Philips AquaTouch S5620

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips AquaTouch S5620 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

dgielkens 16-01-2016
Geschreven voor: Philips AquaTouch S5620

Ik heb dit product mogen testen via Insiders en het product heeft mij erg teleur gesteld. Het duurt veel te lang tot het goed weggeschoren is allemaal en dan maakt hij nog niet alle plekken gelijk. Ik ben weer overgestapt op scheermesjes

hekertv 14-01-2016
Geschreven voor: Philips AquaTouch S5620

Na het scheren met deze machine erg veel last van mijn huid gekregen. Zowel nat als droog geprobeerd. Resultaat was wel glad.

Youp82 11-01-2016
Geschreven voor: Philips AquaTouch S5620

Heb sinds de kerstdagen de AquaTouch in huis om te testen. Heb het een tijd de kans gegeven, maar ben eerlijk gezegd niet erg tevreden. Droog scheren is sws geen succes bij mij. Haalt de haartjes er niet goed af en de huid voelt aan of er schuurpapier overheen is geweest. Het mooie aan de AquaTouch is echter dat je ook nat kan scheren. Dit werkt beter, maar toch niet naar tevredenheid. Mijn scheermesje scheert gladder, sneller en met minder irritatie. Jammer, maar helaas

acpanther_mst 02-01-2016
Geschreven voor: Philips AquaTouch S5620

Hij scheert boven verwachting goed, en door het grote scheerhoofd ben je snel klaar met je gezicht. Wel even wennen is dat je draaiende bewegingen moet maken voor een goed en glad resultaat.
Had wel in het begin problemen met hem goed vasthouden, want drukte geregeld met de duim op de aan/uit-knop. De turbomodus is een zinloos iets, en zie hier niet het nut van in, buiten dat de mesjes sneller ronddraaien. De baardtrimmer die erbij zit heb ik niet nodig, want ik heb geen baard en wil dit ook niet. Bij de accessoires die je erbij kunt kopen zit wel een borsteltje om je gezicht te scrubben. Jammer, dat deze er ook niet standaard bijzit.
Nar scheren vond ik niet zo'n succes, had steeds het idee dat het scheerapparaat moeite had om door het scheerschuim te komen.
De prijs vind ik voor dit apparaat aan de wat hoge kant, maar het apparaat ziet er wel degelijk en mooi uit, ook de verlichte symbolen van de accu-status en het kraantje. Echter gaat dit kraantje bij elke scheerbeurt aan, wat dus betekent dat je na elke scheerbeurt je apparaat onder de kraan moet houden.

Wh85 02-01-2016
Geschreven voor: Philips AquaTouch S5620

Op zich een prima apparaat, doet wat het moet doen.
Ik test dit apparaat nu 1,5 week. Ik merk wel dat de haren in de halsstreek niet allemaal weggeschoren worden. Het apparaat ligt prima in de hand en is goed schoon te spoelen. Het resultaat komt aardig in de buurt bij het resultaat bij nat-scheren.

macho11 02-01-2016
Geschreven voor: Philips AquaTouch S5620

Prima apparaat ,gebruikte voorheen alleen maar mesjes,maar denk dat ik toch overstag ga en me bij dit apparaat ga houden.
Mis alleen een kwastje of borsteltje om schoon te maken en een dekseltje of kapje om de mesjes af te dekken als je hem in de douche wilt laten liggen. Ook snap ik de bedoeling van de turbo stand niet helemaal.
Maar ben er over het algemeen heel positief over,was ver boven mijn verwachtingen.

gdvtje 30-12-2015
Geschreven voor: Philips AquaTouch S5620

Erg makkelijk scheren, wel elke dag gebruiken voor een beter resultaat. zeker handig om ook nat te gebruiken, dus onder de douche bijvoorbeeld