BaByliss For Men E876E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de BaByliss For Men E876E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

HVIS 29-09-2016

Mooi verhaal, in de praktijk matig

Geschreven voor: BaByliss For Men E876E

Ik kocht deze e876e ter vervanging van de Babyliss e783xde. Deze laatste heeft een plastic opzetkammetje, dat handatig in hoogte versteld kannworden met een schuifje: werkte prima, en je was snel klaar met het trimmen vd baard.
De e876e heeft electrische hoogte-instelling en dat werkt prima. De batterij gaat lang mee. En het is fijn dat de kop van t apparaat afspoelbaar is. MAAR het grote minpunt is dat de e876e niet fijn trimt: hij scheert nl niet alle haren af. Er blijven steeds een paar haren onafgeschoren als je de trimmer over de baard hebt getrokken. Je bent dus lang bezig, je moet erg opletten en de trimmer in diverse richtingen bewegen om een egaal trimresutaat te krijgen.

Pluspunten

• Electrische instelbaar met geheugen
  • Batterij levensduur

Minpunten

• Geen egaal trimresultaat
  • Veel tijd/aandacht nog voor trimbeurt