Philips S5310/06 - Reviews

Afspoelbaar
Bruikbaar onder de douche

ggwp 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Fijn apparaat

Ik heb deze een paar dagen in bezit. Hij scheert fijn, trekt niet aan haren (nagenoeg niet) en is niet te duur. Ook kun je de kop vervangen voor een kleine tondeuse. Laden gaat snel, en makkelijk. Ook een fijn display erop. Misschien enig nadeel is dat het scheerapparaat geen houder heeft. Maar wel voordelig geprijsd.

anja64 19-01-2016 Product paar weken in bezit

Een fijn apparaat, handig in gebruik en scheert goed glad. Echt een aanbeveling voor iedereen. Je zult het zelf ervaren als je hem probeert.

Rob.1972 19-01-2016 Product maand in bezit

Heb hem nu een maand en scheren doet ie goed. Ook de stuggere langere haren neemt ie moeiteloos mee. Geen klachten over dit product

Gerrit B 15-01-2016 Product paar weken in bezit

de basisuitvoering nu ruim een week in gebruik. Deze is stiller en gemakkelijker in onderhoud. Maar evenals het oude apparaat scheert ze toch niet overal even glad, aan de zijkant van de kin, onder de oren blijft een lastige plek. evenals de hals, onder kin. Onder de neus altijd even bijpunten met een mesje, dat trekt het ding gewoon niet. Toch wel positief, deze is sneller met scheren, effect duurt ook net even langer. daardoor is in de avond scheren weer goed te doen, blijft glad genoeg tot in de avond. en een beetje haar dan is wel stoer.

pschuijl 13-01-2016 Product paar weken in bezit

Het is een erg fijn scheerapparaat en makkelijk in gebruik. Super handig dat het apparaat aangeeft dat hij gereinigd moet worden. Het enige minpunt is dat je tijdens het scheren erg gemakkelijk op de power knop kan drukken en het apparaat uit schakelt.

Armandvanderwaal 04-01-2016 Product paar dagen in bezit

De Philips S5000 series sinds enkel dagen in huis. Hij is erg licht en ligt daarnaast ook lekker in de hand. Ik vind hem tevens erg stil. Een ander positief punt is dat hij verwisselbare koppen heeft (die je jammer genoeg wel moet bijkopen). maar hierdoor heb je 1 apparaat voor meerder doeleinden.

De eerste keer de baard eraf halen was niet een succes. hij heeft moeite met de hoeveelheid en dikte van de baard. Maar daarna, voor dagelijks gebruik, is hij erg goed. Nog niet zo glad als met een scheermes, maar geen last van irritatie (wat ik wel heb bij een scheermes).

een erg prettig scheerapparaat, die met name stil en geschikt voor dagelijks gebruik is.

testerM 03-01-2016 Product paar dagen in bezit

Het scheerapparaat ligt prettig in de hand en scheert goed en snel. Het scheren zelf is een aangenaam gevoel en ook na het scheren trekt de huid niet en geeft ook geen irritaties.
Ook bij gebruik van de turbostand ervaar ik geen irritatie. Deze turbostand geeft 10% meer vermogen bij een dichte baardgroei.
Voor de afwerking heeft dit apparaat een precisietrimmer, dit is een apart stukje wat op het apparaat kan worden geplaatst.
Je kan er 45 min. mee scheren voordat het opgeladen moet worden en dat kost een uur. Het snoer is lang genoeg om het apparaat neer te leggen op een plaats die niet direct onder het stopcontact ligt.
Tel daarbij de makkelijke reiniging onder de kraan op en de capaciteitsweergave van de accu en het design en dan weet je dat je kwaliteit voor je geld krijgt.

leonb 02-01-2016 Product paar weken in bezit

Nu een week het scheerapparaat in gebruik, hiervoor scheerde ik meestal met scheermesje, want van mijn huidige scheerapparaat kreeg ik steeds irritatie plekjes op mijn keel. Hiermee nog niet gehad, super dus. Heel erg blij mee. (En mijn vrouw ook, want ik scheer me nu vaker)

Ook vind ik dat de kop heel erg fijn meebeweegt, ook op de lastigere plekjes, overal komt hij goed bij.

De wisselen van scheerkop naar trimkop is altijd even voorzichtig, toch bang iets af te breken.

Enige nadeel vind ik dat er geen houder bij zit waar hij in kan staan voor als je hem aan de lader zet, maar zo vaak hoeft hij niet aan de opladen dus dat scheelt weer.

PSVEHV 01-01-2016 Product paar dagen in bezit

normaal scheer ik altijd met mesje en scheergel. Maar omdat ik bij vliegvakanties met alleen handbagage deze niet mee kan nemen aangemeld voor het testen van de Philips Male Grooming.

Tot nu toe 2 gebruikt. hij scheert gemakkelijk het draaien van de koppen maakt het voor de kaaklijn gemakkelijker. de trimmer heb ik nog niet gebruikt ook het uitspoelen nog niet gedaan. Maar is wel mooi design en ook de turbo stand werkt fijn.

rob1972 30-12-2015 Product paar dagen in bezit

Sinds een week in gebruik, als vervanger van mijn oude Philips scheerapparaat.
Het is zeer prettige te ervaren hoe de scheermessen de contouren van mijn gezicht volgen. Bij zware baardgroei is de extra owerknop geen overbodige luxe.
De tondeuze is gemakkelijk te plaatsen en doet zijn werk goed.
Al met al een goede keuze.

joukee 29-12-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb het apparaat nu een aantal dagen in gebruik, hiervoor gebruikte ik zelden een scheerapparaat omdat ik rode bultjes kreeg (was een oud apparaat) sinds ik deze series 5000 gebruik ben ik erg tevreden over het scheren met een apparaat in plaats van met een mesje. Het apparaat ligt fijn in de hand en komt op alle plaatsen redelijk gemakkelijk Het enigste min puntjes die ik heb kunnen ontdekken zijn de bij geleverde trimmer, deze doet het voor mijn doen niet naar wens. De trimmer is niet fijn op de huid en trimt ook niet direct alle haartjes. Daarnaast is het niet handig dat de trimmer apart op het apparaat gezet moet worden, het wisselen van de koppen gaat ook niet heel makkelijk en ik ben altijd bang dat ik iets kapot maak.

tommelsch 29-12-2015 Product paar dagen in bezit

Een prima scheerapparaat met een prima prijs/kwaliteit verhouding!
Heel makkelijk in gebruik, verrassend glas scheerreuslutaat, makkelijk schoon te maken en een hele goede accu!
Het enige nadeel is dat het was latis is om van kop te veranderen, van scheren naar trimmen.