Braun Limited Edition Series 3 3020 Elektrisch scheerapparaat met reiniger - Reviews

Afspoelbaar
Bruikbaar onder de douche
trimmerfunctie/tondeuse

Dennis 24-12-2017
  • Product gekregen

Geweldig product!

Ik heb dit product gratis mogen ontvangen en nu een aantal weken getest en wat ik heb ondervonden is erg goed. Het eerste wat mij opviel was dat deze erg goed in de hand ligt en rondom hele fijne grip heeft. Daarbij ziet die er ook erg mooi en van goede kwaliteit uit. Toen ik ermee ging scheren viel het mij eerst een beetje tegen, maar dit bleek te komen doordat ik nog even de techniek goed onder de knie moest krijgen. Daarom nu na een aantal weken gaat het prima. Dit product is ook erg goed schoon te maken, makkelijk uit elkaar te halen en het borsteltje doet zijn werk goed. enige nadeel wat ik heb is dat het opladen erg lang duurt en dat hij ook vrij snel leeg is. Maar wanneer die opgeladen is werkt hij perfect. Geweldig product!

Pluspunten

• kwaliteit
  • fijne grip
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• opladen