Philips 5000 series S5100

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 42 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 5000 series S5100 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Fred 30-12-2017

zalig apparaat

Geschreven voor: Philips 5000 series S5100

Fijn, handzaam apparaat dat doet wat hij moet doen. De beweegbare scheerkop glijdt zalig zacht over alle bochten. Schoonmaken: dat doe je gewoon onder de kraan. Prima en niet duur. Tondeuze werkt ook prima. Als je elke dag de scheerkop verwisselt voor de tondeuze, dan zou ik wel een ingebouwde tondeuze nemen. Stuk makkelijker.

Pluspunten

• handzaam
  • fijne scheerkop

Ben 08-05-2017

perfect apparaat voor vriendelijke prijs

Geschreven voor: Philips 5000 series S5100

Handig en compact apparaat.
Ligt goed in de hand.
Door extra verende speciale 'maatwerk' scheerkoppen goed huidcontact.
Helder display voor batterijvermogen, dus geen verrassing vanwege leeg apparaat.
Snel op te laden.
Heerlijk gering geluid; nu kan de badkamerdeur gewoon open blijven en blijven anderen doorslapen ;-)

Pluspunten

• licht van gewicht, maar toch stevig
  • ligt goed in de hand en raakt alle plekken
  • scheert perfect en snel glad

Minpunten

• etui voor gebruik elders ontbreekt

sepje68 24-04-2016

Uitstekend scheer resultaat

Geschreven voor: Philips 5000 series S5100

Prima apparaat, scheerkoppen volgen moeiteloos de contouren van je gezicht waardoor je in een mum van tijd een gladgeschoren gezicht hebt. Apparaat laadt zich snel op en prima accuduur. Top apparaat voor leuke prijs!

willi 18-04-2016

mooie scheer apparat

Geschreven voor: Philips 5000 series S5100

heb hem nu al een tijdje en ben er heel tevreden mee.
is een handig scheer apparat doet wat hij moet doen is handig in gebruik en makkelijk schoon te maken

Benno 23-01-2016
Geschreven voor: Philips 5000 series S5100

Ik heb me nu een aantal weken de philips 5100 getest en met een heel goed resultaat.
Ik raad dit apparaat aan omdat die zijn werk goed doet.

restless 23-01-2016
Geschreven voor: Philips 5000 series S5100

Sinds ongeveer 3 weken gebruik ik dit scheerapparaat. Het is zeer makkelijk in gebruik en ligt fijn in de hand. Ook de lastig bereikbare plekken zijn prima glad te scheren door de flexibele kop. Doordat de kop en de trimmer onder de kraan af te spoelen zijn is het onderhoud erg simpel en snel. Kortom een fijn apparaat voor een prima prijs

henk52 19-01-2016
Geschreven voor: Philips 5000 series S5100

Ik heb het apparaat vanaf 24 december in gebruik.
Het apparaat laad zeer snel op. Ligt lekker in de hand. Alleen scheert het mij niet totaal glad, ik scheer mij nu zowel `s-morgens als `s-avonds. Het scheerresultaat valt mij tegen.

Wimpert 19-01-2016
Geschreven voor: Philips 5000 series S5100

+ snel opgeladen + Stil - Scheert heel matig - Lang nodig voor matig resultaat Enkele dagen met de 5000 serie nu. Teleurstellend. Het lichtgewicht toestel is stil en trilllingsvrij, maar scheert zeer matig. Misschien moet ik nog even de slagvan het electrisch scheren terugvinden. Verdiend iig nog een tweede beoordeling.

francois5 19-01-2016
Geschreven voor: Philips 5000 series S5100

degelijk apparaat, gebruiksgemak is perfect, alleen de handleiding is onduidelijk door alleen plaatjes

Racemaniac 19-01-2016
Geschreven voor: Philips 5000 series S5100

Goed product wat de verwachtingen geheel waarmaakt.
Minpunten :
- Oplaadsnoer/stekker schiet regelmatig ui het apparaat.
- Draaisnelheid van scheermachine kan harder, zeker indien men een wat stuggere baardgroei heeft
- Aan/uit knop zit niet op de meest ideale plaats. Bij vasthouden druk ik regelmatig deze in, waardoor apparaat uit gaat
Pluspunten :
- Oplaadsnoer is geen gekruld snoer en heeft mooie engte
- ondanks lage scheersnelheid van de koppen scheert apparaat glad
- Flexibele kop voldoet zeer aan de verwachtingen
Kortom goed product wat aan de verwachtingen voldoet buiten wat aandachtspuntjes

harda 19-01-2016
Geschreven voor: Philips 5000 series S5100

Het is een makkelijk te gebruiken scheerapparaat dat snel en goed scheert. Dagelijks gebruiken is geen probleem want hij is snel opgelade.

boer025 17-01-2016
Geschreven voor: Philips 5000 series S5100

Een paar weken in gebruik en nu al niet meer weg te denken. Superglad. Fijn in gebruik en mooi scheerresultaat. Helaas 'lekt' de kop wel scheersel en moet je dus elke dag schoonmaken omdat de opvangbak niet groot is.

Frits Taal 15-01-2016
Geschreven voor: Philips 5000 series S5100

Philips shaver 5000 : Pluspunten : mooi toestel, scheert zeer stil, afwasbare kop is een pluspunt, batterij gaat zeer lang mee. Het toestel is zeer licht tov mijn vorige philips en braun toestel. Minpunten : Het toestel heeft geen zakje of opberghoes of doos. Ik mis een borsteltje om de kop uit te poetsen, openklikken en uitschudden is niet genoeg om het leeg te maken. Het toestel scheert makkelijk.

Stenlee 13-01-2016
Geschreven voor: Philips 5000 series S5100

Sinds enkele weken heb ik dit scheerapparaat in huis. Voorheen scheerde ik mij met een mesje vanwege huidirritatie. Dit scheerapparaat geeft mij geen huidirritatie en scheert vrij vlot. Ik vind het apparaat vrij stil en makkelijk te onderhouden.

Jammer dat er geen handig reistasje bij zit. Maar die kun jezelf ook aanschaffen. Vanwege de prijs-kwaliteit verhouding vind ik dit een goede aanschaf.

Wouter 12-01-2016
Geschreven voor: Philips 5000 series S5100

Snel een goed resultaat,alleen meer moeite met korte stoppels. Toestel is licht en ligt lekker in hand. Koppen volgen goed je hals en kin. Zeer makkelijk af te spoelen onder de kraan.
Nadeel is geen reistasje en losse trimmer.

Maikel 12-01-2016
Geschreven voor: Philips 5000 series S5100

Sinds ik gebruik maak van dit scheerapparaat, 25 december 2015, ben ik veel sneller klaar met scheren dan dat ik voorheen was. Ik ben echt heel erg tevreden over het resultaat!
Ik zou deze zeker aanbevelen aan anderen omdat de prijs/kwaliteitverhouding heel erg goed is.
Het scheerapparaat heeft een mooi design met led-lampjes.
Wel jammer is dat er geen standaard bij zit.
Verder gewoon heel erg tevreden.

klokkenman 12-01-2016
Geschreven voor: Philips 5000 series S5100

Ik heb het apparaat nu ca twee weken in gebruik. Ik scheer al jaren met (een iets duurder) model Philips. Dit apparaat doet zijn werk i.h.a. goed, maar door de nogal grote scheerkop valt het scheerresultaat bij mij in de halsstreek wat tegen.
Het apparaat is makkelijk schoon te maken.
Jammer is dat de tondeuse een los opzet stukje is.Toch een beetje lastig.
Voor deze prijs is het toch een aanrader

simonsays83 09-01-2016
Geschreven voor: Philips 5000 series S5100

De Philips S5100/06 doet precies wat hij moet doen zonder overbodige functies. De vormgeving is goed en ligt lekker in de hand. Vooral het scheren van de hals doet het apparaat goed. De kop beweegt goed met het gezicht mee en is gemakkelijk schoon te maken.

dewier 09-01-2016
Geschreven voor: Philips 5000 series S5100

Ik gebruik hem nu een paar weken en ben er zeer tevreden over. Hij scheert heel snel en behoorlijk glad.
Nat scheren is gladder, maar de Philips S5100/06 Series 5000 is bijna 2x zo snel. Vooral s'-morgens vroeg is dit een voordeel.
Helaas wordt er geen borsteltje meegeleverd.

Over het algemeen ben ik zeer tevreden.

mdjnac 08-01-2016
Geschreven voor: Philips 5000 series S5100

Sinds een paar weken heb ik de S5100/06 in gebruik. Voorheen gebruikte ik ook een Philips maar dan zonder bewegende scheerhoofden. Het scheerapparaat is alleen geschikt voor lichte baardgroei. Kop is zeer flexibal met een bewegende scheerkop (geheel) en de scheermesjes die bewegen. Het apparaat volgt perfect de contouren van je gezicht en veroorzaakt geen huiduitslag/irritatie. Opladen van het apparaat gebeurt met snellader (1uur laden, 40 minuten scheren schat ik). Er zit ook een precisietrimmer bij die snel op en af te halen is. Kop is makkelijk te reinigen (klik op knop en afspoelen). Toestel is zeer mooi van design. Prijs kwaliteit is supergoed. Ik ben erg tevreden (man 31, lichte baardgroei) Nadeel is ontbreken van een reistasje (alleen een kapje).

BigAppleLover 07-01-2016
Geschreven voor: Philips 5000 series S5100

Sinds een paar weken scheer ik me dagelijks met mijn nieuwe Philips scheerapparaat. Tot nu toe had ik een duurder type Panasonic en ik moet zeggen dat ik het prijsverschil wel merk in het scheerresultaat. Bij de Philips is dat toch iets minder. Voor de prijs echter een redelijk goed scheerresultaat, zeker als je lichte baardgroei hebt.
Erg prettig zijn de 3 individueel bewegende scheerkoppen die makkelijk de contouren van je gezicht volgen. Ook ligt het scheerapparaat lekker in de hand en weegt het weinig. Minder praktisch is de losse tondeuse-kop, waardoor ik tijdens het scheren niet snel even mijn bakkebaarden kan bijwerken, maar eerst de scheerkop moet losklikken en de tondeuse erop moet klikken. Leuk bedacht, maar in de praktijk is een geïntegreerde toch handiger.
Ook jammer dat er geen opberghoesje voor het scheerapparaat wordt bijgeleverd. Iets wat ik persoonlijk toch prettig vindt tijdens het reizen.

Al met al ben ik redelijk tevreden, al zal ik de volgende keer toch voor een ander (duurder) scheerapparaat kijken met geïntegreerde tondeuse functie.

nagam 07-01-2016
Geschreven voor: Philips 5000 series S5100

Ik ben zeer tevreden over dit product.
Het apparaat ligt zeer goed in de hand en geeft een heel erg goed resultaat in korte tijd.
De Philips S5100/06 heeft een schappelijke prijs en voor een gewone scheerbeurt voldoet het ruim.
Het scheert goed glad. Het apparaat is makkelijk hanteerbeer en de koppen zijn zeer flexibel waardoor het de contouren van het gezicht makkelijk volgt.
Het enige minpunt is dat dit apparaat geen borsteltje meegeleverd krijgt waardoor schoonmaken niet meteen makkelijk is.
Daar staat tegenover dat het doet wat het moet doen en dat de prijs zeer schappelijk is. Een los borsteltje kopen is dan ook geen onoverkomelijke zaak.

Ik kan dit scheerapparaat dan ook aanbevelen als je op zoek bent naar een apparaat wat doet wat hij moet doen zonder poespas.

ZH1983 06-01-2016
Geschreven voor: Philips 5000 series S5100

Scheerapparaat scheert glad, koppen bewegen goed mee met gezicht. Allemaal erg soepel, dus prima product!

SmallBrother75 05-01-2016
Geschreven voor: Philips 5000 series S5100

Mijn hele leven scheer ik al met een Braun, nu eens de kans om met een Philips te scheren.
Het toestel is licht van gewicht (bijna te licht) en ligt goed in de hand.
Het geluidsniveau is heerlijk, stukken stiller dan de brauns die ik gewend ben.

Over het scheerresultaat ben ik een beetje verdeeld. Over de wangen gaat het als een zonnetje, ook als de baard reeds wat langer is.
De keel streek gaat wat minder lekker...hier houdt ik ook een geïrriteerde rode huid aan over.
Ook komt de Philips wat minder makkelijk in sommige "hoekjes" van het gezicht.

Stezie 05-01-2016
Geschreven voor: Philips 5000 series S5100

in enkele minuten ben je klaar met scheren en zonder enige irritaties. Ligt lekker in de hand en makkelijk schoon te houden. min punt vind ik de aan en uit knop.