Braun Series 9 9260s Wet&Dry - Reviews

Nat en droog
Bruikbaar onder de douche
trimmerfunctie/tondeuse

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

hoornist 10-09-2017

subliem scheerapparaat. cashback laat op zich wachten.

Op 23 mei scheerapparaat gekocht. Er zou een cashback van €60 plaatsvinden na ca. 5 weken. Dezelfde dag aangevraagd + benodigde gegevens. Het is nu 10 september. Ik heb nog geen cashback gezien.

Pluspunten

• spiegelglad scheren
  • accu met lange scheertijd

Minpunten

• cashback

Patrick 14-07-2017

Comfortabel

Na jarenlang me met scheermesjes geschoren te hebben werd het weer eens tijd om een scheerapparaat te proberen. Het scheren met dit scheerapparaat is prettig. De grote kop is wel wat onhandig bij het scheren onder de neus. De kleine trimmer die op het scheerapparaat zit werkt niet goed.

De kop is goed schoon te houden, mede omdat het apparaat met water schoongemaakt kan worden.

Het scheerresultaat is goed, alhoewel ik wel vind dat de scheermesjes (Gillette ProShield) gladder scheren. Van Vorige scheerapparaten kreeg ik al snel huidirritatie, dat is met deze Braun niet het geval. Het scheren gaat soepel.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Goede accuduur
  • Af te spoelen met water

Minpunten

• Grote kop
  • Trimmer werkt niet goed

Uilable 10-07-2017

Braun 9 serie

Na een lange periode van nat scheren wou ik weer een keer overstappen naar elektrisch scheren. Nu heb ik de Braun 9 serie in mijn bezit. Zoals bij alle het elektrische scheerapparaten is de huid na het scheren iets geïrriteerder dan met nat. het vermogen en de accuduur van de Braun 9 serie is uitstekend. Ook met lange stoppels scheert de Braun 9 serie dit makkelijk weg. Echter had ik gehoopt met een elektrisch scheerapparaat tijd te kunnen winnen en dit makkelijker zonder spiegel te kunnen doen, in de praktijk werkt dit toch niet en met name de bakkebaarden is een spiegel vereist maar dat geld voor alle scheerapparaten.

Pluspunten

• Licht goed in de hand
  • hoog vermogen
  • lange accu duur
  • slijtvaste messen
  • Mooi oplaadpunt

Minpunten

• beetje goedkoop plastic handvat
  • scheert niet alles in 1 keer

Jelle76 09-07-2017

Gladder kunnen we het niet maken

Ik heb in mij leven al heet wat scheerapparaten versleten, normaal scheer ik droog in combinatie met nat, soms afwisselend, soms eerst droog en daarna nog eens nat. Na het proberen van deze braun series 9 hoeft dat niet meer, in een korte tijd scheer ik me wel zo glad dat er verder geen handelingen meer nodig zijn. Je hebt een degelijk apparaat in je hand in plaats van een plastic dingetje. Er zit een hele fijne trimmer op voor de bakkebaarden. De lader straal ook wel iets exclusiefs uit waardoor het geheel een prachtige design heeft. Mocht ie mee moeten dan zit er een meegeleverde reisetui bij en de scheerapparaat kun je nog vergrendelen ook zodat ie niet leeg is bij aankomst. Die vergrendeling gebruik ik momenteel als kinderslot, zodat de kinderen er niet mee kunnen spelen, Voor mij is die toch wel het ultieme scheerapparaat die ik heb gehad in mijn scheer carriere.

Pluspunten

• Glad
  • vergrendeling
  • accu leeg timer

Minpunten

• prijs

MPF69 07-07-2017

Scheert goed glad en zelfs onder de douche te gebruiken

Ik heb dit product gekozen, omdat ik het ook kan gebruiken onder de douche. Wat een uitkomst is dit scheerapparaat. Zowel droog als nat te gebruiken. Zelfs in combinatie met scheerschuim. Het resultaat is een glad geschoren gezicht. Zelfs gladder dan met een scheermesje scheren. Het reinigen is ook er gemakkelijk. Even onder de kraan spoelen en klaar. 1 keer in de week met een druppel naaimachine olie, op de mesjes, is voldoende om weer lang nat te scheren. Alleen jammer dat er geen klein flesje olie wordt bij geleverd. Het reinigingsborsteltje zit er los bijgeleverd. Het zou handiger zijn als het in de oplaad standaard zou worden geïntegreerd.dan het je alles bij elkaar.

Pluspunten

• Accuduur
  • Schoon te maken met kraanwater
  • Onder de douche te gebruiken.
  • ook met scheerschuim te gebruiken

Minpunten

• geen naaimachine olie aanwezig
  • schoonmaakborsteltje is los geleverd.

Hoornist 23-05-2017

Grote scheerkop met verschillende haarinvalelementen.

Door de meerdere haarinvalelementen in grote scheert dit apparaat spiegelglad in korte tijd. kan droog en nat scheren. Het apparaat heeft een mooi design en ligt goed in de hand. Snelle oplaadtijd.

Pluspunten

• scheert spiegelglad
  • korte scheertijd
  • snelle oplaadtijd
  • handig display
  • droog en nat scheren