Braun Series 3 310s Oplaadbaar Wet&Dry Elektrisch Scheerapparaat, Blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 3 310s Oplaadbaar Wet&Dry Elektrisch Scheerapparaat, Blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

remonvs 25-12-2017
  • Product gekregen

Prima product

Na het gratis mogen ontvangen van dit scheer- en trimapparaat ben ik erg verrast. De grote voordelen die ik heb gemerkt aan het apparaat is het snelle opladen ervan! Erg handig als hij net leeg is als je hem wil gebruiken Daarnaast verloopt het scheren erg soepel en kan dit zowel droog als nat. Bij beide manieren werkt het apparaat prettig

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • snel opladen
  • strak design

Rob 12-08-2017

Na jarenlang scheren met een scheermesje, wilde ik graag eens de Braun 3310 uitproberen.
Ik scheer mij meestal onder de douche, over het scheerresultaat ben ik zeer tevreden en ook erg belangrijk is dat mijn huid niet geïrriteerd raakt.
Gemakkelijk en handig in gebruik, wanneer je klaar met het scheren, spoel je hem schoon onder de kraan.
Het apparaat licht goed in de hand en heeft een mooie vorm.
Minpuntje: ik mis een indicatielampje wanneer het apparaat moet worden opgeladen.
Het apparaat is na ongeveer 5 keer gebruik leeg dit is wel afhankelijk van de baardgroei.
Verder zeer tevreden, voor een mooie prijs en raad dan ook de Braun 3310 aan

Andre s 01-08-2017

Voor eerste scheerapparaat valt het me 100% mee

Na altijd trouw met scheermesjes te hebben geschoren was ik er wel aan toe om een keer te gaan proberen met een scheerapparaat. Ik moet zeggen dat het me refelijk tot goed bevalt al is het wel aan te raden om met de braun 3 310 "nat"te scheren met scheerschuim. Bij geeoon scheten toch last van irritatie. Voor de rest prima apparaat. Vind het alleen jammer dat het word geleverd zonder reisetui en dat voor onderhoud geen flesje olie word bijgeleverd

Pluspunten

• Vorm
  • Mogelijkheid om onder douche te scheren

Minpunten

• Ontbreken reisetui

Eus Eugène 24-07-2017

Braun 3310

Na altijd met scheermesjes te hebben gescheerd, toch maar eens over gegaan op een elektrisch scheerapparaat en wel de Braun 3310,omdat de prijs mij aansprak hij er gelikt uitziet mooi met het blauw, had veel erder over moeten stappen, fijn in gebruik makkelijk schoon te maken scheerd goed glad, kortom een echte aanrader voor als je een goed mooi fijn en makkelijk te gebruiken scheerapparaat zoekt, ben er zeer mee in m'n nopjes..

Pluspunten

• Goede vormgeving
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Bat zou langer mee moeten gaan

RuudP. 23-07-2017

Wet / Dry scheerapparaat

Ik heb de keuze op dit scheerapparaat laten vallen omdat je zowel dry als wet kan scheren. Het apparaat is geweldig voor de lichte baardgroei.
Ligt prima in de hand en scheert prima
Nadat het apparaat is opgeladen, wat snel gaat, is het lang snoerloos te gebruiken.
Eenvoudig in gebruik, gemakkelijk schoon te maken.
Geeft na het scheren geen huidirritatie.

Mij is het apparaat bevallen.

Pluspunten

• lange levenduur batterij
  • ligt goed in de hand
  • scheert prettig geen irritatie

Minpunten

• niet voor de stevige baardgroei

Kees71 21-07-2017

Fijn scheerapparaat

Goed scheerapparaat voor mensen met een lichte baardgroei. Nat scheren gaat heel goed gewoon tijdens het douchen scheren. Lange levensduur van de accu en snel opgeladen. Minpuntjes: Geen opbergdoos, kwastje en trimmer. Verder een prima scheerapparaat.

Peter78 21-07-2017

Wet and dry te gebruiken.

Braun 3310 wet and dry in de frisse kleur blauw.
Ik scheerde me altijd met schuim en mes maar na gebruik van dit fijne apparaat
Ben ik wel om om t voortaan elektrisch te doen en niet na een week of twee weer terug te vallen naar mijn mes en schuim.
Je kunt hem nat en droog gebruiken,maar mijn voorkeur gaat uit na t gebruik onder de douche waardoor je huid heerlijk zacht word.
Jammer genoeg zit er geen indicatielampje op voor de batterij zodat je kunt zien wanneer hij opgeladen moet worden.
Als hij leegmaken is is hij t echt en moet hij uiteraard onder lading.
T laden gaat snel dus hoeft niet lang te wachten.
Ligt goed en stevig in de hand en is makkelijk in gebruik.
Tevens zeer simpel te reinigen onder de lopende waterstraal.
Apparaat is niet zwaar maar zeer handelbaar zonder enige moeite.
Mooie prijs voor dit scheerapparaat.

Pluspunten

• Nat en droog te gebruiken
  • Makkelijk schoon te maken onder de kraan

Minpunten

• Geen indicatielampje voor batterij