Braun MG5050 Multiverzorger GP

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun MG5050 Multiverzorger GP op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

SuperPtje 25-01-2018
  • Product gekregen

Product gratis ontvangen

Ik heb dit product gratis ontvangen om te testen. Na een aantal weken de multigroomer uitvoerig getest te hebben kom ik tot de conclusie dat dit apparaat niet geschikt is voor een grove zware baardgroei. Hert apparaat heeft moeite om alle haren goed te pakken en soms heb je het gevoel dat de haren er letterlijk uitgetrokken worden. Wel is het een heel fijn apparaat om mee te scheren. Maar voor groomen van de baard kan je beter een ander product aanschaffen. Dit apparaat heeft zeker wel pluspunten. Het ligt heel fijn in de hand, is zeer snel opgeladen en is onder de kraan af te spoelen. Het apparaat heeft meerdere functies waaronder scheren, stylen en trimmen, waarvan naar mijn mening scheren het beste werkt. Al met al is dit niet de groomer voor mij, maar voor iemand met een wat minder zware baardgroei kan dit product een uitkomst zijn.

Pluspunten

• Snel opgeladen
  • Ligt erg fijn in de hand

Minpunten

• Niet voor zware baardgroei
  • Groomen werkt gewoonweg niet naar behoren

Laantjuh87 22-12-2017
  • Product gekregen

Fijne multigroomer die lekker in de hand ligt

Omdat ik mijn baard regelmatig trim/ stijl en af en toe helemaal scheer heb ik meerdere apparaten in gebruik gehad. Nu kreeg ik de mogelijkheid om de Braun Multigroomer MG5050 gratis te testen.

Een positief punt is dat het apparaat weinig losse onderdelen heeft. Hierdoor hoef je weinig te wisselen en heb je weinig onderdelen in de lade liggen voor je apparaat. Om te kunnen trimmen moet je een gedeelte omhoog schuiven, hierdoor bepaal jezelf de lengte. Wil je stijlen dan draai je datzelfde onderdeel 180 graden.

Zoals in de titel te lezen is ligt de multigroomer lekker in de hand. Het trimmen ging mij goed af met dit apparaat. Het kostte wel wat tijd om alles op de juiste lengte te krijgen, maar dan heb je wel wat.

Het scheergedeelte moet je even uitproberen. Ik had dat als mijn baard langer was en ik ging te snel erlangs dan "trok" je de haren eruit. Dat was niet zo prettig. Als je eenmaal doorhebt hoe snel je moet bewegen dan gaat het goed.

Voor het stijlen was wel een nadeel. Om echte strakke gladde lijnen te krijgen moet je toch echt met een scheermes nascheren. Er blijven toch wat stoppels staan.

Al met al een postieve indruk van dit apparaat. Het ligt lekker in de hand en alle functies werken. Enige is dat je nog na moet scheren met een scheermes om een echt glad resultaat te krijgen.

Pluspunten

• ligt lekker in de hand
  • trimmen op de lengte die jezelf bepaald
  • weinig onderdelen
  • Licht qua gewicht
  • gaat lang mee

Minpunten

• Geen spiegelglad resultaat

Niels 16-12-2017

Goede trimmer, mindere multigroomer

Ik heb de Braun multigroomer MG5050 gekregen om de testen.

De Braun multigroomer zat netjes verpakt en was voorzien van de benodigde accessoires. Er zaten 2 opzetstukken bij, een lader en een borsteltje. De lader is wereldwijd te gebruiken omdat hij zijn voltage automatisch aanpast (tussen 100-240 volt).

De multigroomer was snel klaar voor gebruik want hij is opgeladen in 1 uur.

De multigroomer is waterdicht, wat ervoor zorgt dat hij makkelijk is schoon te maken na het gebruik.

De trimmer werkt perfect! Hij is makkelijk verstelbaar tussen (1.2 en 6mm) door het opzetstukje, wat ideaal is voor een vollere baard. Ook zonder opzetstukje werkt de trimmer goed, je kan gemakkelijk details bijwerken. Ook de schaamdelen en de okselharen zijn goed te trimmen zonder opzetstuk doordat de trimmer zacht en handelbaar is.

Helaas werkt de scheerfunctie bij mij niet, wat ik ook probeer, ik raak geen haar kwijt. Wellicht heb ik de dikke haren? Ook het opzetstukje voor de 3 dagen baard werkt bij mij dus niet.

Als trimmer kan ik de MG5050 aanraden, maar als multigroomer helaas niet.

Pluspunten

• Trimmer
  • Oplaadtijd
  • Zeer geschikt voor alle lichaamsdelen

Minpunten

• scheerfunctie