Braun Series 3 ProSkin 3010s Elektrisch Scheerapparaat, Zwart/Blauw - Oplaadbaar Scheerapparaat - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 3 ProSkin 3010s Elektrisch Scheerapparaat, Zwart/Blauw - Oplaadbaar Scheerapparaat op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

w*******@g******** 02-12-2021
maakt meer herrie dan dat het goed scheert na ongeveer 20 scheerbeurten mes of messen stomp want doet nu gewoon zeer op de huid en ik heb toch echt geen zware baardgroei ik heb meteen een ander apparaat gekocht een waardeloos product ligt nu in de kast tondeuse werkt wel goed maar daar koop je geen scheerapparaat voor

w.doeves 05-06-2021

ik kan me niet vinden in de reviews ik heb het apparaat nu denk ik een maand of acht en ik kan alleen maar minpunten bedenken ik moet wel toegeven de eerste paar weken scheerde het goed maar nu echt niet meer volgens mij zijn de messen al afgeschreven en nieuwe zijn (te) duur ik scheer me gemiddeld 5 x per week en daarbij komt, hij maakt veel herrie, scheert na lang scheren nog niet glad het gaat gewoon zeer doen en je kunt je niet scheren met het snoer er in voor mij voldoet het absoluut niet

BobBE 23-05-2020

Afgewerkt product

Heb dit apparaat nu een week en hij bevalt zeer goed...eindelijk een apparaat die zowel nat als droog scheert...en dat doet hij heel behoorlijk moet ik eerlijk zeggen...het apparaat ligt fijn in de hand en de scheerkoppen doen hun werk.
Al met al een apparaat die ik zeer zou aanbevelen.

Berrie 18-04-2020
Een goed scherend apparaat,niet duur. Bij vervanging van mesjes kun je voor de vervang prijs van de mesjes denk ik beter een nieuw scheerapparaat kopen.nadeel.je kunt niet scheren met snoer in stopcontact,dus opletten dat de accu voldoende is opgeladen anders kun je halverwege de scheerbeurt niet verder

Minpunten

• niet te gebruiken bij aangesloten netsnoer

Berrie 30-12-2019

Braun scheerapparaat op accu

Scheert goed zeker voor dit geld, jammer dat je niet kunt scheren met aangesloten snoer daardoor is onverwachts het accutje leeg

Pluspunten

• Goed

Minpunten

• Niet tegelijk scheren met aangesloten snoer

Yannick B 18-08-2018
  • Product gekregen

Prima scheerapparaat, met toebehoren

Eerder heb ik ook al een braun scheerapparaat gebruikt. Dit apparaat heb ik gekregen om te kunnen testen en reviewen. Het scheerapparaat is makkelijk in gebruik en scheert vrij gemakkelijk. Het scheerresultaat is niet zo glad als bij het gebruik van een goed scherp scheermes en gel, maar zeker goed genoeg voor alle dag. Het scheerapparaat heeft nog wat extra toebehoren, naast enkel een oplader. Er zitten hulpstukken bij voor verschillende trimmers. Deze zijn voor mij niet zinvol, maar als je dit wil gebruiken, dan kan dat ook met dit apparaat.

Pluspunten

• Simpel in gebruik
  • Goed schoon te houden

Minpunten

• Veel toebehoren
  • Scheert niet zo glad als een mesje

Dixie 22-01-2018

Toch weer voor een Braun gekozen. Had ook ooit een 3-kops scheerapparaat, maar het scheren daarmee duurde veel langer, dan met deze Braun.
Degelijk gebouwd met een prima accu (NiMH), die langer mee gaat dan een Li-Ion polymeer).
Grote voordeel van Braun is t.o.v. andere merken, dat het rubberen anti slip zijkanten heeft.
Als het nat is, glijd het niet uit je handen.
Ook het schoonmaken van een Braun is veel makkelijker. Met een 3-kops (Philips, Remington enz.) heb je 9 onderdelen en met deze Braun maar 4 (!)
Kortom, alleen maar voordelen.

Pluspunten

• scheert goed
  • lange accuduur
  • anti slip
  • Prima in de hand
  • Degelijk

Minpunten

• Heb ik niet kunnen ontdekken.

Seem2b 11-01-2018
  • Product gekregen

Dit scheerapparaat heb ik van Braun mogen ontvangen om uit te testen.
Wat ik als eerste over het apparaat wil zeggen is dat hij erg goed werkt! Door de meebewegende kop komt het apparaat goed op wat moeilijkere plekken. Omdat het apparaat geschikt is voor onder de douch heb ik dit ook uitgetest. Dit werkte uitstekend! Door de rubberen zijkant van het apparaat ligt hij goed in de hand, dit is ook erg fijn voor onder de douche. Het viel mij ook op dat je het apparaat niet vaak op hoeft te laden door de goede accu. Een nadeel aan dit scheerapparaat is dat er op de achterkant van dit apparaat geen trimmer zit. Dit maakt het soms erg lastig om langere haartjes weg te halen als je je een paar dagen niet hebt geschoren. Al met al werkt het product naar mijn mening erg goed, al had ik er liever wel een trimmer op gezien.

Minpunten

• Geen trimmer op achterzijde apparaat