Philips SHAVER Series 5000 S5150

Braun Series 3 301s

Braun Series 3 310s

• Nat en droog Ja
Braun Series 3 310s

Beoordeling op basis van 59 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

PLenoire 27-07-2016 Product maand in bezit

Zeer degelijk en goed product

Deze Philips shaver is een verrassend goed product. Het roterende scheerapparaat is prettig in gebruik en maakt weinig geluid. Schoonmaken onder een warme kraan met alleen water is voldoende. Geen gebruik van borsteltjes, gewoon afspoelen en eens per maand in het cleaner apparaat zetten.

Bassie89 02-08-2016

fijn en handzaam scheerapparaat

werkt lekker snel en nauwkeurig en scheert goed glad. Het schoonmaak systeem is echt een pluspunt [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bassie 02-08-2016 Product maand in bezit

fijn en handzaam scheerapparaat

een fijn en goed resultaat, ligt lekker in de hand. Scheert snel en goed en is vooral goed schoon te maken. Mooi glad resultaat.

Ik ondervind soms wat problemen om alle rondingen van mijn gezicht goed te scheren, maar dit is niet anders dan mijn oude scheerapparaat.

Ik gebruik dit apparaat nu ongeveer een maand, naar alle tevredenheid. Totaal een goed scheerapparaat, handig schoon te maken en goed resultaat

Ben1978 02-08-2016 Product paar weken in bezit

Mooi scheerapparaat met goede scheerresultaten en bovendien makkelijk schoon te maken.

Ik gebruik de S5150/26 nu enkele weken en mijn ervaring tot nu toe is louter positief. Het scheerapparaat ligt goed in de hand en voelt degelijk aan. Over het scheerresultaat ben ik zeer tevreden, dit is namelijk gewoon goed. Ook als ik 1 of 2 dagen oversla met scheren, scheert het apparaat moeiteloos glad. Hoewel ik een gevoelige huid heb, heb ik tot nu toe geen enkele keer een geïrriteerde huid gehad. Het apparaat is makkelijk schoon te maken, zowel onder de kraan als met de meegeleverde "SmartClean". Het scheren gaat iets vlotter als met mijn vorig scheerapparaat (een Philips gyroflex 2d). Al had dit nog wel iets sneller gekund, als het aan mij ligt. Maar misschien dat de types met een turboknop wel sneller scheren. Helaas ontbreekt die op dit apparaat. Maar overall ben ik zeer tevreden met dit apparaat en raadt hem dus zeker aan!

Ben040 01-08-2016

Mooi scheerapparaat met goede scheerresultaten

Ik gebruik de S5150/26 nu enkele weken en mijn ervaring tot nu toe is louter positief. Het scheerapparaat ligt goed in de hand en voelt degelijk aan. Over het scheerresultaat ben ik zeer tevreden, dit is namelijk gewoon goed. Ook als ik 1 of 2 dagen oversla met scheren, scheert het apparaat moeiteloos glad. Hoewel ik een gevoelige huid heb, heb ik tot nu toe geen enkele keer een geïrriteerde huid gehad. Het apparaat is makkelijk schoon te maken, zowel onder de kraan als met de meegeleverde "SmartClean". Het scheren gaat iets vlotter als met mijn vorig scheerapparaat (een gyroflex 2d). Al had dit nog wel iets sneller gekund, als het aan mij ligt. Maar misschien dat de types met een turboknop wel sneller scheren. Helaas ontbreekt die op dit apparaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

kyano08 01-08-2016 Product paar weken in bezit

Mooi en makkelijk

Mooi apparaat, lekker stil, goed glad resultaat. Makkelijk te reinigen door de cassette. Voldoet aan mijn verwachtingen

Marco/ Reek 01-08-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn Scheerapparaat Philips Shaver S5150/26

Het scheerapparaat Philips Shaver S5150/26 werkt uitstekend, was voorheen altijd gewend om nat te scheren, dat was beter voor mijn huid, maar dat hoeft niet met dit apparaat. Na het scheren de scheerkop open en afspoelen. Ik vind het rondjes draaien ook moeilijk wat ik eerst niet deed. Alle elektrische apparaten besteld ik altijd bij PHilips ivm de garantie van 2 jaar en de goede service. Ik vind alleen jammer dat de extra dingen, zoals oa reinigingsset, met bestellen zo duur zijn.

R1200C 01-08-2016 Product maand in bezit

Prima scheerresultaat van een stille shaver

Zoals je eigenlijk van een Philips scheer apparaat mag verwachten scheert hij prima. Wat vooral opvalt is het (gebrek aan) geluid, een veel stillere manier om je ochtend te beginnen dan voorgaande scheer apparaten. De cleaner is een mooie aanvulling die er voor zorgt dat je elke dag met een schoon apparaat begint. Wel even zorgen dat je het apparaat uit de cleaner haalt zodat hij kan drogen, anders is het wat stroever scheren.

R1200C 01-08-2016

Prima resultaat, zoals je van een Philips product verwacht

Een prima scheerresultaat, stil apparaat en een fijne cleaning unit. Al met al een prima scheerapparaat. Met name de cleaner zorgt er voor dat je elke dag weer met een fris apparaat de dag kunt beginnen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Abel 31-07-2016 Product maand in bezit

Fijne shaver

Dit is een heel fijn scheerapparaat! Mooi ergonomisch model, lichtgewicht, geluidsarm en makkelijk te reinigen. Ik gebruik het apparaat doordeweeks elke dag. Prima scheerresultaat in korte tijd.
In weekenden en vakanties stel ik de scheerbeurten uit, maar ook na een paar dagen doet ie het prima. Ben ook tevreden over de accu!

ArrowSh 30-07-2016 Product paar weken in bezit

Doet wat het beloofd

Al een aantal weken een tevreden gebruiker van de Phillips Shaver. Het apparaat ligt lekker in de hand en scheert na een aantal vegen moeiteloos de korte en stugge haren weg. Zelfs de moeilijke plekken zoals onder kin zijn door de flexibele scheerkop makkelijk te bereiken.

ArrowSh 29-07-2016

Goed product dat doet wat het beloofd

Ik gebruikt de shaver nu al een aantal weken en ik kan zeggen dat ik prettig ben verrast. De shaver scheert moeiteloos na een aantal vegen de haren gelijkmatig weg. Ook de moeilijke vervelende plekjes zoals onder de kin kunnen door de flexibele delen makkelijk worden bereikt. Over de accuduur ben ik ook te spreken door de shaver in de speciale houder te steken wordt hij snel opgeladen voor de volgende scheerbeurt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

kroaitje 29-07-2016 Product paar weken in bezit

Fijn apparaat dat in stilte zijn werk doet

Het apparaat werkt prima. De gezichtscontouren worden prettig gevolgd waardoor het resultaat gewoon goed is. Het gaat redelijk snel en het apparaat is zeer stil.
Schoonmaken is eenvoudig door de scheerkop open te klappen en deze kan worden afgespoeld onder de kraan. Ook kan op de standaard een reiniging worden gestart (met geïntegreerd een vervangbaar reservoir met reinigingsvloeistof). Het laden gaat snel waarna het apparaat behoorlijke tijd is te gebruiken.
Voor het preciezere werk is de scheerkop eenvoudig te vervangen door een trimmerkop. Kortom, een goed apparaat dat prima werk levert.

Kroaitje 29-07-2016

Stil en eenvoudig te reinigen

het apparaat doet zijn werk prima, snel en in stilte. Tijdens het scheren worden de gezichtslijnen erg fijn gevolgd, waardoor een goed scheerresultaat wordt verkregen. Voor het precisie werk is de scheerkoop eenvoudig te vervangen door de trimmerkop.
Na de scheerbeurt is de kop eenvoudig schoon te maken en in de houder is een goede reinigingsbeurt eenvoudig te realiseren. Het apparaat laadt snel op waarna het een behoorlijk lange tijd kan worden gebruikt voordat deze weer geladen moet worden.
Echt noemenswaardige minpunten heb ik niet zo kunnen ontdekken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

joep1987 28-07-2016 Product paar weken in bezit

Mooi glad scheerresultaat zonder irritatie !

Joep1987 27-07-2016

Zeer tevreden

Ik heb de afgelopen weken de S5150/26 MultiPrecision-systeem mogen testen ! Ik heb een zeer gevoelige huid en heb al snel last van scheerirritatie. Dit heb ik met de S5150/26 nog niet gehad. Het werkt snel en geeft een glad scheerresultaat. Ook de bijgeleverde reinigingskit werkt super. Deze maakt het apparaat mooi schoon en laad hem ook tegelijk op! Kortom ben ik zeer tevreden! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bartjan 27-07-2016 Product paar weken in bezit

Fijn en gebruiksvriendelijk scheerapparaat

Ik heb het apparaat als testproduct aangeboden gekregen van Philips. Een makkelijk te gebruiken scheerapparaat. Door het bijgeleverde oplaad/reinigingsstation heb je altijd een gebruiksklaar scheerapparaat.

Bartjan 27-07-2016

Fijn en handzaam scheerapparaat

Ik heb dit product voor te testen mogen gebruiken. Het is een fijn en handzaam scheerapparaat wat goed scheert ook bij een baard van meer dan 1 dag. De bijgeleverde oplader/reiniger is tevens heel makkelijk. Je hebt zo altijd een fris en opgeladen gebruiksklaar apparaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Dras27 27-07-2016 Product paar weken in bezit

Snel glad zonder ittitatie

Mooi scheerapparaat met grote scheerkoppen die alle haartjes goed weet te vinden en daardoor vlot klaar is. Ik had weinig last van huidirritatie na het scheren.
Bij het wisselen van opzetstukken het gevoel de boel wat uit fatsoen te rukken. Handig reistasje en reisstand, alsmede een was- en oplaadstation dat prima functioneert.

Veab 27-07-2016

Prettig apparaat

Prettig in gebruik, fijne ergonomie. Goed scheerresultaat! Geluidsarm.
Handige reinigingsmogelijkheid! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]