Braun Series 3 320

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 3 320 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Humus 15-12-2010

Uitstekend scheerapparaat.
Ik ben er heel blij mee.
Al heel lang gebruikte ik Braun-types met één scheerblad.
Deze 320 scheert gladder, sneller en stiller.

fvcampenhout 02-09-2010

Ik scheer mij al wel 40 jaar
met braun.
Toen het scheerblad kapot ging heb ik gezien de leeftijd van het apparaat besloten het model 320 aan te schaffen.
Ik heb heel veel Braun shavers versleten en met tevredenheid, maar dit model is werkelijk een ramp.WAT EEN WAARDELOOS APPARAAT !!!
Heb de volle acculading nodig om een acceptabel resultaat te krijgen.Het komt zelfs voor dat ik daarna me nog nat ga scheren.
Ik heb mijn oude apparaat maar weer uit de kast gehaald(braun 3773) en er een nieuw scheerblad en messenblok op gekocht.
Ben weer in slechts 3 minuten klaar en super glad.
Het probleem met deze shaver is, dat gaatjes in het blad veel te klein zijn om alle haartjes direct te pakken.

p. aerssens 10-07-2010
Geschreven voor: Braun Series 3 320

Na meer dan 25 jaar ervaring met Philishaves voor de afwisseling eens een ander merk gekocht, de Braun 320-3. Het apparaat scheert voor geen meter. Accu is om de haverklap leeg hoewel het gewicht doet vermoeden dat er een kleine autoaccu in zit. Helaas was ik te laat met de " niet goed geld terug actie".
Ik heb weer een ( goedkopere ) Philishave gekocht en die scheert naar tevredenheid.

Andreas99 06-05-2010
Geschreven voor: Braun Series 3 320

Na altijd met een Braun geschoren te hebben had ik besloten om eens een Philips te proberen omdat daar over het algemeen zo positief over gesproken wordt. Al heel snel kwam ik erachter een verkeerde keuze gemaakt te hebben : het scheren ging slechter dan met de Braun en tot overmaat van ramp was de Philips na ca 1 week defect ! Heb de Philips gelukkig kunnen omruilen voor de Braun 320-3 ( uiteraard met een bijbetaling ). En zie daar : Het scheren gaat super glad en snel, zonder ( de wat langere ) haren er uit te trekken en zonder huidirritaties zoals bij de Philips ! Eigenlijk zoals ik altijd al van Braun gewend was. Voor mij dus voortaan weer een Braun !

BrandBlaartje 13-09-2009
Geschreven voor: Braun Series 3 320

Toen mijn vorige Braun scheerapparaat een nieuw scheerblad nodig had, heb ik getwijfeld over een nieuwe Braun of overstappen naar Philips. Toch gekozen voor deze nieuwe lijn van Braun. Dit is een simpel apparaat en dezelfde mogelijkheden als de Braun 340-3 (ook zeer goede reviews!), maar dan niet waterdicht. Hij is stiller dan mijn vorige Braun en scheert sneller glad. Ben erg tevreden. Aanrader!