De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun S3 ProSkin 3080s Elektrisch Scheerapparaat, Zwart/Blauw - Oplaadbaar Scheerapparaat op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Vince Huisman 10-01-2018
  • Product gekregen

Betrouwbaar scheerapparaat

Ik heb de Braun 3080wd gratis ontvangen en het scheerapparaat bevalt me zeer goed. Hij scheert fijn en heeft een sterke accu waardoor hij niet snel aan de oplader hoeft. Je kan er voor kiezen om met scheergel te scheren maar dit scheerapparaat is ook zeker geschikt om droog mee te scheren.

Pluspunten

• Scheert grondig
  • Sterke Accu

Minpunten

• Moeilijk schoonmaken

Zeb 27-12-2017

Goed apparaat

Het apparaat mocht ik gratis testen.
Het scheerapparaat is erg makkelijk in gebruik. En oogt ook erg mooi! De oplaadstandaard ziet er gaaf uit en is gemakkelijk in gebruik. Het was nog wel even wennen om het scheerapparaat goed te houden zodat hij ook goed scheert, maar als je dat eenmaal door hebt is het een ideaal apparaat. Zelfs de plekken die normaal lastig te scheren zijn pakt die nu zonder moeite mee. Ook onder de douche scheren is geen probleem met dit scheerapparaat!

Pluspunten

• Bruikbaar onder de douche
  • Lange haren trimmen

Minpunten

• Goede scheerhoek achterhalen

Menno van J 23-12-2017

Fijn scheerapparaat met een snel en glad resultaat!

Ik heb de Braun 3080wd gratis ontvangen om te testen, en ben er erg blij mee! Eerder had ik het oude model (Braun 380wd), maar de 3080wd heeft veel meer kracht, scheert gladder, en ook sneller. Van huidirritatie heb ik ook geen last. Het scheerapparaat heeft een fijne grip, ook onder de douche. Opladen gaat vlot, en is niet vaak nodig (een uur scheren op één lading is goed te doen). In de doos worden een reisetui, en een ‘docking station’ meegeleverd waarin het apparaat kan worden opgeladen (maar het kan ook direct met het snoer). Ik vind het wel jammer dat de batterijindicator slechts twee streepjes heeft, daardoor is het net wat lastiger te voorspellen wanneer het apparaat opgeladen moet worden. Maar ik ben er erg blij mee, en het scheelt me ’s ochtends veel tijd t.o.v. het oude model, en heb een veel gladder scheerresultaat!

Pluspunten

• Goede accuduur
  • Glad scheerresultaat
  • Scheert snel en soepel

Minpunten

• Slechts twee lampjes voor batterijindicator