Braun Wet & Dry Multiverzorger MG5090 – Scheer, trim en style. Alles-in-een

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Wet & Dry Multiverzorger MG5090 – Scheer, trim en style. Alles-in-een op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Maikel Crutzen 19-01-2018

Braun Multigroomer, een alleskunner

Deze 3-in-1 zorgt ervoor dat ik geen apart scheerapparaat meer nodig heb, net als dat ik geen trimmer meer nodig heb om alles bij te werken.
Deze MultiGroomer heb ik gratis mogen ontvangen en mogen testen.
Het is fijn dat ik nu onder de douche kan scheren of trimmen.
Nog beter is het dat het opladen super snel gaat, maar liefst binnen 5 minuten.
Kortom, een echte aanrader voor de man die binnen no-time goed en verzorgd uit wilt zien.

Pluspunten

• Makkelijk

Rene 16-01-2018
  • Product gekregen

Handig en multifunctioneel

Ik heb de MG5090 gratis mogen ontvangen om deze te reviewen. Ik heb 'm nu een maand of 3 in gebruik en kan voorop stellen dat ik erg tevreden ben met de multigroomer. Zelf heb ik een ringbaardje en een multigroomer is daarbij wel erg handig. De instelbare lengtes voor de trim functie zijn perfect; de langste stand is best lang. Daarnaast zijn alle andere accessoires die bij de multigroomer komen erg handig.
Je kunt je met dit apparaat je ook erg goed glad scheren. Dit is voor mij natuurlijk nodig voor buiten de ringbaard, maar kan ook handig zijn voor iemand die nu nog glad wil scheren, en wellicht later wat meer haar wil laten staan. Al met al zeker een aanrader, al is het in het begin wel flink wennen wat je waarvoor moet gebruiken.

Pluspunten

• multifunctioneel
  • scheert glad
  • trimmer heeft goede instellingen

Minpunten

• opzetstukje voelt slap aan

Martijn N 09-01-2018
  • Product gekregen

Compact en compleet!

Ik gebruik al jaren een Braun trimmer, maar toen ik deze kreeg was ik wel onder de indruk. Het is in eerste instantie een lekker compact apparaat. En wat leuk is, is dat het zowel trimt, scheert als stijlt. Vooral dat scheren is wel prettig, want dat hoef ik dan weer niet apart met een mesje te doen.
Het enige wat me wat moeite kostte was het wisselen tussen trimmen en stylen. Daarvoor moet de trim-kop worden verwijderd. Simpele handeling op zich, maar was fijn geweest als dat niet nodig zou zijn. Verder helemaal tevreden hiermee!

Pluspunten

• Compleet
  • Compact

JochenD 04-01-2018

Goede trimmer, niet goed om te scheren

Ik heb dit product gratis mogen ontvangen en uittesten, maar ik ben er toch niet zo tevreden over. In eerste instantie was het leuk, al die bijgeleverde opzetstukjes, maar uiteindelijk worden ze toch niet gebruikt en liggen ze daar maar. De vaste trimmer is redelijk goed, mijn baard was op een paar minuten volledig getrimd, echter de scheerbladen van dit apparaat stelt niet zo veel voor. Het lijkt me meer iets te zijn voor jongens die zich net beginnen te scheren en niet voor een volle, stevige baard.

Pluspunten

• Goede trimmer

Minpunten

• Gladscheren gaat niet goed

Coen 03-01-2018

Fijn apparaat voor iedere dag gebruik

Ik heb de multigroomer MG5090 mogen testen en mijn bevindingen zijn over het algemeen positief. Het apparaat is compact en ligt goed in de hand. De functies zijn uitgebreid, waardoor je de gewenste lengte van je baard kan trimmen en een mooie contour aanbrengen. Het grote voordeel is dat er één kopstuk is, die je kunt verstellen. Het trimmen kost echter wel wat herhalingen op hetzelfde stuk om een gelijkmatig resultaat te verkrijgen. Een ander voordeel is dat het apparaat volledig waterdicht is, dus erg fijn om onder de douche te gebruiken en schoon te houden. Mooi apparaat van goede kwaliteit, voor iedere dag gebruik!

Pluspunten

• Functies
  • Batterijduur
  • Kwaliteit

Minpunten

• Trimmen kost wat extra moeite

jochend 18-12-2017

Goede trimmer, slecht om te scheren

Pluspunten

• Trimmer
  • Nat en droog

Minpunten

• Gladscheren gaat niet goed

Hutnin9ea9le 02-12-2017

Een hele fijne scheer ervaring

Ik heb het product gratis ontvangen om uit te proberen. Het apparaat heeft een zeer fijne grip en voelt comfortabel aan in de hand, waar je voorheen vaak 2 apparaten diende te gebruiken 1 voor grof scheer werk en 1 voor het fijnere scheerwerk brengt dit apparaat een oplossing door beide in 1 apparaat te verwerken. ondanks dit behoud het alsnog zijn compacte vorm en het is hierdoor ook zeer makkelijk om het apparaat mee te nemen. Het apparaat heeft een handig opberg/oplaad station hierdoor kunt u uw apparaat goed opbergen en het laad zichzelf direct op voor de volgende scheer beurt dus geen lege accu's meer tijdens het scheren. de accessoires zorgen ervoor dat u elk gewenst scheer resultaat kunt bereiken. de gebruikers handleiding is op een fijne goede manier beschreven en in vele talen beschikbaar. Al bij al een goede keuze voor de baard stylisten.

Pluspunten

• Goede Kwaliteit
  • 2 in 1 scheren en trimmen

G.G. 18-12-2016

Ik gebruik dit apparaat al jaren (misschien wel 30 jaar.
Na enkele keren mes en kop venieuwt te hebben werkt het nog prima, behalve het tondeuse gedeelte wat sints kort niet scherp genoeg meer is.
Vandaar dat ik weer een nieuwe aanschaf.

Pluspunten

• Trimmen van div. baarmodellen
  • Ligt lekker in de hand

Minpunten

• Geen enkel