekregen om te testen en het is een blijvertje, ben er superblij mee.
Enige minpuntje is het kleine tasje wat er bijzit, je kunt er de opzetstukjes in kwijt, maar ik had liever een groter tasje gehad waar alles in past

Pluspunten

• snellader
  • glad resultaat
  • makkelijk verwisselbaar scheerhoofd
  • ligt goed in de hand

Minpunten

• te klein opbergzakje

J.Schipper 25-08-2018
Het scheerapparaat ziet er modern uit en is makkelijk in gebruik. Je kan de kop er makkelijk afhalen om de trimmer er op te zetten, ook de 4 opzetstukken die er bijgeleverd zijn makkelijk op de trimmer te plaatsen zo kan je elk gewenste lengte kiezen om te trimmen. Zelf heb ik de Braun S3 nu een aantal weken in gebruik na hem gratis te hebben gekregen. Na een paar weken scheren ben ik goed aan dit apparaat gewend, het scheer resultaat is goed en glad. Wat ik heel makkelijk vindt is dat je gewoon lekker onder de douche kan scheren zo scheer ik mijn hoofd en stoppelbaard makkelijk in 1 keer. De trimmer is ook makkelijk in gebruik en trimt het lichaamshaar goed op lengte. Als je bent vergeten om de Braun S3 op te laden kan je hem in 5 minuten een beetje opladen zodat je je nog wel even kan scheren.

Pluspunten

• handzaam
  • goed scheerreultaat
  • goede accu
  • trimmer

Melvin van Nes 23-08-2018

Zeer goed product!

Een zeer goed scheerapparaat en makkelijk in gebruik. Met de Braun series 3 kan je gemakkelijk scheren en stylen in een. Door zijn 7 verschillende standen kan je makkelijk trimmen op de juiste lengte van 1 t/m 7 mm. Het scheren vind ik de series 3 niet beter als bijvoorbeeld een normale scheermes. Daar raad ik het product ook niet voor aan. Maar als je graag zou willen trimmen of lichaamshaar zou willen verwijderen dan is de series 3 een goede keus. Wat ik vooral fijn vond is dat je het apparaat ook met water kan gebruiken, iets wat voor mij erg handig was gezien mijn gevoelige huid. Ik mocht dit product gratis mogen ontvangen.

Wouter van der Meule 23-08-2018
De Braun 3010 BT is een goede trimmer en een fijn scheerapparaat. Ik gebruik dit scheerapparaat nu een aantal weken met een goed resultaat als gevolg. Daarnaast is het handig dat het scheerapparaat een snelle oplaad functie heeft, waardoor je het apparaat toch snel kan gebruiken als het leeg is. Tevens heeft het apparaat drie verschillende kopstukken om het scheren nog beter te maken. De Braun 3010BT heb ik overigens gratis ontvangen om het uit te testen.

Pluspunten

• Fijne met scheren
  • Mooi Design
  • Goed accu
  • Fijne Kopstuk

Marcel Brouwers 23-08-2018

Handig en doeltreffend

Ik heb dit scheerapparaat nu ongeveer 3 weken in gebruik, en het bevalt me steeds beter. Scheren doe ik al sinds mijn jeugd met schuim en een mesje (‘nat’ dus), daardoor was het zeker in het begin wel even wennen! Zowel voor mijn huid, als voor mezelf omdat de scheertechniek wezenlijk anders is. Echter na een paar keer elektrisch scheren met dit Braun apparaat wordt het resultaat steeds beter (vooral ook doordat ik het beter leer kennen).
Het maakt niet veel geluid, dat is wel prettig als je je ‘s ochtends scheert en dus pas net wakker bent. Qua resultaat is het vergelijkbaar met nat scheren, hoewel het wat handigheid vergt om op de lastig bereikbare plekken (bv. vlak onder de neus) te komen.
Wat ik vooral handig vind van dit model, is dat er verschillende opzetkammen bij zitten waardoor je baard en snor precies op de lengte kunt scheren die je zelf wil. Het resultaat is egaal en ziet er erg verzorgd uit. Met een gewoon scheermes heb je keuze uit ‘niet’ of ‘glad’, dus dit is een heel handige manier om ook eens met wat meer (verzorgde) gezichtsbeharing in het openbaar te treden. Verwisselen van de kammen is letterlijk een kwestie van 1 seconde, terwijl het toch gewoon goed vastzit en makkelijk hanteerbaar is.
De accuduur is prima. Je kunt hem zeker 20 minuten gebruiken na het opladen, en hij is daarna snel weer vol. Schoonmaken is ook een eitje, je klopt de scheerkop simpelweg even leeg en met het meegeleverde borsteltje is wat achterblijft snel weg te borstelen.
Ook al heb ik het apparaat gratis gekregen met de bedoeling om het te testen; nu ik ervaren heb hoe goed en makkelijk het werkt, zou ik het ook daadwerkelijk aanschaffen. Ik blijf het gebruiken en ben er blij mee!

Pluspunten

• Stil
  • Goede accuduur
  • Goed scheerresultaat

Minpunten

• Even wennen als je natscheren gewend bent

KevinD 22-08-2018

Wat een geweldig apparaat!

De Braun S3 Shave&Style, een super tof apparaat! Op het eerste zicht een zeer mooi design, de eerste keer toen ik het apparaat gebruikte was het een geweldige beleving! Je voelt echt dat het apparaat alle haartjes meeneemt, het apparaat past ook zeer goed in de hand waardoor je in alle richtingen zeer goed kan scheren, er zit ook een extra kopstuk bij om je baart mooi af te werken, op dit kopstuk heb je 5 verschillende combs die je op het kopstuk kunt monteren. De batterij gaat ongeveer na het opladen tot wel 5 dagen mee, het apparaat laat dan ook via lichteffecten weten wanneer de batterij bijna leeg is. Ik vind het een zeer professioneel apparaat dat aangepast is aan alle nieuwe technologieën! Het apparaat heb ik gratis in ontvangst gekregen om enkele weken te testen.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Sterke batterij
  • Goede grip
  • Laat geen haartjes achter

Tom Brokling 13-08-2018
  • Product gekregen

Scheert perfect glad

Na enkele weken scheren met dit apparaat kom ik tot de conclusie dat het wel een heel erg fijn scheerapparaat is. Ik moest er wel even aan wennen, maar heb geen last gehad van huiduitslag e.d. In een ver verleden ook wel eens een scheerapparaat met blad geprobeerd maar dit irriteerde erg, er is in de jaren dus veel veranderd. Persoonlijk vind ik het nat scheren, met scheerschuim, met dit apparaat prettiger dan droog scheren. Het gaat dan nog net iets sneller naar mijn idee, en scheert perfect glad. De eerste week pakte hij niet alle haartjes, maar nu gaat het al veel gemakkelijker. Je huid en baardgroei moeten er dus wel even aan wennen. De extra hulpstukken zijn erg handig, ook al zal ik deze persoonlijk niet gebruiken. Al met al is dit een goed scheerapparaat waarmee je je in korte tijd heerlijk glad kan scheren. Ik heb geen slechte punten kunnen ontdekken. Heb dit apparaat gekregen om te beoordelen.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Extra hulpstukken
  • Snel opladen
  • Lange accuduur

Rob Pagie 27-06-2018

Altijd met scheermes geschoren maar nu, na reviews te hebben gelezen, overgegaan op dit scheerapperaat. Had al aardig baardje maar na trimmen en daarna scheren was ik met 10 minuten weer glad als een spiegel. Nu opladen en op naar de volgende scheerbeurt. Voelt goed aan

Pluspunten

• Zonder gebruiksaanwijzing zo mee te werken
  • Trimmer werkt heel goed en snel

Joepie 01-01-2018
  • Product gekregen

Ik heb dit scheerapparaat gratis gekregen om hem uit te proberen. Voor dit apparaat had ik een roterend scheerapparaat om mijn gezichtshuid glad te scheren. Ik gebruik dit nieuwe scheerapparaat nu anderhalve maand en hij bevalt goed. Het scheren duurt minder lang en er blijven weinig haartjes zitten. Daarnaast merk ik ook dat mijn huid minder beschadigd raakt door het scheren. Ook de duur van de accu is prima.

Pluspunten

• Goede accu
  • Nauwkeurig

db2820 18-12-2017

Mooi toestel, mooie prijs

Ik heb dit mooie apparaat van Braun nu enkele weken in mijn bezit. Ik heb deze gratis mogen ontvangen om uitvoerig te testen.
De vele (gratis meegeleverde) opzetstukken maken het scheren voor alle type baarden heel eenvoudig. Het scheerapparaat is makkelijk in gebruik en onderhoud.
Ik heb het toestel nog maar twee keer moeten opladen en ben al meer dan een maand aan het scheren. De accuduur is naar mijn mening sterker dan verwacht.
Ik zou het toestel zeker aanbevelen voor mannen met een normale baardgroei.

Pluspunten

• Goede prijs/kwaliteit
  • Eenvoudig in gebruik
  • Opzetstukken

Minpunten

• Beschermhoesje is te klein.

Aljo Schaaphok 12-07-2017
Nu 2 weken in mijn bezit. Als natscheerder was ik nogal sceptisch over de scheerresultaten.
Echter het is een genot om mee te scheren, zowel nat als droog. Perfect glad resultaat! Moet zeggen dat ik al heel wat scheerapparaten geprobeerd heb, maar steeds terug kwam op natscheren ivm het resultaat.
Nu geen mesjes meer nodig!! prima, lekker snel en je kan makkelijk 2 a 3 dagen op een acculading.
Voordeel voor mij, iets kalend, zijn de bijgeleverde opzetkammen zodat ik mijn haar ook kan millimeteren.
Alles met een perfect apparaat.
Kortom : aanrader

Pluspunten

• glad scheerresultaat
  • accuduur
  • ligt perfect in de hand
  • makkelijk reinigen onder de kraan

Minpunten

• geen

Ppopppie 11-07-2017

Een scheerapparaat die doet wat die moet doen

Aangezien ik geen volledige baardgroei heb, maar opzicht wel een snelle ben ik opzoek gegaan naar een scheerapparaat die ook gebruikt kon worden als baardtrimmer. Dit was een vereiste aangezien ik niet volledig glad geschoren over straat wil en dat stukje gezichtshaar er netjes wil laten uitzien. Na wat zoeken ben ik uitgekomen op de Braun Series 3 3010BT. Tot op heden heb ik nog geen spijt van deze aankoop want hij doet wat die beloofd. Als je je glad wilt scheren gaat is dit geen probleem, wil je je gezichtshaar stylen dan kan dat ook heel eenvoudig.
Aangezien dit voor mij de eerste keer was dat ik een scheerapparaat gebruikte, was het voor mij even wennen en kreeg ik ook niet in een keer het gewenste resultaat. Ik moest een aantal keer over een stukje baard heen scheren voor het volledig glad was. Echter nu ik het scheerapparaat al een paar weken in gebruik heb gaat dit steeds makkelijker en sneller.
Over de baardtrimmer functie ben ik ook heel tevreden. Je kan de lengte zelf bepalen doormiddel van vijf verschillende kapjes die mee worden geleverd. Een ander pluspunt van de Braun Series 3 3010BT is dat die binnen vijf minuten volledig is opgeladen en je er vervolgens weer 45 minuten mee tegen aan kan.
Kortom, ik had hoge verwachtingen van een Braun scheerapparaat en ik moet bekennen dat deze ook waar zijn gemaakt door de Braun Series 3 3010BT.

• Scheerresultaat
  • Baardtrimmer

Japio 09-07-2017

Scheert nat beter dan droog. Zeker als je het elke dag doet na het douchen. Een baard van een paar dagen heeft hij wat moeite mee. ziet er goed uit. Ligt prima in de hand.

Pluspunten

• Natscheren elke dag

Minpunten

• Baard van een paar dagen

dygo1981 09-07-2017

Heb hem al een tijdje maar moet zeggen werkt echt fijn vooral het nat scheren bevalt goed.
Had de eerste paar keer deze met droog scheren gebruikt en dit was wel erg wennen.
Ook werd de kop wat warm met nat scheren word het gekoeld dus geen probleem.
Scheert mooi glad en kan het een ieder aanbevelen ik heb geen baard dus de extra opzetstukken zal ik niet snel gebruiken, wel handig dat deze erbij zitten.
Ik heb deze aangeschaft voor het gemak en het niet altijd zin om met een scheermes te scheren.
Moet nogmaals wel zeggen dat het nat scheren met dit apparaat mij beter is bevallen dan het droogscheren.

Pluspunten

• Prijs
  • Extra opzetstukken
  • Nat/droog scheren