Philips SHAVER Series 3000 S3120

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 3000 S3120 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

K-vin84 26-06-2016

Prima prijs-kwaliteitsverhouding

Dit scheerapparaat scheert prima, zonder al te veel andere poes-pas. Scheert goed glad, maar kan niet onder de douche gebruikt worden. Daarnaast heeft het scheerapparaat geen andere accessoires. Ik heb zelf een gevoelige huid, maar geen last van huidirritaties gehad.

Samenvattend: voor deze prijs een prima scheerapparaat

ArjanH 22-06-2016

prima scheerapparaat

Prima scheerapparaat voor een prima prijs. Goed resultaat, weet de lastige plekjes te bereiken. Verder een goede vormgeving, ligt goed in de hand. De batterij gaat erg lang mee, zo’n twee weken dagelijks scheren en daarna in een mum van tijd weer opgeladen. Wel jammer dat er geen opberg cq. reistasje bij het product zit om het apparaat in op te kunnen bergen na gebruik. Enfin, dit laatste heeft niet veel te maken met de prestatie van het apparaat zelf. Prima product!

Joen 22-06-2016

Glad en irritatieloos scheren en een mooi design

Een mooi en degelijk apparaat die doet wat het moet doen. De voorspelde huidirritatie bij de eerste keer scheren is bij mij uitgebleven gelukkig, waardoor ik gelijk kon genieten van een gladde huid. Geen last van trekkende haartjes.

Alleen een opberghoesje was handig geweest.

ThaButcher 21-06-2016

Wederom goede Philips kwaliteit

Al jaren gebruik ik scheerapparaten van Philips. Ook over dit apparaat meer dan tevreden. Zoals met alles even wennen, maar hij scheert vlot en erg goed! Zelfs als het haar wat langer is (2-3 dagen), nog prima te doen zonder dat het gaat "trekken"en ik eerst met een mesje moet voorbewerken. Dit scheelt weer tijd en plekjes van het mesje.

steefhoog 21-06-2016

mooi product en gebruiksvriendelijk maar mis een paar goede eigenschappen van een scheerapparaat

Het is over het algemeen een goed apparaat echter heb ik momenteel een apparaat met in de scheerkop een dubbele ring met dus ook dubbel scheeroppervlak. Daarnaast mis ik een tondeuse om even snel de bakkebaarden te trimmen.

Gadget79 21-06-2016

Werkt super

Product nu enkele weken in gebruik en ben zeer tevreden. Scheert glad en snel.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Zeker aanschafwaard.

wecky 18-06-2016

Prima apparaatje

Het is een prima scheerapparaat die doet waarvoor hij bedoeld is. Scheert prima en maakt niet zoveel herrie. Er zit geen trimmer bij, maar gezien de lage prijs is dat niet vreemd. Ik ben er in elk geval erg tevreden mee, stukken beter dan mijn vorige apparaat.

K-vin84 17-06-2016

Prima prijs kwaliteit verhouding

Dit scheerapparaat heeft een prima scheerresultaat. Hij is betaalbaar en degelijk. Geen overdreven luxe, maar een prima scheerapparaat. Hij is helaas niet te gebruiken onder de douche (maar dat is voor deze prijs ook niet te verwachten)

Tomdesoet 16-06-2016

Geweldig resultaat!

Na een aantal weken gebruik, meer dan tevreden! Glad scheer resultaat zonder enigzins uitslag of irritatie.
Tevens makkelijk en handzaam ook het schoonmaken. Jammer dat er geen batterij indicatieop zit.

MichaelW 16-06-2016

Prima scheerapparaat

Sinds een week maak ik gebruik van dit scheerapparaat. Het apparaat ziet er degelijk uit, licht fijn in de hand en is vrij licht vergeleken met mijn vorige Philips. Wel mist deze een trimmer aan de achterkant.
De eerste scheerresultaten zijn goed. Gezicht wordt vrij snel glad. In de hals duurt het wat langer en heeft het apparaat meer moeite met sommige haartjes. Wanneer je op zoek bent naar een goed scheerapparaat zonder al te veel opties zou ik voor dit apparaat gaan.

Dwal 15-06-2016

Zeer goed product!

Deze scheerapparaat werkt prima, de eerste paar keer als je hem gebruikt zal het wat onwennig aanvoelen omdat je op een andere manier moet scheren als normaal.
Apparaat scheert goed en ligt ook fijn in de hand.

jogy100 15-06-2016

Een fijn in de hand liggen scheerapparaat.

het scheerapparaat ligt fijn in de hand. hij voel licht aan. het is even wennen met scheren maar als je het gewend bent is het een heel fijn apparaat die mooi glad scheert en zich fijn vormt naar de vorm van je gezicht. verder vind ik het vooral ook een pluspunt dat hij gemakkelijk is om schoon te maken.

Kevin 14-06-2016

prima apparaat

Nog nooit elektrisch geschoren, maar bevalt heel aardig. Het is snel en makkelijk om dit apparaat te gebruiken. In het begin wel wat irritatie van de huid, maar dat ging over nadat ik er aan gewend was.

i.am.will 12-06-2016

Goed apparaat

Het is een prima scheerapparaat. Normaal gesproken scheer ik met een scheermesje, dus nat. In het begin moest ik daarom even wennen aan droog scheren met dit apparaat, gelukkig geen irritaties. Dit zal afhankelijk zijn van ieders gevoeligheid.

Zelf scheer ik 2 dagen per week nat met scheermesje icm met hoofdscheren. De overige dagen houd ik het met dit apparaat bij. Op deze dagen is het resultaat lekker glad.

Het apparaat ligt goed in de hand en is her en der voorzien van antislip voor betere grip. Verder doet hij gewoon wat hij doet en dat is scheren.

Het apparaat is af te spoelen. Wel jammer dat het niet onder de douche te gebruiken is. Maar dan is mijn probleem dan had ik maar een andere moeten kopen. verder een goedkoop apparaat.

lobkemore 12-06-2016

Mooi degelijk product

Het is een goed product, hij scheert goed. De prijs kwaliteit verhouding is gunstig. Hij haalt alle haren goed weg en is makkelijk in gebruik. Geen last gehad van irritaties.

Kroontje073 03-06-2016

Philips Shaver 3000 series

Scheer resultaat is goed maar niet helemaal glad.
Ideaal is het af mogen spoelen.
Gevoelige huid is minder erg als met een ander merk dit is voor mij wel erg plezierig aangezien ik normaliter niet meer dan eens per week mezelf kan scheren zonder bultjes en wondjes.