Philips SHAVER Series 3000 S3120 - Reviews

Kleur(en)
zwart
Fabrikant kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 3000 S3120 op Kieskeurig.nl.

Rouches 21-06-2016

Aangename scheerbeurt

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3120

Opvallend glad resultaat voor droog scheren en dit eveneens op gevoeligere huid zoals de hals (allicht door de flexibele kop v/h apparaat). Bovendien is ook de comfortcut geen loze belofte en heb ik helemaal geen last van snijwondjes, iets waar ik anders best gevoelig voor ben. Toestel is handig in gebruik, onder meer door af te spoelen onder de kraan (wat niet wil zeggen dat je ook nat kan scheren), wel lange oplaadtijd bij ingebruikname ... al is dit een éénmalig euvel.

Frederik 16-06-2016

Kwalitatieve scheerbeurt

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3120

Bij dit apparaat is enekl de laadtijd van langere duur.
Nadien ondervind u geen enkel ongemak. Scheert nagenoeg alle haren van de eerste keer af. En vangt ze op in het apparaat. Nadien even afspoelen onder de kraan is uiteraard mogelijk.

Tomdesoet 16-06-2016

Geweldig resultaat!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3120

Na een aantal weken gebruik, meer dan tevreden! Glad scheer resultaat zonder enigzins uitslag of irritatie.
Tevens makkelijk en handzaam ook het schoonmaken. Jammer dat er geen batterij indicatieop zit.

Fayatorie 28-01-2020

Radj

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3120

Perfecte neus trimmer doet wat hij moet doen de haren verwijderen zonder pijn .
helemaal top gewoon kopen !!

Bouwens 29-11-2019

Scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3120

Deze was toch niet zo,n goed apparaat hij was snel stuk na een jaar gebruikt vertoonde dit apparaat al keuren zoals veel herrie bij het scheren en kapotte mesjes.

Claude49 29-05-2019

Werkt uitstekend

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3120

Werkt uitstekend en ook makkelijk te onderhouden. Gebruiksvriendelijk het waarschuwingslampje is ook zeer handig om je attent te maken om het toestel op te laden

CarolAlkmaar 17-07-2018

Scheer niet glad

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3120

Twee van deze scheerapparaten gekocht in de overtuiging dat er een Norelco 8-series scheerhoofd op zou zitten. Dat zit er dus niet op, maar de "dualprecision" scheerhoofden en deze scheren dus simpelweg niet glad! Heb het model HQ7390/17 maar weer uit de kast gehaald, is oud maar scheert wel glad! Helaas is de batterij daarvan op zij eind. Opgelet dus!

KnaSne 15-06-2018

Goede scheereigenschappen

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3120

Tevreden met deze aankoop. Droog scheren met goed resultaat waarvoor dit is aangekocht. Eenvoudig in gebruik en ook makkelijk te reinigen.

Ronaldx 03-06-2018

Cheap en slecht apparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3120

Ik begrijp dat ieder merk een instap-model in het assortiment heeft. Maar dit apparaat maakt zelfs de basics niet waar. Het scheert heel slecht, de scheerkoppen zijn onplezierig rauw op de huid en tijdens het scheren worden je oren geteisterd door een onplezierig hoge toon die lijkt op een zwerm overspannen muggen.
Het snoer is stug en goedkoop en ik kan me nauwelijks indenken dat dit langer dan een jaar meegaat. Ik twijfel zelfs aan de veiligheid ervan.
Al met al een goedkoop en slecht apparaat. Onbegrijpelijk dat Philips dit onder haar merk durft te verkopen

Dean 16-04-2018

Gemakkelijk te installeren

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3120

Door het plaatsen van nieuwe scheerkoppen is mijn apparaat zo goed als nieuw en ik ben terug glad gechoren

Nian80 22-02-2018

Goede aankoop

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3120

Scheeraparaat goed in hand liggend.Goede scheerprestatie.Kwaliteit/Prijsverhouding goed.Gemakkelijk te reinigen.
Een aanrader voor die prijs.

Lupus45 13-02-2018

ter vervanging

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3120

dit apparaat heeft Philips mij ter vervanging geleverd van mijn PT727, welke ik tot volle tevredenheid gebruikte, en er plotseling ermee stopte toen de verlengde garantie van drie jaar er bijna op zat. Uitstekende service en zeer snelle reactie en levering

chris1981 12-11-2017

Prima

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3120

Ik heb me 2 jaar geschoren met dit apparaat en dat was altijd prima, toen de scheerkoppen op waren heb ik me weer een Philips gekocht.

scorpio1959 03-08-2017

Aan/uitknop snel defect

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3120

Na minder dan twee jaar in gebruik werkt de aan/uitknop niet meer en is er geen indicatie meer van opladen

moulinex118 08-05-2017

Niet echt bruikbaar via het stopcontact

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3120

Ik heb in de winkel expliciet gevraagd of het apparaat ook via het net te gebruiken is. Dat heeft men expliciet bevestigd.
In de praktijk is het scheren via stopcontact echter onbruikbaar. Je stopt feitelijk een laadadapter in het stopcontact, de draad is stijf, niet ergonomisch en helemaal geen spiraaldraad zoals men zou verwachten. Bovendien valt de aansluitstekker om de haverklap uit de machine. Dit is een slecht design. Mijn inziens dus onbruikbaar via het stopcontact en een stap terug tov vroegere generatie machines.
Ik kan alleen hopen dat Philips zijn huiswerk in het vervolg beter doet. Als je aangeeft dat het ook via het net kan, wel dan moet je er ook voor zorgen dat dit een volwaardige functie is.

qqlq 16-02-2017

Product werkt slecht.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3120

Ik heb heel lang met veel plezier met het vorige Philips scheerapparaat gedaan, waardoor het ook echt versleten was. Dit scheerapparaat werkt nog niet half zo goed.
In het begin dacht ik dat ik er aan moest wennen (minder lawaai) maar het resultaat is niet goed. Terwijl ik toch helemaal geen zware baard heb.

Hansje55 11-02-2017

Alleen geschikt voor in de kliko

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3120

Zwak en goedkoop aandoend apparaat, de naam Philips niet waardig. Mijn vorige apparaat was ook een Philips die prima voldeed. Dit is echt rommel.

Dusty08 08-02-2017

Goed scheerapparaat.

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3120

Een goed en betaalbaar scheerapparaat. Maakt weinig geluid. Doet wat het moet doen, zonder overbodige poespas. Een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.

delange 18-01-2017

goed toestel

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3120

zoals verwacht, zelfs iets beter. Baard mag al enkele dagen oud zijn, kan het nog aan. scheerbeweging is wel belangrijk

skip1961 06-10-2016

Perfectie

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 3000 S3120

De perfectie bestaat niet, volgens algemeen geweten. Dit apparaat doet er wel alles aan om die na te leven.