Braun Series 3 340-4 Scheerapparaat

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 3 340-4 Scheerapparaat op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Hansie57 23-09-2015

Fantastisch apparaat! Heb me jarenlang natgeschoren, de duurste mesjes/systemen. Altijd last van mijn huid..... Dacht: probeer dit eens en jawel, geen irritatie meer, gewoon glad! Benadert natscheren met een mesje.....
Geweldige aankoop!!!!!

Woudheer 12-01-2015

Het belangrijkste, deze Braun scheert bijzonder glad, ik ben al jaren niet zo glad meer geweest.
Deze braun kan naast normaal droog scheren ook nat, dus onder de douche of met scheergel worden gebruikt en dat vindt ik echt een pluspunt. Met scheergel of -schuim blijft je huid veel soepeler en heb je minder irritatie aan de huid. Als het klaar is alleen even afspoelen.
Hiervoor een aantal jaren een Philips shaver gehad, presteert op zich heel goed op de hals maar verder was ik er niet dol op. De Braun is wat mij betreft toch een stukje beter en gladder vooral rond de mond.
Enig nadeel is wel dat je niet kan scheren als de lader is aangesloten, wel opletten dus dat de accu voldoende vol is.

MaartendB1978 19-04-2014

Perfect scheerapparaat.
Z'on goede als deze heb ik nog niet gehad.
Je betaalt wel wat meer, maar het scheerresultaat is gewoon goed.
Er zit ook een hele goede trimmer op.
Hij voelt misschien een klein beetje plastikerig aan, maar voor de rest is het een prima ding.
Scheren wordt weer een plezier met deze Braun.

elegant 27-10-2013

Na 15 jaar me te hebben geschoren met mesjes vond ik het weer tijd om een apparaat te kopen, daar ik vroeger altijd met een braun heb geschoren viel mijn keus weer op dit merk.
De eerste keer met dit apparaat geschoren te hebben was voor mij een openbaring, met een baard van 4 dagen deed hij prima zijn werk en in een sneltrein vaart.
Geen irritatie van de huid en mooi glad.
Braun heeft bewezen dat ze niet stil hebben gezeten met de ontwikkelingen van hun apparaten.

Robbado75 23-12-2009

Geweldig apparaat.
Had hier voor een Coolskin van Phillips.
Nu de Braun, het is even wennen van roterende scheerkoppen naar een platte kop.
Het scheer resultaat is vele malen beter en ben dus ook uiterst tevreden. Makkelijke bediening en ligt lekker in de hand.
Schoonmaken een fluitje van een cent.

Toppertje, voor niet al te veel geld en kwalitatief zeer goed apparaat!

Ela 18-12-2009

Na een heleboel ergernis te hebben gehad met een Cruzer
en een 190 die alletwee de zelfde problemen hadden namelijk slecht scheren
tondeuze snel kapot en veel te vaak bladen vernieuwen.
ben ik over gegaan tot de aanschaf van een 340.
Groot was mijn verbazing en teleurstelling na het opladen en uitproberen.hij scheert helemaal niet! om zeker van mijn zaak te zijn heb ik mijn oude zwarte Braun 1008 opgezocht en die hoor je gewoon knetteren als je hem op je huid zet en alles word glad. Deze slechte ontwerpen (made in China) hoeft van mij dus niet. ik heb het apparaat
de volgende dag meteen retour
leverancier gestuurd.
Ik wil bij deze maar geen Braun meer en ik raad het iedereen af om dit ding te kopen.