Philips SHAVER Series 3000 S3110

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 3000 S3110 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Ton. M 28-12-2017

Vandaag binnen gekregen

Het apparaat werkt fijn net opgeladen. Scheert zacht en geen huidirritatie. En betaalbaar. Aangekocht via ing rentepunten. Mooie uitstraling. Ligt lekker in de hand.laad snel op.

Pluspunten

• Scheert glad
  • Ligt goed in de hand
  • Niet duur
  • Geen huidirritatie
  • Laad snel op

Minpunten

Freek070 16-06-2016

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Sinds een aantal weken in het bezit van de shaver 3000, het product presteert boven mijn verwachtingen. Wat ik het prettigste vind is dat het apparaat heel soepel en zacht over de huid glijdt. Een scheerbeurt is nu in een paar minuutjes gedaan, kortom een aanrader!

markna 03-06-2016

shaver 3000

Ik heb deze mogen testen en ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over dit apparaat het is een ligt apparaat en er zitten goeie scheerkoppen op die goed over de huid glijden iets waar ik bij andere apparaten toch wat problemen van ondervind..