Braun Series 3 3050cc - Reviews

Best Reviewed augustus 2017
Accu indicator
Afspoelbaar
Nat en droog

Beoordeling op basis van 8 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

MK84 08-08-2017 Product paar weken in bezit

Glad scheerresultaat zonder huidirritatie

Ik heb best wel een gevoelige huid, dus kies ik er vaker liever voor om me niet te scheren. Daarnaast heb ik meerdere scheerapparaten geprobeerd (scheermesjes zijn voor mij helaas echt een no go) met verschillende resultaten. Maar met de Braun ProSkin heb ik toch veruit de beste scheerresultaat gekregen. Bij mij gaat mijn huid echt irriteren door te vaak over dezelfde plek te moeten scheren. Maar de Braun ProSkin scheert alles echt goed en glad weg. Aan het eind van mijn scheerbeurt zit ik ook niet met een zwaar geïrriteerde opgezette huid wat nog lang door blijft zeuren.
Het reinigingssysteem is ook erg handig om de scheerkoppen te desinfecteren en schoon te houden, en de reinigingspatronen zijn niet duur in aanschaf. Ik zou de Braun ProSkin zo aan durven te raden aan iedereen met een gevoelige huid.

Pluspunten

• Scheert makkelijk en snel
  • Goeie accuduur
  • Goed reinigingssysteem

Earl 02-08-2017 Product paar weken in bezit

Eindelijk glad zonder scheerschuim

Nadat ik al ruim 30 jaar met scheermesjes heb geschoren, ben ik nu eindelijk overgestapt op een scheerapparaat. Aangezien ik een gevoelige huid heb was het de vraag of ik er last van zou krijgen, maar gelukkig is dit niet zo. Ja het duurt langer dan met een scheermes maar het wordt super glad.
De accu gaat lang mee als hij helemaal is opgeladen. En het schoonmaken is een fluitje van een cent en kan zo onder de kraan.
Kortom een fijne manier van scheren, die ik aan een ieder kan aanbevelen.

Pluspunten

• ligt prettig in de hand
  • accu
  • makkelijke reiniging
  • glad resultaat

DeDenMen 02-08-2017 Product paar weken in bezit

Fijn gebruik, makkelijk design

Dit scheerapparaat is in vergelijking met een mesje heel erg wennen. Ik heb nog nooit een scheerapparaat gehad en ben zeer tevreden met het resultaat. Scheren is nu heel snel en makkelijk te doen, het enige werk dat ik ervan heb is het schoonmaken maar met een beetje handigheid die met de tijd wel komt heb je hem binnen no time schoon. Verder heeft het scheerapparaat een fijn design wat makkelijk in de hand ligt. Kleine haartjes scheert die makkelijk weg, echter heeft de scheerkop wel een beetje moeite met langere haren. Voor dit probleem zit daarom op een handige plek om alsnog lange haren makkelijk weg te kunnen halen een tondeuse. Verder is dit product zeer makkelijk te gebruiken, schoon te maken en stalling, het clean & charge station is wel moeilijk te gebruiken maar hier kreeg ik later meer handigheid in. Ik raad dit product dan ook vooral aan voor mensen met lichte of niet erge baardgroei.

Pluspunten

• makkelijk te gebruiken
  • design
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• moeite met langere haren

Alex 01-08-2017 Product paar maanden in bezit

Onder neus nog steeds lastig scheren

Ik heb het apparaat nu ongeveer een maand in mijn bezit.
Ik wilde eindelijk weer een makkelijke manier om.me snel te met een scheerapparaat te scheren ipv nat te scheren.

Het is idd makkelijk en snel scheren. Zeker makkelijk om.dit onderweg naar t werk te kunnen doen. Dus dat is zeker een pluspunt. Ook de scherpere mesjes is een verbetering met de oude scheerapparaten die ik gewend was.

Het grootste voordeel is het schoonmaken met het bijgeleverde apparaat gevuld met alcohol.
Dit geeft je een schoon gevoel na het gebruik ervan. De battrijduur is na snel opladen ook lang genoeg.

Verder blijven de mondhoeken en onder de neus lastige plekken. Al 2 x gehad dat er een haartje vanuit de mondhoek blijft hangen...niet fijn.

Al met al een goed vormgegeven, handzaam en schoon apparaat voor het snelle scheerwerk.

Pluspunten

• Onderweg scheren
  • Schoonmaken met alcohol
  • Handzaam
  • Scherpe mesjes
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Mondhoeken/neus lastige plekken
  • Bij lange haren duurt het scheren lang

awfcvanelten 26-07-2017 Product paar weken in bezit

Super scheerapparaat

Nu enkele weken in gebruik en wil niet anders meer.
Dit is nou een scheer apparaat wat ik zocht, of je nu elke dag of na een aantal dagen scheert het scheert perfect.
Met de meerderen messen trekt deze niet aan de haren en glijd het heel fijn over de huid.
Bij een opgeladen batterij scheer ik minimaal een week zonder tussen door op te laden, wil je het apparaat clean houden moet je hem wel op de oplader zetten dan is ie weer heerlijk gereinigd.
Wat ook heel prettig gaat is het schoonmaken, even een borsteltje er over en dan kun je hem gewoon even onder de kraan houden en klaar.
Wat voor mij het belangrijkste is dat hij glad scheert, geen irritatie veroorzaakt en lekker over je huid glijd.
Ik had een S5 serie maar vind deze toch beter.
Mensen die twijfelen over elektrisch scheren raad ik deze zeker aan.

Pluspunten

• Glijd goed over de huid
  • Scheert zeer glad
  • Baterij oplading gaat min een week mee
  • Geen irritaties op je huid
  • Clean station aanwezig

Bas89 26-07-2017 Product paar maanden in bezit

Een snelle en gladde scheerbeurt.

Opzoek naar een vervanging van het traditionele scheermes dit prima apparaat gevonden. Het is een prettig scheerapparaat en ligt goed in de hand. Het is een leuk hip design en erg makkelijk in gebruik. Het scheer resultaat is best heel glad en dat zonder alle irritaties waar je wel last van hebt als je met een mesje scheert. Hij is makkelijk schoon te maken met het reinigingsstation. De accu is krachtig genoeg voor meerdere scheerbeurten. Tijdens het scheren volg je makkelijk de contouren in je gezicht en wat ik ook makkelijk vind is dat je kan scheren tijdens het douchen. Voor mij de juiste keus geweest en ik heb erg tevreden en dat ook nog voor een goede prijs. Voor iedereen een aanrader.

Pluspunten

• Scheerresultaat
  • Onderhoud

William1983 24-07-2017 Product paar weken in bezit

Overstap naar electrisch scheren

Voorheen scheerde ik mij met een scheermes alleen vind de scheermesjes erg duur geworden. Zodoende de overstap gedaan en de Braun BP3050CC aangeschaft. Het scheerapparaat verbruikt naar mijn idee niet veel stroom/accu, ik kan meerdere malen uitgebreid scheren zonder dat ik hem hoef op te laden. Er wordt ook een schoonmaakstation bijgeleverd. Dit vind ik erg prettig en hygiënisch alleen is dat station vrij groot. Dat betekend dan ook dat het veel opbergruimte inneemt. Verder kun je het apparaat op alle kanten over je baardgebied halen en beweegt hetr scheergedeelte mee met de huid. Wel is het even duwen onder de neus want daar kom je net niet goed bij. Het apparaat scheert verder prima zowel nat als droog.

Michel69 22-07-2017 Product paar weken in bezit

handig scheerapparaat

Sinds enige weken in het bezit van de Braun Series 3 Proskin. Na handmatig scheren toch gekozen voor electrisch scheren en bevalt prima. Het apparaat ligt goed in de hand en batterij gaat enkele beurten mee voordat je deze weer moet opladen, ook na het schoonmaken met kwastje reinigt hij zichzelf weer in het clean & charge station. Erg fijn en fris. Het apparaat bevalt prima echter is het clean & charge station redelijk groot en bij mij moeilijk in de badkamer te plaatsen.Voor de rest prima apparaat.

Pluspunten

• ligt goed in de hand
  • maakt zichzelf schoon voor volgende scheerbeurt
  • batterijduur
  • opladen ook zonder station gebruik

Minpunten

• station moeilijk in badkamer te plaatsen