Philips SHAVER Series 5000 S5320

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 5000 S5320 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Stefan-hoog 29-05-2017

Fijn apparaat, veelzijdig

Het is een fijn apparaat welke veelzijdig gebruikt kan worden. Door middel van de vele opzet stukken kan je kiezen van scheren en trimmen tot als een tondeuse gebruiken.
Het display is overzichtelijk en duidelijk leesbaar met goede iconen.

Overall een goed product tegen een goede prijs.

Pluspunten

• Display
  • Gebruiksgemak
  • Opzetstukken
  • Accuduur

Minpunten

• Ieder opzetstuk los aanschaffen

E.J. 23-01-2016

De prijs/kwaliteit is uitstekend. Goed glad scheerresultaat. Afspoelen onder de kraan is gemakkelijk en snel.De batterij gaat lang mee en is snel opgeladen.

braj 20-01-2016

het apparaat een paar weken in gebruik. De batterijduur is erg goed en het apparaat ligt goed in de hand.
Het scheerresultaat valt tegen. De huid is na het scheren geïrriteerd en het voelt niet glad aan.
Je kan beter blijven scheren met een mesje dan is het gladder en ben je sneller klaar.

LouBor 17-01-2016

Heel fijn apparaat met een glad scheerresultaat. Ligt ook fijn in de hand. Het schoonmaken is wat lastiger maar over het algemeen ben ik zeer tevreden!

Annebertie 17-01-2016

Apparaat doet waarvoor die bedoeld is. Glad scheerresultaat zonder een geïrriteerde huid. Licht makkelijk in de hand, is stil en is makkelijk schoon te maken. Batterij is super, gaat lang mee.

rosier 05-01-2016

Mooi apparaat dat snel oplaadt en ontzettend makkelijk in gebruik is. goed voor een eendags baardje maar ook voor enkele dagen langer.

jan3010 02-01-2016

scheert gewoon goed, maar je betaald voor het design,
mijn oude pt919 scheert net zo snel als dit model in de turbo modus.

jan3010 02-01-2016

scheert gewoon goed, turbo modus is gewoon normale max van vergelijkbare prijsklasse. Mijn oude pt919 scheert net zo goed alleen design is minder.

Michiel 11-11-2015

Ik heb het scheerapparaat nu een week in bezit ter vervanging van mijn oude Philips scheerapparaat. IK had een high end model en merk dat het scheerresultaat niet noemenswaardig is veranderd. Het was goed en het blijft goed. Wel draagt de nieuwe vorm en bewegelijkheid van de kop bij aan prettiger scheren. Ik hoef het apparaat minder te kantelen om goed in de hals te scheren, daarmee is de scheerervaring beter geworden. Ook het opladen is sneller en door de leds kan ik nu zien hoe vol de accu is. Ook het "lock" op de aan uit schakelaar vind ik prettig, ik ben al wel eens op reis geweest voor een paar dagen waarbij het vorige apparaat ergens in het vliegtuig of zo is aan gegaan en leeg was bij aankomst. Niet handig als je zonder snoer bent vertrokken.
Verder is de turbo functie een leuke extra, op de lastigere plekken lijkt hiermee het scheren wel sneller te gaan.
Het apparaat ligt erg lekker in de hand, maakt weinig herrie en voelt solide aan.
Al met al ben ik erg tevreden over het apparaat.
Ben benieuwd hoe de accu zich gaat houden naar verloop van tijd, bij mijn vorige apparaat was dit uitstekend.